Heb hierover een mail gestuurd maar natuurlijk geen reactie.
Ben benieuwd of ze er nog op terugkomen. Heb je ze ook proberen te bellen?
Ik heb het voor mijn aanstaande trip inmiddels al opgelost. Mijn neefje, die nu zo'n beetje terugkeert naar Nederland, heeft voor mij alvast een AT&T simkaart + dataplan aangeschaft. Kan ik in Amerika gelijk los.
Voor mij geen gedoe meer met op voorhand bestellen.Er is in USA steeds een Walmart in de buurt met ruime openingsuren.Activatie op 5 minuten geregeld door verkoper
Mijn ervaring is dat boven de 7% éénsterren-beoordelingen op het randje is en dat 10% en hoger duidt op een groot probleem. Het percentage vijf- en viersterrenbeoordelingen is wel redelijk. Overigens maakt het aantal beoordelingen ook nogal uit. Veel aanbieders falsificeren de eerste paar dozein beoordelingen en maken domweg een nieuwe productpagina aan als klanten lage beoordelingen gaan geven.
Voor mij geen gedoe meer met op voorhand bestellen.Er is in USA steeds een Walmart in de buurt met ruime openingsuren.Activatie op 5 minuten geregeld door verkoper
Lijkt me inderdaad wel zo handig. Bovendien kan je bijna overal terecht als er toch nog problemen zijn.
Wellicht gaat hetzelfde op voor drugstores zoals Walgreens en CVS, al weet ik niet of ze het daar kunnen activeren.
Voor mij geen gedoe meer met op voorhand bestellen.Er is in USA steeds een Walmart in de buurt met ruime openingsuren.Activatie op 5 minuten geregeld door verkoper
Die had ik de laatste keer ook, welke sim heb jij geactiveerd? Ik had de T-mobile actief, op bepaalde plekken weinig ontvangst, terwijl mijn Nederlandse (KPN) telefoon nog wel redelijke ontvangst had via AT&T netwerk.
Mijn ervaring is dat boven de 7% éénsterren-beoordelingen op het randje is en dat 10% en hoger duidt op een groot probleem. Het percentage vijf- en viersterrenbeoordelingen is wel redelijk. Overigens maakt het aantal beoordelingen ook nogal uit. Veel aanbieders falsificeren de eerste paar dozein beoordelingen en maken domweg een nieuwe productpagina aan als klanten lage beoordelingen gaan geven.
Klopt, maar is altijd een mening, zie veel reviews dat mensen in het buitengebied geen dekking hadden .
Ik wil voor 10 dagen gewoon niet teveel uitgeven (en ja 45 vindt ik teveel ), zit veel in Orlando, veel op Wifi punten en heb maar 250MB van mijn werkgever (wat idd zo op is). dus zoek iets "goedkoops" erbij voor de rit naar Kennedy Space en voor de rit naar Tampa en that's it.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
Die had ik de laatste keer ook, welke sim heb jij geactiveerd? Ik had de T-mobile actief, op bepaalde plekken weinig ontvangst, terwijl mijn Nederlandse (KPN) telefoon nog wel redelijke ontvangst had via AT&T netwerk.
Op aanraden van verkoper T-Mobile gebruikt.Heb de kaart gekocht in Orlando op het einde van mijn trip en geen problemen gekend.
Klopt, maar is altijd een mening, zie veel reviews dat mensen in het buitengebied geen dekking hadden .
Ik wil voor 10 dagen gewoon niet teveel uitgeven (en ja 45 vindt ik teveel ), zit veel in Orlando, veel op Wifi punten en heb maar 250MB van mijn werkgever (wat idd zo op is). dus zoek iets "goedkoops" erbij voor de rit naar Kennedy Space en voor de rit naar Tampa en that's it.
Ik vond het enkel jammer omdat ik thuis al een Arielli kaart had gekocht.Er zijn normaal ook goedkopere maar waren op dat moment uitverkocht.
Ik moest enkele betalingen doen onderweg en ga daarvoor de hotel Wifi niet gebruiken.
Mijn trip kostte ongev.5000 eur. dan ga ik van 45 euro extra niet wakker liggen
Ik wil voor 10 dagen gewoon niet teveel uitgeven (en ja 45 vindt ik teveel ), zit veel in Orlando, veel op Wifi punten en heb maar 250MB van mijn werkgever (wat idd zo op is). dus zoek iets "goedkoops" erbij voor de rit naar Kennedy Space en voor de rit naar Tampa en that's it.
Misschien een rare gedachte tegenwoordig, maar je zou ook kunnen overwegen om het zonder internet/telefoon te doen voor die ritten...
Een duidelijk teken dat ik in de vorige eeuw geboren ben denk ik. Zou er niet aan denken om $25 uit te geven voor een paar uur internet. Zelfs voor een paar dagen of een week zou ik het niet doen...
Die jeugd van tegenwoordig...
(For the record: ik werk al sinds de vorige eeuw in de ICT-sector...)
Laatst gewijzigd door Big Al op 01 apr 2022, 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Een duidelijk teken dat ik een een vorige eeuw geboren ben denk ik. Zou er niet aan denken om $25 uit te geven voor een paar uur internet. Zelfs voor een paar dagen of een week zou ik het niet doen...
Die jeugd van tegenwoordig...
Ondanks ik alle kaarten gedownload had in maps heb ik dikwijls de GPS via internet nodig gehad.O ja ik ben 70 j.
We kregen een kwartje mee om te bellen. Niet dat dit veel hielp als we pech hadden, want m'n vader had de (enige) auto mee en de meeste buren hadden geen auto.
Het enige schermpje dat we hadden was de LCD op onze calculator. Of - als we de tijd heel ver vooruit waren - op ons digitale horloge!
En nu maken we ons zorgen als we geen mobiel bereik hebben of de kaart op de GPS verouderd is... Overigens zijn we in de VS wel gewend aan het gebrek aan mobiel bereik. We rekenen erop dat we tijdens onze reis deze zomer vaak een paar dagen (of langer) geen verbinding zullen hebben. Overigens wel lastig daar ik van plan ben om mijn vakantie te combineren met telewerken...
In nederland al een data only plan aangeschaft via Airalo. E-sim installeren is fluitje van een cent. Na touchdown in Amwrika al direct verbinding. Dus ook geen gedoe met eerst naar de Walmart rijden of vage simkaartjes via ebay bestellen.
Recensies zijn over het algemeen goed. Ik ben dit jaar 20 dagen in het zuidoosten, dus een bedrag van 33 euro vind ik een mooi bedrag voor een rechtstreekse verbinding met het T-Mobile netwerk. Ik heb in het verleden de kaartjes via MOSTSIM gebruikt (ook via Amazon), maar die leveren helaas niet meer.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.