Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas (computerspel) - deel VIII
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII
@stevenVB Ik heb niet op myvegas.com gekocht, maar in het spel op fb. Daar krijg je altijd een pop-up waar je kunt kopen voor bedragen variërend tussen $5-$99. Weet niet of dat verschil maakt.
@0nyx666 Heb idd op 2 verschillende accounts de hotelkamers. Mijn man heeft jaren geleden op zijn account iets van $50 chips gekocht.
@0nyx666 Heb idd op 2 verschillende accounts de hotelkamers. Mijn man heeft jaren geleden op zijn account iets van $50 chips gekocht.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Ik zie dat The Mirage de 1 comp night is uitverkocht. Kan iemand bevestigen dat dit voor de 2comp nights ook het geval is?
- asv60
- Amerika-expert
2 night comp Mirage, staat bij mij niet op uitverkocht.
- asv60
- Amerika-expert
Top, mooi dat het gelukt is. Heb je nu eigenlijk $120 "voor niets" uitgegeven op Myvegas.com?
Na 3 jaar spelen van my vegas, hopen we eindelijk in juni naar Las Vegas te gaan.
We hebben aardig wat punten gespaard en willen buffet, show en helicopter vlucht doen. Is er in deze topic een goede uitleg, hoe je de punten kunt inwisselen en hoe het verder gaat? Reserveren en betalen? Vanaf wanneer kunnen we kopen en hoe lang is het geldig? Moet je nog iets fysieks in handen hebben als aankoopbewijs? Las iets over MGM dat daar een desk is?
Meer dan 1000 reacties in dit topic doorzoeken leverde niet veel duidelijkheid op.
Is er a.u.b. iemand die ons hier alles over kan vertellen en hoe we het met doen?
Groetjes Ingrid en Monique
We hebben aardig wat punten gespaard en willen buffet, show en helicopter vlucht doen. Is er in deze topic een goede uitleg, hoe je de punten kunt inwisselen en hoe het verder gaat? Reserveren en betalen? Vanaf wanneer kunnen we kopen en hoe lang is het geldig? Moet je nog iets fysieks in handen hebben als aankoopbewijs? Las iets over MGM dat daar een desk is?
Meer dan 1000 reacties in dit topic doorzoeken leverde niet veel duidelijkheid op.
Is er a.u.b. iemand die ons hier alles over kan vertellen en hoe we het met doen?
Groetjes Ingrid en Monique
- asv60
- Amerika-expert
Je moet de rewards "kopen" op de spelpagina van MyVegas. De meesten worden eenmal pd vernieuwd, meestal 's avonds vanaf een uur of 9.
Dan krijg je een mail waarin staat wat je moet doen om je reward te gebruiken. let voor het kopen wel op hoelang wanneer hij geldig is. Dit verschilt per reward.
De meeste rewards moet je ter plekke op je kaart van MGM rewards laten bijschrijven. Daar is een speciale balie voor in elk hotel.
Heb je een reward voor bv Mandalay Bay, dan moet je die ook in dat hotel op je kaart laten schrijven.
Vroeger waren ze vanaf het moment van bijschrijving 24 uur te gebruiken. Weet niet of dat nog steeds zo is.
Dan krijg je een mail waarin staat wat je moet doen om je reward te gebruiken. let voor het kopen wel op hoelang wanneer hij geldig is. Dit verschilt per reward.
De meeste rewards moet je ter plekke op je kaart van MGM rewards laten bijschrijven. Daar is een speciale balie voor in elk hotel.
Heb je een reward voor bv Mandalay Bay, dan moet je die ook in dat hotel op je kaart laten schrijven.
Vroeger waren ze vanaf het moment van bijschrijving 24 uur te gebruiken. Weet niet of dat nog steeds zo is.
Hoe komen wij aan een MGM card?asv60 schreef: ↑05 apr 2022, 13:40e moet de rewards "kopen" op de spelpagina van MyVegas. De meesten worden eenmal pd vernieuwd, meestal 's avonds vanaf een uur of 9.
Hoe zit het dan met de helicopter vlucht en de shows?
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
MGM-card kun je op vertoon van je ID krijgen in elk MGM hotel bij een speciale balie, die staan overal aangegeven.
Shows: die "koop" je op MyVegas en vervolgens krijg je een mail met een link waar je kunt boeken voor de datum/tijd die je wilt.
Helikoptervlucht: die "koop" je en vervolgens krijg je per mail een code, met deze code kun je telefonisch een reservering maken.
Bellen met 0900-5600881 kost je vanuit Nederland slechts 2ct/minuut.
Let op bij de rewards vd shows en helikoptervlucht staat dat je voor een bepaalde datum deze moet "redeemen"....hiermee wordt bedoeld: voor deze datum een reservering maken, dus de daadwerkelijke boekingsdatum mag later zijn!
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Je kan de helikoptervlucht ook via de chat van Maverick boeken. Scheelt weer bellen.
Hartelijk dank voor de reacties.... We gaan het proberen!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Damm, al 3 dagen dat ik de helikoptervlucht probeer vast te krijgen en niet gelukt… Nog nooit in het verleden gebeurd
@HennyCox via welke app haal jij je rewards binnen? En hoe refresh je? Ik,ben het precies een beetje verleerd…

@HennyCox via welke app haal jij je rewards binnen? En hoe refresh je? Ik,ben het precies een beetje verleerd…
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
- HennyCox
- Amerikakenner
@georgesken
Ik doe het altijd via FB op mijn laptop.
Dan klik ik op de reward vd helikoptervlucht en dan op "back to browsing" .....tussen deze blijf ik klikken, totdat "sold out" groen "next" wordt, dan zsm je gegevens invullen!
Het is me inmiddels al 10x gelukt, ik ga 31mei voor de 5e keer de lucht in
Ik doe het altijd via FB op mijn laptop.
Dan klik ik op de reward vd helikoptervlucht en dan op "back to browsing" .....tussen deze blijf ik klikken, totdat "sold out" groen "next" wordt, dan zsm je gegevens invullen!
Het is me inmiddels al 10x gelukt, ik ga 31mei voor de 5e keer de lucht in
-
- Amerikakenner
@HennyCox thanks! Zal het zo eens proberen.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
-
- Amerikakenner
UPDATE: Vandaag is het wel gelukt om een eerste helikoptervlucht binnen te halen!
(Nu de 2e nog)

- HennyCox
- Amerikakenner
@georgesken Mooi dat het is gelukt !!!
Op "mijn" manier gelukt ?
Op "mijn" manier gelukt ?
-
- Amerikakenner
Yep @HennyCox 

- HennyCox
- Amerikakenner
@georgesken

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Klopt het dat er een daglimiet van rond de 1.000-2.000 LoyaltyPoints (gouden muntjes) is?
De teller blijft steeds staan, terwijl ik het idee had dat dat in het begin niet zo was...?
De teller blijft steeds staan, terwijl ik het idee had dat dat in het begin niet zo was...?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20007 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties