Zoals gezegd.. daar heb ik helemaal niet op gelet. Was zo blij met de geweldige prijs! Dagkoers op mo ent van ophalen kan afwijken maar alsnog zal de prijs super zijn!
Nogmaals dank voor je hulp
@Roland: nee, echt niet op gelet…
Zoals gezegd.. daar heb ik helemaal niet op gelet. Was zo blij met de geweldige prijs! Dagkoers op mo ent van ophalen kan afwijken maar alsnog zal de prijs super zijn!
Ben benieuwd of het is zoals bij mijn President's Club pasje in mijn wallet staat oa:
Ik heb via .IS geboekt, dus daarom zal het net even anders zijn. Daarnaast: terplekke betalen ipv nu betalen.Resetovic schreef: ↑04 apr 2022, 17:55@Ing Ik ga naar California en bij mij tijdens het boeken staat er 0, maar na het boeken was de estimated bedrag zo'n dkk2000 en verschillende verzekeringen werd geactiveerd.
Verder hoe krijgen jullie die dollar prijzen weer via .com/nl?? Bij mij is het overal kroon namelijk![]()
Heb net mijn prepaid vanuit avis.com nog eens geprint inclusief de voorwaarden. Kom de 2 CC policy hier niet tegen.Tantelotje schreef: ↑05 apr 2022, 09:50Maar wil het toch ook even checken bij iemand die daadwerkelijk zo'n categorie auto heeft opgehaald!