Betaling wordt toevallig niet tegengehouden door de creditcardmaatschappij of je bank? Heb je online toegang tot je creditcard? Kun je het even nakijken.
Roland
Betaling wordt toevallig niet tegengehouden door de creditcardmaatschappij of je bank? Heb je online toegang tot je creditcard? Kun je het even nakijken.
Oke, dus boeken via de IJslandse website is gewoon goed met betreft de verzekeringen?Coyote schreef: ↑03 apr 2022, 21:10Wat ze hier aangeven is het eigen risico. Dat is in Amerika USD 0,00. Dus het lijkt overbodig maar in feite geven ze het netjes weer. Zo is er bijv. in Canada wél een eigen risico en dan zie daar dus wel een bedrag staan.Matala schreef: ↑03 apr 2022, 20:59De standaard verzekeringen zijn hierbij gewoon goed, toch? Ook al is IJsland geen Europa? Dit staat bij de boeking, een beetje vaag, maar eigen risico is wel 0 usd.
You're covered for accidental damage, but if any repairs are required an excess may apply. When you collect your vehicle ask at the counter about how you can significantly reduce the excess.This vehicle's excess is USD0.00.
Roland
Heb je wel een reserveringnummer kunnen noteren? Kun je daarmee de boeking oproepen op de .com-site? Zo ja, dan kun je ook vanaf de .com-site de reservering naar jezelf mailen.
Als het goed is staat het allemaal in je bevestiging.
Tja, op deze wijze doen ze het nou eenmaal. Kunnen we krom vinden, maar kunnen we niets aan veranderen.Seyst schreef: ↑03 apr 2022, 22:01@Coyote In dat geval kunnen ze toch ook gewoon een uderage fee rekenen voor de addiotional driver. Qua omzet kom je op precies hetzelfde uit lijkt mij....?
Kan er met mijn verstand niet bij waarom een additional driver geen 24 mag zijn, maar de hoofdbestuurder wel...Vrij krom!
Bij die maat van mij is de CC van zijn vrouw op haar meisjesnaam.
Dat was inderdaad precies de vraag, @Coyote .
Wat bedoel je precies met deze redenering? Ik heb hem nu een paar keer gelezen, maar snap hem nog nietCoyote schreef: ↑03 apr 2022, 23:26
Overigens bedenk ik me nu...stel er zijn meerdere personen in je reisgezelschap die < 25 jaar zijn (naast de de bestuurders die > 25 jaar zijn), wie wordt dan de hoofdbestuurder? En hoe kan die andere persoon van < 25 jaar toch ook als extra bestuurder opgenomen worden?Vragen, vragen, vragen....
Heb zelfde probleem gehad met mijn Esta aanvraag,(zie Esta topic) Toen werd mij aangeraden van browser te wisselen.Heb toen gewoon stekker PC uitgetrokken en opnieuw opgestart en het lukte direkt.
Ing schreef: ↑04 apr 2022, 12:41Hulde aan dit forum!
Zojuist prachtige boeking gemaakt:
16 juli - 6 augustus ophalen + wegbrengen SFO
Code N744100 (British Airways)
Prijs: ISK 58.878,00
Euro: +-415
Ik ben al basis Avis Preferred, statusmatch is aangevraagd via link in Avis topic (https://www.avis-preferred.com/statusma ... x.php#form).
Reserveringen zijn direct zichtbaar op .com en .nl websites.
Inclusief: LDW en SLI en een extra chauffeur.
Dank @Coyote !