Blijkbaar zijn er geen treinreizen meer op de dag van terugreis, dan wordt het de volgende ochtend.
Ik zal even moeten gaan verzinnen wat ik liever heb XP (maar dan via antwerpen) of een directe vlucht voor een goedkope prijs

Hier gaat het echter formeel niet om IRROPS, maar om een schedule change (normaal gesproken gemarkeerd als SKCHG in je ticket). IRROPS (gemarkeerd met INVOL/IRROP) is echt iets voor wijzigingen binnen 24 tot 72 uur van vertrek, afhankelijl van de airline.In geval van een omboeking naar een andere vlucht als gevolg van onvoorziene (en niet door de Deelnemer veroorzaakte) omstandigheden, verdient de Deelnemer XP en spaart Miles over de vlucht die de Deelnemer oorspronkelijk had geboekt en niet voor het gevlogen traject.
Er is wat anders aan de hand: De laatste vlucht uit Atlanta komt rond 13:00u aan op Schiphol. Kan niet zo zijn dat er normaliter geen Thalys meer richting het zuiden rijd na 15h.
Bedankt roelb.
Ja, is ook nog een optie natuurlijk, bedankt. Ik ga even overwegen wat die silver status mij waard is.
Je kunt eventueel nog extra XP's "bijkopen" door een Flying Blue Amex kaart te nemen voor een jaar. Met een Silver kaart krijg je al 15XP, dat is meer dan die twee legs van en naar Antwerpen.
Bedankt bedeve ook een goede tip.
Formeel: nee. Informeel: meestal wel. Het ligt echt aan de persoon die bij de ingang van de Skypriority checkin staat, hoe druk het is, etc.