Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas (computerspel) - deel VIII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door HennyCox »

Timothy555 schreef:
14 mar 2022, 10:46
Rest is altijd beschikbaar…
Ook de helikoptervlucht ? :wink:
Timothy555
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Timothy555 »

@HennyCox neen, je hebt uiteraard een punt. Maar die wou ik ook niet :D

Heb het gedaan in 2019 en hoewel ik het enorm leuk vond,
niet meteen de ‘zin’ om het opnieuw te doen.
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door HennyCox »

@Timothy555 Ik ga de helikoptervlucht in mei voor 5e keer doen, ik krijg mijn LP's anders nooit op :lol:
Timothy555
Amerika-expert

De Konami-FreePlays helpen me daarbij, + nog wat andere rewards. Denk dat ik toch aan 400.000 LP zit. In december ook al.

Ik heb nog genoeg voor een reisje of 3-4 op die manier zonder bij te spelen. Gezien er wel wat trips zitten aan te komen, hoeven ze niet meteen naar 0 bij mij.
ricktachtig
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door ricktachtig »

Rups schreef:
17 mar 2022, 13:26
NY-NY is het enige hotel waar je met MyVegas rewards kunt overnachten in het laatste weekend van April. Weet ik toevallig, want ik ben er dan ook. :thumbup:
Als je voor een x bedrag chips koopt in MyVegas (bij mij was het ongeveer $ 75) dan krijg je meer 2 night rewards te zien, waaronder die voor NY-NY.
Thanks. Even bekijken dan of dit een prima hotel en kamer is dan qua verblijf. Bovenop die 75 dollar komt ws ook nog de resort fees ga ik vanuit.
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Lees net bij MyVegas friends rock dat de 2 nights comp room calendar voor Park MGM uit is.
Helaas geen zaterdag nacht, alleen in Augustus.

Weet iemand of er al voor meer hotels de 2 night calendar uit is?
Edit: inmiddels gezien dat er al meer 2 nights te verkrijgen zijn van Mei tm Aug. Heb 2 nachten Aria geboekt in Mei.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Rups
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Rups »

Thanks. Even bekijken dan of dit een prima hotel en kamer is dan qua verblijf. Bovenop die 75 dollar komt ws ook nog de resort fees ga ik vanuit.
Ja, inderdaad. $ 40 volgens mij. NY-NY is geen Bellagio of Aria, maar daar zijn de LP's die je ervoor nodig hebt dan ook naar. 75.000 LP's voor 2 nachten. Maar als je de volle prijs voor een kamer in het weekend moet betalen, ben je veel meer kwijt. Bovendien houd je zo vast nog LP's over om andere leuke rewards te scoren. En als het goed is, krijg je dan 4 premium rewards in plaats van 3. Dat heb ik wel, in elk geval.
asv60
Amerika-expert

Bericht door asv60 »

Ik heb gisteren een reward voor buffet bij MGM Grand bemachtigd. Maar nu staat er redeem by 05/03.
Dit betekent toch dat ik 'm voor 3 Mei moet gebruiken?
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ik denk het wel. In Amerika is de eerste cijfer vaak de maand en het tweede cijfer de dag.
Timothy555
Amerika-expert

asv60 schreef:
20 mar 2022, 09:44
Ik heb gisteren een reward voor buffet bij MGM Grand bemachtigd. Maar nu staat er redeem by 05/03.
Dit betekent toch dat ik 'm voor 3 Mei moet gebruiken?
Klopt. 5/3 is 3 mei.
asv60
Amerika-expert

Bericht door asv60 »

Heb ik toch niet goed opgelet, dacht dat er geen redeem by datum op buffetten was. Weet dat ze vaak uitverkocht zijn. Zag deze gisteravond beschikbaar staan en heb 'm gelijk gekocht. Nu maar weer terug geven en over een paar weken nogmaals proberen.
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

bedoel je de buy one get one voor 10000 punten ? Deze is bijna altijd gewoon beschikbaar
Ik zie namelijk geen enkele volledig gratis buffet meer (zoals een paar jaar geleden0
asv60
Amerika-expert

Bericht door asv60 »

Ja die idd. Als ik kijk zijn die bogo buffetten bijna altijd uitverkocht. Toen ik 'm van de week wel zag waren de rewards net "refreshed".
ricktachtig
Amerikafan

Rups schreef:
19 mar 2022, 16:44
Ja, inderdaad. $ 40 volgens mij. NY-NY is geen Bellagio of Aria, maar daar zijn de LP's die je ervoor nodig hebt dan ook naar. 75.000 LP's voor 2 nachten. Maar als je de volle prijs voor een kamer in het weekend moet betalen, ben je veel meer kwijt. Bovendien houd je zo vast nog LP's over om andere leuke rewards te scoren. En als het goed is, krijg je dan 4 premium rewards in plaats van 3. Dat heb ik wel, in elk geval.
Voor 90 euro een aankoop gedaan in myVegas. Helaas geen extra of andere items om te kopen van mijn punten. Is dit bedrag nog hoger geworden? Heb wel vip status 5 gekregen hierdoor.

[edit]Paar keer refreshen en cache legen van de browser verder en nu staan ze er tussen.[/edit]
asv60
Amerika-expert

Bericht door asv60 »

Heb je nu meer 2 night rewards?
Hoelang na het besteden van geld aan het spel had je meer rewards?
ricktachtig
Amerikafan

asv60 schreef:
21 mar 2022, 19:59
Heb je nu meer 2 night rewards?
Hoelang na het besteden van geld aan het spel had je meer rewards?
Ja heb er nu meer tussen. Duurde ongeveer 4 uur. Maar ik zag ze pas na een hard refresh. Ik speel in de browser omdat de app niet beschikbaar is voor mijn iPhone.
georgesken
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door georgesken »

Ter info: in de mirage zijn alle dagen van mei tot augustus beschikbaar als comp nacht. Waarschijnlijk omdat het verkocht is, maar als je boekt zal het wel doorgaan veronderstel ik. (Tenzij er sluiting is voor verbouwingswerken)
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
asv60
Amerika-expert

Bericht door asv60 »

Ik ga ook maar proberen om de 2 night rewards te krijgen d.m.v geld besteden in het spel.
Had idd gezien dat Mirage erg veel dagen comp rooms heeft, incl de vrijdag en zaterdag die ik wil.
Als ik zo'n 90 euro hieraan besteed en dat geeft me die reward, dan ben ik altijd goedkoper uit dan deze nachten zelf een hotel boeken.

Edit: eerst voor $39 chips gekocht, dit gaf geen resultaat. Toen voor $ 59 erbij gekocht.
10 min later een hard refresh gedaan en toen had ik 2 night reward. Gelijk geboekt!
Heb nu 2 nachten Aria en aansluitend vrij+zaterdag Mirage. :thumbup:
stevenVB
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door stevenVB »

asv60 schreef:
22 mar 2022, 13:45
Ik ga ook maar proberen om de 2 night rewards te krijgen d.m.v geld besteden in het spel.
Had idd gezien dat Mirage erg veel dagen comp rooms heeft, incl de vrijdag en zaterdag die ik wil.
Als ik zo'n 90 euro hieraan besteed en dat geeft me die reward, dan ben ik altijd goedkoper uit dan deze nachten zelf een hotel boeken.

Edit: eerst voor $39 chips gekocht, dit gaf geen resultaat. Toen voor $ 59 erbij gekocht.
10 min later een hard refresh gedaan en toen had ik 2 night reward. Gelijk geboekt!
Heb nu 2 nachten Aria en aansluitend vrij+zaterdag Mirage. :thumbup:
Ik heb op myvegas.com dit ook uitgevoerd. Eerst voor 120eu gekocht, maar krijg die 2 night rewards voor the Mirage er helaas niet bij. Ook na het verwijderen van alle browser gegevens.

Doe ik iets verkeerd, of is het een kwestie van geduld?
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

@asv60 heb je bij 2 accounts meer dan 90 usd gekocht dan? Volgens mij kun je maar 1 hotel reward per trip boeken. Als ik een 2de probeer te pakken dan kan ik dat niet in elk geval terwijl ik al een reservering heb
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer