Verder uiteraard de wilde dieren, geen plek in Noord-Amerika waar je dat kan vinden.
We zijn aan het aftellen nog 25 dagen en dan twee weken daar wat nog tekort is.
Dit is wel aardig

Morning Glory Pool

Lower Falls, ik geloof twee keer zo hoog als Niagra Falls

Castle Geyser

Rosie die recht op ons af leek te komen..

De Swan Lake Flat griz familie, reusachtige moeder grizzly met haar jonkies in een enorm gebied zonder andere beren, erg begrijpelijk.
De 1e keer dat we zagen moesten we de auto's en niet zonder reden, ze liep echt op 10cm langs de auto's. Zo dichtbij ben ik nog nooit bij een beer geweest.... wat je dan voelt..

Moe grizz, langs de auto genomen van een ranger.

1 van de jongen op dezelfde manier genomen...

Rosie's kindertjes, ze hadden toen het formaat flinke kat.

Jagende vos

Laatst op Belgie in de documentaire over Yellowstone zag je dit ook, als je het zo voor je neus ziet weet je helemaal niet wat je ziet.

Slapende grizzly tweede pinksterdag 2005, het was koud net boven 0 en regenachtig en er stond bijna niemand.
Uit de auto genomen toen we langs reden, daarvoor had ie zich uitgebreid laten zien.

Succesvolle coyote in de jacht, vlakbij het Blacktail plateau waar ze een nest hadden.

Hier is moeder coyote de jongen spuugzat en worden ze naar het nest verplaatst, einde van de dag was koud aan het worden maar ondanks dat ik mijn t-shirt zat had ik dat op dat moment niet in de gaten.

Tja teveel om op te noemen.
Voor het lower geyser basin met Old Faithful, Morning Glory Pool en Castle Geyser zou ik een halve dag uittrekken.
De zonsondergang bij OF moet heel mooi zijn.
Ook de Grand Prismatic zou ik niet overslaan.
Dan heb je nog het Lake Yellowstone wat het grootste bergmeer in de VS is waar veel grizzly's rondhangen en er is een prachtig uitzichtpunt waarbij je op een heldere dag de Tetons die zeker 200km verderop liggen goed kan zien.