Vind het een vrij krom systeem eerlijk gezegd en zie zelf nog niet de meerwaarde in het hebben van zowel een .nl als een .com Avis account.
Ik zie de meerwaarde er ook niet van in. Daarom doe ik niet eens moeite een account op Avis.com aan te maken.
Ik ga ervan uit dat mijn digitale President's Club pasje van mijn Europese account straks voldoende is. In de reservering die ik op de .com-site kan raadplegen, is mijn Wizardnummer zichtbaar (deels afgedekt). Dus dat komt vast goed.
Afgelopen weekend heb ik een auto gehuurd via de IJslandse website. De reservering stond gelijk in de Avis app, alleen sinds vanochtend niet meer. Ik heb Avis.nl gemaild hoe dit kan.
Ben wel benieuwd of je antwoord krijgt en waarom de boeking niet meer zichtbaar is. Ook al geprobeerd uit te loggen in de app en weer in te loggen?
Net even check gedaan, staat bij mij nog netjes in de app (geboekt bij Avis.dk met achteraf betalen).
Roland
Ze hebben teruggemaild en zeggen dat de reservering bevestigd is. ''Indien u via de app niet kan inloggen probeert u het dan via Avis.nl''. Net gekeken en via Avis.nl is de reservering ook zichtbaar.
Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd en ook mezelf opnieuw aangemeld, maar er blijft bij mijn reserveringen ''u heeft geen huren'' staan. Zo raar, want gister stond ie er nog wel in. Ik krijg nu ook niet de optie om mijn reserveringnummer etc. in te vullen om de boeking op te halen, gister wel.
Maar is er nu wel of niet een manier om skip the counter te doen als je bij Avis hebt geboekt voor de 1e keer?
Kijk daar altijd zo tegenop, met name dat je altijd moet opletten met Tol aan/uit enzo.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
Ben wel benieuwd of je antwoord krijgt en waarom de boeking niet meer zichtbaar is. Ook al geprobeerd uit te loggen in de app en weer in te loggen?
Net even check gedaan, staat bij mij nog netjes in de app (geboekt bij Avis.dk met achteraf betalen).
Roland
Ze hebben teruggemaild en zeggen dat de reservering bevestigd is. ''Indien u via de app niet kan inloggen probeert u het dan via Avis.nl''. Net gekeken en via Avis.nl is de reservering ook zichtbaar.
Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd en ook mezelf opnieuw aangemeld, maar er blijft bij mijn reserveringen ''u heeft geen huren'' staan. Zo raar, want gister stond ie er nog wel in. Ik krijg nu ook niet de optie om mijn reserveringnummer etc. in te vullen om de boeking op te halen, gister wel.
Is bij mij ook, alleen als ik een reserveringsnummer etc. invul komt de boeking naar voren. Is dus kennelijk iets wat vaker voorkomt
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
Kijk daar altijd zo tegenop, met name dat je altijd moet opletten met Tol aan/uit enzo.
Waar zou je op moeten letten?
In de voorwaarden van Avis staat een heel stuk over E-toll. Gaat via Toll by plate en wordt automatisch ingeschakeld zodra je door een tolpoortje gaat zonder zelf te betalen. Eenvoudiger kan het haast niet. Na je huurperiode wordt het verrekend (ga ervan uit dat dat een paar weken later is als jij allang weer terug bent in Nederland/België).
Over skip the line is nog geen echte info op het forum. Het lijkt erop dat je de eerste keer toch langs de counter moet. Avis kent het zgn "Preferred Select and Go" systeem. Maar het is de vraag of dat dus voor de eerste keer wel werkt. Ik ga in ieder geval mijn app wel in de gaten houden en anders het zgn "Preferred Board" bekijken. Wie weet staat mijn auto erbij.
Er is vandaag een mooi filmpje geplaatst over dat systeem:
Bij mij staat de reservering wel op mijn account in de app, maar wanneer ik de reservering wil raadplegen zegt de app steeds: Er ging iets mis. Er is een fout opgetreden bij het ophalen van je reserveringsgegevens. Probeer het nogmaals.
Als ik uitlog en dan de reservering manueel opvraag in de app, krijg ik de reservatie wel te zien...
Maar ze staat dus wel in de app, alsook op de websites (zowel de Europese als de Amerikaanse). Dus ik verwacht dat het gewoon aan de app ligt.
Als je via Avis boekt met een account, ben je Avis preferred. In theorie mag je dan doorlopen naar de wagen, behalve als het je eerste reservatie is. In de praktijk lees ik veel reviews waarbij mensen zeggen dat de wagen niet klaarstaat en dat je alsnog langs de balie moet. Maar het voordeel is dat je langs de preferred balie kan en die rij zou korter moeten zijn.
Je verteld dat ze hebben gelogen of boetes… wat ging er mis?
Was bij Dollar op Las Vegas en ik had mijn huiswerk niet gedaan. Ze wisten me te verzekeren dat ik voor de rit naar San Francisco minimaal een paar keer over wegen zou rijden waar ik verplicht door een tolpoort zou rijden en als ik de toloptie niet zou activeren dat ik dan een boete zou krijgen van X bedrag voor administratie kosten + voor de hele reis per dag tol zou moeten betalen + de tolkosten nog eens apart en dat dit kon oplopen tot het bedrag wat ik aan de tol voor hun zou betalen als ik het nu meteen zou doen en dan zeker geen gedoe zou krijgen.
Klopte dus geen .... van, de tolwegen in LA die ik heb gehad waren de rechterbanen terwijl de andere banen toll free waren en de routes die ze hadden aangegeven waar ik in de problemen zou komen hadden geen tolwegen.
Maw doe dus altijd je huiswerk!!!!
Vind m geniaal !
Toch veel creatiever dan verhalen over onnodige verzekeringen.
Degene die m heeft bedacht heeft zijn extra omzet verdiend!
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Waar zou je op moeten letten?
In de voorwaarden van Avis staat een heel stuk over E-toll. Gaat via Toll by plate en wordt automatisch ingeschakeld zodra je door een tolpoortje gaat zonder zelf te betalen. Eenvoudiger kan het haast niet. Na je huurperiode wordt het verrekend (ga ervan uit dat dat een paar weken later is als jij allang weer terug bent in Nederland/België).
Roland.
Je bedoelt dit gedeelte :
e-Toll fees (Standard): If you use the e-Toll service at any time during your rental, you agree to pay a convenience fee of $5.95 for each day on which you incur a toll up to a maximum amount of $29.75 per rental period (not to exceed 30 days). In addition, you will pay all tolls incurred at the maximum prevailing non-discounted or cash rates posted by the toll authority.
Dus als ik er voor kies om nergens door de licenseplate registratie te rijden en overal gewoon netjes afreken krijg ik hier niet eens een rekening van als ik het zo lees.....
Nette service eerlijk gezegd, daar kunnen andere verhuurbedrijven van leren
Slapen doen we snachts @nwolf ...
Hoeveel geld heeft het je gekost ?
Waar ben je uiteindelijk wel langs een tol gekomen ?
In de buurt van San Diego of helemaal niet ?
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Avis.nl inloggen = niet zichtbaar
Avis Prefered inloggen = niet zichtbaar
Avis app = niet zichtbaar wel op te vragen maar daarna weer weg
Avis.nl reservering inzien dan wel zichtbaar
Avis.com reservering inzien wel zichtbaar - geen USA nummer maar het DK nummer
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.