Niet helemaal volgens mij. Meen mij te herinneren dat ik afgelopen september, toen ik mij heb aangemeld via de Belgische Avis-site ook niet voor Nederland of The Netherlands kon kiezen, wel Holland.nwolf schreef: ↑03 apr 2022, 13:12Dat komt omdat het in Denemarken ook Holland heet en niet Nederland of The Netherlands
Trouwens wel mooi als je het forumgedeelte : Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? (Deel 2 reviews vanaf 2010.) Leest, daar mogen ze ook een nieuwe van maken "Na Covid-19 bv), als je die prijzen ziet wat je toen normaal of duur vond voor Corona zijn we nu dus meer dan blij mee![]()
Wat het topic Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? (Deel 2 reviews vanaf 2010.), ik vind het juist wel leuk om ook te zien wat de huurprijzen in het verleden waren en welke auto's men toen mee kreeg.

Er is overigens een nieuwe optie bijgekomen: begin- en eindstand van de mijlstand. Leuke optie om te zien hoeveel mijlen iemand heeft gereden en hoeveel mijl de auto op de teller had staan toen je 'm mee kreeg.
Roland