Wij vliegen morgen (denken we!) rechtstreeks met KLM naar San Francisco. Omdat ik nog niet online kon inchecken net en de e-tickets voor mijn neus had, keek ik 'voor de fun' nog even naar onze boeking op de KLM-site.
Ik kreeg de schrik van mijn leven!! In plaats van KL605 staat er KL6045 via Minneapolis ....
Ik wacht nu op telefoon van Tioga Tours over hoe dat kan en of we nog terug kunnen op onze oorspronkelijke vlucht. Mijn grootste angst is eerlijk gezegd dat we ook geen business-class boekingen hebben. Wij zijn gewoon té dik voor gewone stoelen. Het janken staat me nu eerlijk gezegd nader dan het lachen.
Wat vervelend voor jullie Monique!
Ik hoop maar dat je goed nieuws krijgt van Tioga Tours.
Ik kan me goed voorstellen dat je hier van in de stress schiet.
Er gaat morgen geen rechtstreekse vlucht naar San Francisco met de KLM, alleen eentje van Northwest Airlines (vlucht NW605). Deze vertrekt 11.10 uur.
Misschien dat jullie daarop meekunnen!
De vlucht wordt wel uitgevoerd door KLM, misschien dat 'm daar de kink in de kabel zit.
Wat is dit vervelend voor jullie Monique. Toch denk ik dat jullie ook op de andere vlucht business class zullen vliegen, jullie hebben er immers ook voor betaald? Zou wel heel raar van KLM/NWA zijn als ze jullie dan in Economy Class zetten.
Maar het blijft vervelend een andere vlucht. Nu ook nog met een tussenstop. En dit is niet de eerste vlucht die KLM/NMW eruit haalt. Ik hoop voor jullie dat alles naar tevredenheid opgelost wordt.
Jeetje, dat is balen Monique.
Ik hoop dat er snel een goede oplossing voor jullie komt.
Kun je trouwens niet zien welk stoelnummer gerserveerd is voor jullie?
Wij hebben hetzelfde meegemaakt. Bij controle op de KLM site zagen we dan zowel onze heen- als onze terugvlucht eruit was gehaald door de KLM. Inmiddels zijn we op andere vluchten geboekt en gaan we een dag eerder weg.
Eén dag voor je vertrek dit meemaken lijkt mij behoorlijk stressvol
Ik hoop voor jullie dat er snel duidelijkheid komt.
ik neem toch aan dat jullie wel business class zullen vliegen?
Daar heb je dik voor betaald!!
Heel vreemd dat dit soort dingen zomaar gewijzigd kunenn worden op zo'n korte termijn
Wij kregen van de week ook al een vluchtwijziging door en hebben nu opeens 3 kwartier minder overstaptijd. Hopelijk blijft het hierbij!
Inderdaad, het wordt vlucht KL6045/NW0045. Betekent om 13.00 vliegen en om 19.28 uur aankomen in San Francisco. Voor ons niet zo heel erg, die dag is toch alleen slapen om de volgende dag te camper op te halen.
Wel spannend, we hebben eigenlijk alleen nog rechtstreeks gevlogen. Wel hebben we topplaatsen, op allebei de plaatsen hebben we de stoelen 1 A, B, C, dus helemaal voorin de business class, wat op de binnenlandse vlucht first class is. Luxer kan niet, denken we zelf.
We hebben net online ingecheckt.
Wie heeft ervaring met de Airbus A330-300 en de Boeing 757? Vooral de eerste lijkt superdeluxe te zijn vergeleken met de 747 waar KLM mee vliegt.
En overstappen op Minneapolis, gaat dat makkelijk?
De Airbus is echt veel luxer,dus dt is een geluk bij een ongeluk.
Ik heb zelf vorig jaar een overstap naar Phoenix gehad op Minneapolis,dat ging redelijk vlot.
We hadden de pech dat er 3 vliegtuigen tegelijk binnen kwamen,maar met 3 kwartier waren we erdoor.
Redelijk overzichtelijk vliegveld,met wat winkels en restaurants,en een Starbucks.
Ik zat op dezelfde vlucht als de Nieuwenoordjes. Ze tipte mij vanochtend. Ik geloof dat zij nog mazzel hebben want wij vliegen pas om 15.35 naar Minneapolis en zijn 's avonds om 10 voor 9 op SFO aan.
Dan betaal je meer bij KLM voor een rechtstreekse vlucht en nemen ze verd... nog geen eens het fatsoen om je te bellen / mailen. Ik vind het heerlijk om met vakantie te gaan maar dit vind ik een afgang. Oh ja, ik moet nog ff checkeen of diegene die ons naar schiphol brengt nu wel kan.
Inderdaad, het wordt vlucht KL6045/NW0045. Betekent om 13.00 vliegen en om 19.28 uur aankomen in San Francisco. Voor ons niet zo heel erg, die dag is toch alleen slapen om de volgende dag te camper op te halen.
He gelukkig dat het voor jullie dan toch "op z'n pootjes terecht komt". Blijft toch altijd vervelend om hiermee geconfronteerd te worden, maar het is gelukkig goed opgelost! (vakantie stress noemen ze dat toch? )
@ Toto, ik hoop dat het jullie schema ook niet teveel in de war schopt.... Goede vlucht toegewenst alvast!
We gaan morgen sowieso weg hoor. Maar het is behoorlijk vervelend. Een goeie leer voor al de mensen die nog gaan, houd je vlucht in de gaten! Ik heb net KLM een mail-op-poten gestuurd. Help niets maar je bent het weer ff kwijt. We hoeven morgen dan niet vroeg op. Dan trek ik vanavond dat flesje Californische wijn nog maar open. Proost, op een goeie en mooie vakantie!!!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.