Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Laten we onze hotelkamer eens goedkoper laten zijn ....
- bedeve
- Amerika-expert
Re: Laten we onze hotelkamer eens goedkoper laten zijn ....
@Marcel5050 ; gewoon een willekeurg US hoteladres gebruiken.
Je krijgt een digitale kaart die zoals jij hebt meegemaaakt bij de kassa gescand kan worden.
Je krijgt een digitale kaart die zoals jij hebt meegemaaakt bij de kassa gescand kan worden.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Zo nu en dan de prijzen checken loont!
Gisteravond weer een rondje hotels gedaan voor onze aanstaande reis naar Colorado. We verblijven de laatste nacht in Seattle en de prijzen zijn daar gewoon hoog. We zouden in The Grove West verblijfen. Deze was 167 euro.
Nu hebben een hotel gevonden voor 53 euro, the Graduete. 10 minuten rijden naar het centrum of 15 minuten met het OV naar Pioneer Square.
Bizar goedkoop. Via hun website betaal je 207 usd ex tax. Vandaag was hij weer 212 euro. Met geniuskorting 180 euro.
Volgens mij heeft Booking gewoon een foutje gemaakt.
Gisteravond weer een rondje hotels gedaan voor onze aanstaande reis naar Colorado. We verblijven de laatste nacht in Seattle en de prijzen zijn daar gewoon hoog. We zouden in The Grove West verblijfen. Deze was 167 euro.
Nu hebben een hotel gevonden voor 53 euro, the Graduete. 10 minuten rijden naar het centrum of 15 minuten met het OV naar Pioneer Square.
Bizar goedkoop. Via hun website betaal je 207 usd ex tax. Vandaag was hij weer 212 euro. Met geniuskorting 180 euro.
Volgens mij heeft Booking gewoon een foutje gemaakt.

https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Waarborg bij een hotel?, dat heb ik nog nooit meegemaakt.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Oh, dat komt zeker wel voor.
Ramada (uit de Wyndham groep) heeft er ook een handje van. Enige motel dat een borg van $ 100 verlangde. Werd wel direct verrekend de volgende dag. Maar persoonlijk houd ik er niet van. Ze hebben je creditcardgegevens al en dat zou voldoende moeten zijn.
Roland
Ramada (uit de Wyndham groep) heeft er ook een handje van. Enige motel dat een borg van $ 100 verlangde. Werd wel direct verrekend de volgende dag. Maar persoonlijk houd ik er niet van. Ze hebben je creditcardgegevens al en dat zou voldoende moeten zijn.
Roland
-
- Amerikakenner
Heb dit een 4 tal keer voorgehad tijdens mijn trip.Telkens werd gewoon een bedrag op mijn c.c.vastgezet maar was dat dag na vertrek terug vrij.Hier is de 100 dollar effectief van mijn rekening en wacht ik nog steeds op terugbetaling.
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Een “waarborg” via de CC is normaal, maar daadwerkelijk $ 100 borg betalen heb ik nog nooit meegemaakt.
Heb dat ook een aantal keren meegemaakt.
code motel6: CP565474 =15% korting
https://simplycodes.com/store/motel6.com/2437218
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Geen kortingscode of iets dergelijks maar de prijs in de gaten houden nadat je geboekt hebt kan ook aanzienlijke winst opleveren.
Voor mijn aanstaande trip heb ik ongeveer de helft van de overnachtingen nu reeds geboekt. Alles nog te annuleren dus ik zit nog nergens aan vast.
Afgelopen weken toch eens de prijzen opnieuw bekeken van de motels die ik vastgelegd had. Tot mijn verrassing waren enkele goedkoper geworden (ook enkele duurder). Dus de motels die goedkoper waren geworden opnieuw geboekt en de oude reservering geannuleerd. Toch weer USD 40 bespaard.
Roland
Voor mijn aanstaande trip heb ik ongeveer de helft van de overnachtingen nu reeds geboekt. Alles nog te annuleren dus ik zit nog nergens aan vast.
Afgelopen weken toch eens de prijzen opnieuw bekeken van de motels die ik vastgelegd had. Tot mijn verrassing waren enkele goedkoper geworden (ook enkele duurder). Dus de motels die goedkoper waren geworden opnieuw geboekt en de oude reservering geannuleerd. Toch weer USD 40 bespaard.

Roland
-
- Amerikakenner
Heb dit ook gedaan bij booking.com en op aanraden forumlid enkel data aanpassen naar dezelfde datum en had nieuwe prijs.Moet wel vaststellen dat de uiteindelijk betaalde prijs nooit dezelfde was als tijdens de boeking.Heb ook nog steeds de 100 dollar waarborg van Red Roof Miami te goed 2 weken na mijn verblijf.
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Misschien ook nog een aardige tip is om via Hotwire.com op zoek te gaan naar een hotel. Ook als je naar een specifiek hotel op zoek bent, kan het interessant zijn. Je weet namelijk 99% zeker welk 'Hot Rate' hotel je krijgt, door te vergelijken met de rating van het hotel en het aantal beoordelingen. Ik heb er voor onze komende reis een paar leuke deals kunnen scoren. Als je echt heel flexibel bent, zit er soms een hele leuke deal tussen. Maar meestal scheelt het tussen de 10 en 20%, wat beetje overeen komt met de codes die hier ook al gedeeld worden. Overigens, dit zijn uiteraard prepaid rates die je niet meer kan annuleren ...
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
-
- Amerikakenner
Na een beetje over en weer mail deze reactie van Red Roof:
Thank you for your additional comments regarding the RRI255 - Red Roof PLUS+ Miami Airport.
We are disappointed that the handling of your situation has not been to your satisfaction.
Occasionally, we are unable to resolve a situation as a customer has requested. After reviewing your case, we regret to inform you that this appears to be one of those instances.
Maken er zich makkelijk van af en ben dus ben mijn 100 dollar kwijt.
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je de $ 100 met je CC betaald heb zou ik het via de CC maatschappij terug proberen te krijgen, toch belachelijk dat je een borg betaald en die vervolgens niet meer terug krijgt?
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Bedankt! die werkt goed bovenop de normale member code. net alles herboekt en zo toch weer bespaard en nu zelfs overnachtingen onder de 50$ (in goede motel6's want er zijn best veel uitstekende motels van die keten en allemaal petfriendly zonder extra fee!)Hanglamp schreef: ↑10 apr 2022, 11:58code motel6: CP565474 =15% korting
- bedeve
- Amerika-expert
Helemaal met je eens @Tipsy_1 ; er zijn Motel6 vestigingen die helemaal top zijn !
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- Tipsy_1
- Amerika-expert
Dat dus! Wij gaan heel veel weekendjes weg hier in de US en de som van onze hotelbedragen begon echt TE te worden (ook omdat we voor de honden altijd 30 tot 75 dollar extra per nacht kwijt zijn). Nu we motel 6 ontdekt hebben besparen we massa's geld. 3 overnachtingen voor hetzelfde geld als anders 3 of 4 (incl pet fee) overnachtingen. En wij hebben nog een enkele echt slechte motel 6 tegengekomen. Als ze rond de 4 *of meer in de google reviews hebben zit je echt wel goed. Zeker als je van het type "ik kom laat aan in een motel, leg er een 7 tal uren mijn hoofd op een kussen, neem een rappe douche en ben snel weer weg want die vieze motel-breakfasts zijn hun calorieen niet waard" type bent
. Naar mijn mening is wat vaker in Motel 6 slapen dus DE tip om goedkoper te reizen.

- bedeve
- Amerika-expert
Hiker... Basic....
https://www.motel6.com/en/home.html
CP565474 =15% korting
CPB27NV7
Of...als je in de doelgroep zit ...AARP natuurlijk
https://www.motel6.com/en/home.html
CP565474 =15% korting
CPB27NV7
Of...als je in de doelgroep zit ...AARP natuurlijk
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dát en ruim op tijd kijken naar overnachtingen. Voor mijn komende trip heb ik inmiddels 18 van de 22 nachten vastgelegd. 3 nachten slaap ik bij familie dus nog 1 nacht, de laatste, te boeken. Ik zit nu op een gemiddelde van $ 78,84 (incl. tax) per nacht. Niet gek vind ik zelf. Nou reis ik niet door de meest toeristische gebieden dus dat scheelt natuurlijk ook. Overnachtingen zijn bij de Wyndham Rewards motels, Choice Hotels, Best Western en Motel 6.
Motel 6 heb ik afgelopen december voor het eerst weer geslapen sinds jaren en dat is goed bevallen. Wel vind ik de kamers altijd wat 'kil' maar voor de rest prima.
Roland
- Tipsy_1
- Amerika-expert
Dat is een knap bedrag @Coyote
maar idd minder toeristische gebieden, dat helpt. De ketens die jij noemt zijn ook onze to go to ketens.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 2941 Weergaves
-
Laatste bericht door hemmie
-
- 14 Reacties