@nwolf We zouden in eerste instantie BRU - PHX vliegen en vv. De terugvlucht PHX-LHR viel uit, er was geen goed alternatief, of we moesten meer dan 6 uur wachten op LHR om naar BRU te vliegen. Dus omgezet naar AMS, nu wordt dus de heenvlucht AMS-LHR gecanceld.
Jaren geleden ook alleen maar problemen gehad met de vluchten van AMS naar Windhoek, zowel op de heen- als terugreis. We kwamen heen ruim 5 uur later aan dan gepland en terug maar liefst 12 uur later. We hebben bijna 10 uur moeten wachten op een vlucht van LHR naar AMS en de bagage weg natuurlijk

.
Inmiddels na héél lang wachten aan de telefoon wel iemand te pakken gekregen. We vliegen nu met American Airlines (AMS-PHL-PHX). We komen gelukkig maar een half uurtje later aan en we vertrekken een uurtje eerder.
Nu hoop ik maar dat we voor de terugweg ook niet hetzelfde gelazer krijgen, want daar zit ik tijdens de vakantie echt niet op te wachten.
Ik heb nu twee keer bij BA geboekt en nog niet zonder problemen gevlogen. Ze krijgen geen derde kans meer bij mij, ik boek voortaan ergens anders

.
We kunnen niet wachten om weer naar de VS te gaan na bijna 3 jaar, van de week nog de Verifly app downloaden en invullen en dan lekker genieten...