Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Stratosphere Hotel
Stratosphere Hotel
Nog 6 maal slapen en onze eerste Amerikareis is een feit.
Bij het lezen van een aantal nieuwe topics begon ik me net iets af te vragen.
Heeft het Stratosphere een eigen parking ? Vind ik niet meteen iets van terug op hun site.
Iemand ervaring hiermee ?
Bij het lezen van een aantal nieuwe topics begon ik me net iets af te vragen.
Heeft het Stratosphere een eigen parking ? Vind ik niet meteen iets van terug op hun site.
Iemand ervaring hiermee ?
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Stratosphere Hotel
Jazeker, een heel grote. Als je zelf de auto wegzet is het parkeren gratis.Wim schreef:Heeft het Stratosphere een eigen parking ? Vind ik niet meteen iets van terug op hun site.
(situatie 2003)
- ess
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
markro schreef:Jazeker, een heel grote. Als je zelf de auto wegzet is het parkeren gratis.Wim schreef:Heeft het Stratosphere een eigen parking ? Vind ik niet meteen iets van terug op hun site.
(situatie 2003)
in 2005 was dat nog steeds zo en ik denk nu ook nog, elk hotel heeft een parkeer garage gratis.
groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
idd, ze hebben zelf een grote parking. alleen als je er rondrijd lijkt net of je in een achterstandswijk terechtbent gekomen ( ongeveer tussen de strip en downtown) ( dit was in 2005 )markro schreef:Jazeker, een heel grote. Als je zelf de auto wegzet is het parkeren gratis.Wim schreef:Heeft het Stratosphere een eigen parking ? Vind ik niet meteen iets van terug op hun site.
(situatie 2003)
- Stefandb
- Amerikafan
- Contacteer:
jep, eigen parking en betaalparking.
Toen wij de eerste keer aankwamen in het hotel (stratosphere), hebben we onze wagen laten wegzetten. Het voordeel is dat ze dan je baggage naar boven zeulen
Een fooi van enkele dollars is dan genoeg...
gemakkelijk en handig als je het hotel nog niet kent. Ik heb al andere keren meegemaakt, dan ik 20 minuten met mijn koffers rondliep op zoek naar mijn kamer
Toen wij de eerste keer aankwamen in het hotel (stratosphere), hebben we onze wagen laten wegzetten. Het voordeel is dat ze dan je baggage naar boven zeulen

gemakkelijk en handig als je het hotel nog niet kent. Ik heb al andere keren meegemaakt, dan ik 20 minuten met mijn koffers rondliep op zoek naar mijn kamer

Foto's usa trip 2006 > http://stefanosunitedstates.spaces.live.com/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht