Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Zal me ook maar eens voorstellen: Noëmi

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Noëmi
Amerika-newbie

Zal me ook maar eens voorstellen: Noëmi

Bericht door Noëmi »

Hallo allen,

Ik ben Noëmi en woon samen met mijn vriendin Joke in Eindhoven.

Ik lees al een tijdje stilletjes mee hier op het forum, maar nu dan eindelijk ook maar eens een
account aangemaakt en tsja dan moet ik me natuurlijk ook wel even voorstellen hè... ;)

In 2005 was onze eerste Amerika reis en wel naar Orlando, Florida.
Dit is erg goed bevallen en het was dan ook al snel duidelijk dat de volgende vakantie zeker ook naar The USA zou gaan zijn.

Mijn droomreis is al jaren een rondreis door het zuid westen, dit word dan ook onze komende vakantie.
Afgelopen zaterdag hebben we online de tickets geboekt voor 5 september, kan niet wachten tot het zo ver is...

Ik heb al veel opgestoken van de vele routes en tips hier op het forum, maar zal nog wel wat hulp kunnen gebruiken.
Sommige keuzes vallen niet mee.. :lol:
Maar daarover meer in wat mijn 2e topic zal gaan worden, want ik kan nog wel wat tips gebruiken. :)

Groetjes,
Noëmi
Laatst gewijzigd door Noëmi op 17 apr 2007, 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Becs08
Amerikakenner

Bericht door Becs08 »

:welcome:
onze blog - Bouwmanfamily
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hallo Noëmi,

Hartelijk :welcome: op dit forum. Je zult hier veel informatie en tips kunnen vinden voor jullie eerste reis naar het zuidwesten.

Destijds was onze eerste kennismakingsreis ook naar Florida. Het jaar daarop de eerste grote rondreis in het zuidwesten. Inmiddels zijn we zo'n beetje verslaafd geraakt..... :wink:

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Hallo Noëmi,

Welkom op het forum! Veel succes met het plannen van jullie reis. Er is hier genoeg informatie te vinden.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi Noëmi,

:welcome: op het forum en veel plezier met de voorbereidingen van jullie reis.

Marjon
Noëmi
Amerika-newbie

Bericht door Noëmi »

Allemaal bedankt voor het hartelijke welkom.
De voorbereidingen van de reis zijn al in volle gang, ben druk bezig met onze route en alvast hotels te zoeken en te boeken.

Ik word alleen steeds afgeleid door alle leuke tips die ik overal weer lees, voor ik er
dan erg in heb zit ik weer op allerlei websites en vol in de leuke verhalen etc. :lol:

Maar ook dat hoort erbij denk ik dan maar.
hekkie schreef: Destijds was onze eerste kennismakingsreis ook naar Florida. Het jaar daarop de eerste grote rondreis in het zuidwesten. Inmiddels zijn we zo'n beetje verslaafd geraakt..... :wink:
Ben bang dat wij ook wat last krijgen van die verslaving.. :wink:
Afbeelding
Florien
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Florien »

Hiii Noëmi,
Welkom,echt vet dat je een rondreis gaat maken!
Liefs,Florien
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Welkom op het forum, Noëmi!

Je zult hier vast veel bruikbare tips vinden voor je komende reis. Hoe is Orlando bevallen? Wij gaan er over 12 dagen heen! :)
monster
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door monster »

Noëmi schreef:Allemaal bedankt voor het hartelijke welkom.
De voorbereidingen van de reis zijn al in volle gang, ben druk bezig met onze route en alvast hotels te zoeken en te boeken.

Ik word alleen steeds afgeleid door alle leuke tips die ik overal weer lees, voor ik er
dan erg in heb zit ik weer op allerlei websites en vol in de leuke verhalen etc. :lol:

Maar ook dat hoort erbij denk ik dan maar.
Welkom Noëmi, leuk die voorbereidingen, en ja het klopt, elke keer wordt je door alle leuke ervaringen en tips "afgeleid". Wij hebben onze route ook menigmaal aan moeten passen! Succes
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer