Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

API gegevens BA

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
d_vdploeg
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 8

API gegevens BA

Bericht door d_vdploeg »

Hoi allemaal,
Maar even een apart topic geopend, weet even niet waar ik het anders moet plaatsen:

Hier even een stress momentje. Ik ben alvast onze API gegevens aan het invullen op de my booking pagina van BA voor onze vlucht van AMS via LHR naar MIA.

De laatste (vierde) voornaam van mijn vriendin wordt afgekapt op “Mar” waar het Maria moet zijn. Als ik dit aanpas en opsla staat het even goed. Log ik daarna uit en opnieuw weer in dan staat er weer “Mar” Op deze manier komt het niet exact overeen met haar voornamen in haar paspoort. Ik krijg het echter met geen mogelijkheid aangepast. Waarschijnlijk heeft het teveel letters ofzo. Op je boardingpass wordt het meestal ook afgekapt vanwege te veel letters. Ook staat het in hoofdletters en alle namen aan elkaar zonder spaties.

Wat vinden jullie? Zo laten? Of BA even contacten. We vertrekken nog niet, (10 juni pas) maar met de huidige wachttijden bij de airlines kan ik er maar beter vroeg bij zijn als het moet worden aangepast.

Hoor graag. :thumbup:
2018: Rondreis Zuid West
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (sep)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni) Rondreis Texas (sep)
2025: Florida
2026: Oregon & Washington state (in de planning)
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Re: API gegevens BA

Bericht door MattRob »

Wij hadden hetzelfde probleem met een van onze kinderen (met veel lange voornamen); ik heb het gewoon zo gelaten. En (bij United wederom, maar lijkt me algemeen) geen enkel issue mee gehad, of vraag over gehad. Dus ik zou me geen zorgen maken.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
d_vdploeg
Amerika-expert

Bericht door d_vdploeg »

@MattRob En heb je wel online kunnen inchecken? Waar daar is het vooral voor bedoeld dacht ik. Je kunt het ook niet invullen dacht ik, maar dan moet je naar de incheckbalie. Ook geen probleem, het gaat me erom dat we niet geweigerd worden. Neem ook niet aan dat het bij BA anders is, dus ben weer wat gerustgesteld :thumbup:
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Ja, dat ging ook goed !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Senia
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Senia »

Had dit toevallig laatst ook, maar dan bij mijn boeking met Delta. Zag de dag na het boeken ineens dat de naam afgekort, terwijl ik hetzij die invulvelden echt altijd controleer voordat ik het opsla. Direct even contact gezocht met delta en daar werd me verzekerd dat het geen probleem is. Ga ervan uit dat dat voor jou dan ook geldt.
d_vdploeg
Amerika-expert

Bericht door d_vdploeg »

Dank voor jullie reacties. Het ticket en verder in de my booking omgeving van BA staat het wel goed en volledig. Voor de zekerheid toch even BA gecontact (voor jullie reageerden :wink: ) ik wacht nog op antwoord. Het zal vast wel goedkomen.
d_vdploeg
Amerika-expert

Bericht door d_vdploeg »

Reactie van BA: Ze kunnen het zelf ook niet aanpassen, waarschijnlijk te veel karakters. Online inchecken zou geen problemen moeten geven. Ticket moet goed staan, dat is het belangrijkste.
Elendan
Amerikakenner

Bericht door Elendan »

Mijn man heeft ook 'teveel' namen en bij hem werd zijn laatste naam ook afgekapt. Was bij het inchecken etc. geen enkel probleem, dus don't worry. :thumbup:
reisverslagen: 2025 rondje Denver, 2024 rondje Salt Lake City, 2023 Chicago-Las Vegas, 2022 rondje Phoenix, 2019 Noord Californië + Oregon, 2017 rondje Las Vegas, 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer