@Jozs
Normaal gesproken wel. Voor je idee. Ik kreeg op 4 april klachten en testte in de avond positief op een zelftest en op 14 april rond het avondeten testte ik weer negatief op een antigen zelftest, twee verschillende merken gebruikt, die flowflex die
@Bushmaster ook benoemd en de ander van MP biochemicals (of zoiets).
Dus als jullie 19-4 positief hebben getest moet 4 juni goed komen. Doe gewoon de komende weken om de paar dagen af en toe een zelftest en kijk of die negatief is. Het moet dan wel gek lopen wil je op de dag voor vertrek opeens positief testen. Zeker als je iets van testifly of toegangbewijs.nu gebruikt. Maar ook als je Health check centre of spoedtest of whatever gebruikt zou het mij zeer verbazen als je positief test. Let op, zoals je zelf aangeeft, wel de antigen test gebruiken, niet de PCR want daar kan je inderdaad weken na besmetting nog positief op blijven testen.
Voor wat betreft dat herstelbewijs: Het standaard herstelcertificaat van de GGD voldoet niet. Zie topic
viewtopic.php?f=10&t=77056
Je hebt echt een verklaring nodig dat je fit for travel bent en het CDC stelt hele specifieke eisen.