Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wachtrijen Schiphol / Privium
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Re: Wachtrijen Schiphol / Privium
Duidelijk. Eerst maar eens afwachten of ze nog plek hebben en dat het bevestigd is. Dan kijken we wel even wat we doen.
Loves Vegas!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 57
Marieke, waar heb jij je tijd nog kunnen aanpassen? Ik wil de geboekte tijd ook graag aanpassen.Ik vind t overigens nog wel wat vaag. Heb donderdag de meet and assist geboekt voor juli en had hierna binnen minuten een mail terug met deze order. Ik heb daarna niets meer gehoord en in die mail staat ook niks van instructies of iets dergelijks.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Ik heb zojuist de meet and assist geboekt voor 10 augustus. Onze vlucht vertrekt om 10 uur. Ik heb gevraagd of ze om 7 uur klaar willen staan. Eerder heeft ook geen zin denk ik want dan zijn de incheckbalies nog niet open.
succes voor iedereen! Ik hoop dat de Meet and Assist er voor gaat zorgen dat wij ontspannen aan onze reis kunnen beginnen.
succes voor iedereen! Ik hoop dat de Meet and Assist er voor gaat zorgen dat wij ontspannen aan onze reis kunnen beginnen.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Ik heb het nergens kunnen aanpassen. Heb net als jij de order mail gekregen. En de factuur. Verder niets. Heb ze gemaild met de vraag of de ophaaltijd aangepast kan worden. Naar het algemeen mailadres.kwarktaart schreef: ↑05 jun 2022, 13:40Marieke, waar heb jij je tijd nog kunnen aanpassen? Ik wil de geboekte tijd ook graag aanpassen.Ik vind t overigens nog wel wat vaag. Heb donderdag de meet and assist geboekt voor juli en had hierna binnen minuten een mail terug met deze order. Ik heb daarna niets meer gehoord en in die mail staat ook niks van instructies of iets dergelijks.
Ik ga ervan uit dat wanneer het goedgekeurd wordt, je nog een mail krijgt met meer info.
Loves Vegas!
-
- Amerikakenner
Dankje Marieke. Ik ook hetzelfde, de factuur per mail en de order (bevestiging?) per mail. Even afwachten dan maar.
Op de vorige pagina's lees ik dat iemand het prima lukte met 'meet&great' om overal langs te lopen.
Bagage afgifte leek mij dan via KLM /Delta ? Zeker ben ik niet, want het staat er niet.
Nu vliegen wij niet met KLM of Delta maar met Lufthansa. Dus zitten vast aan vertrekhal 1 zover ik nu zie. Mijn vraag heeft iemand andere ervaringen heeft en dat hier wil plaatsen.
Op hun site staat: 'Hij neemt de bagage van je gasten over en leidt ze snel door de verschillende checkpoints richting de vertrekhal'. Hoef je dan niet meer zelf iets af te geven of alleen dat deze persoon de bagage draagt (op een wagentje zet) en samen naar de incheck balie loopt.
Hoe ging het en waarlangs liep je (zo ongeveer). Vooral een voorbeeld waarbij de rij al buiten stond.
Ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen. Dank je.
Bagage afgifte leek mij dan via KLM /Delta ? Zeker ben ik niet, want het staat er niet.
Nu vliegen wij niet met KLM of Delta maar met Lufthansa. Dus zitten vast aan vertrekhal 1 zover ik nu zie. Mijn vraag heeft iemand andere ervaringen heeft en dat hier wil plaatsen.
Op hun site staat: 'Hij neemt de bagage van je gasten over en leidt ze snel door de verschillende checkpoints richting de vertrekhal'. Hoef je dan niet meer zelf iets af te geven of alleen dat deze persoon de bagage draagt (op een wagentje zet) en samen naar de incheck balie loopt.
Hoe ging het en waarlangs liep je (zo ongeveer). Vooral een voorbeeld waarbij de rij al buiten stond.
Ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen. Dank je.
Laatst gewijzigd door Gast op 05 jun 2022, 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik kreeg een dag na de boeking een bevestiging. Ik heb later mijn vlucht gewijzigd en dat via e-mail als reply op de boekingsbevestiging doorgegeven en daar kreeg ik redelijk snel antwoord op.
1995 + 2008 West, 2010 + 2011 Florida, 2012 West, 2013 FL, 2014 NY / FL, 2015 TX / FL, 2016 TX - LA - MS / FL, 2017 Vegas / FL / FL, 2018 FL / FL, 2019 CA/OR/NV, 2022 FL/2022 FL/CA/NV, 2023 West / Deep south, 2024 FL/FL, 2025 west
ondertussen al aan het wachten op antwoord sinds 1/6 voor een reservatie op 1/7kwarktaart schreef: ↑05 jun 2022, 13:57Dankje Marieke. Ik ook hetzelfde, de factuur per mail en de order (bevestiging?) per mail. Even afwachten dan maar.
nog mailtje gestuurd maar hierop gewoon standaard reply gekregen
Wij willen ook meet and assist boeken. 3 uur voor vertrek is dus wel ok begrijp (alhoewel ik ook lees dat dat vroeg is), maar misschien toch 3 uur voor als meet and assist ter plekke alsnog mislukt? We vliegen met KLM op LAX.
Vraagje over de bagage bij meet and assist: moet je dat bijboeken en waar betaal je dan precies voor? We kunnen zelf onze koffer meenemen en dan afgeven bij de bagage drop off, maar snap niet goed wat de bagage service inhoudt.
---> sorry: nog verder terug gelezen: "Ik heb vorige week toevallig gebeld om te vragen wat de bagage service precies voor service is en kreeg toen te horen dat dit alleen van toepassing is bij aankomst"
Vraag kan vervallen dus.
Thanks alvast.
Vraagje over de bagage bij meet and assist: moet je dat bijboeken en waar betaal je dan precies voor? We kunnen zelf onze koffer meenemen en dan afgeven bij de bagage drop off, maar snap niet goed wat de bagage service inhoudt.
---> sorry: nog verder terug gelezen: "Ik heb vorige week toevallig gebeld om te vragen wat de bagage service precies voor service is en kreeg toen te horen dat dit alleen van toepassing is bij aankomst"
Vraag kan vervallen dus.
Thanks alvast.
-
- Amerikakenner
Was dat een andere bevestiging dan die je gekregen hebt direct na het boeken (áls je direct na het boeken ook een orderbevestiging hebt ontvangen)?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Eerder deze week met KLM teruggevlogen vanuit Schiphol op een piek dag. Business class was niet eens voor de helft vol en de prijzen voor een upgrade waren vrij redelijk (~35% van de ticket prijs). Ik snap dat dat niet voor iedereen een optie is, maar mocht je het ooit een keer willen doen dan is de drukte & stress die je vermijd nu wel een extra bijkomstigheid - naast lounge toegang en de luxe in het vliegtuig zelf. Inchecken via sky priority was zonder rij, security was misschien 5 minuten, paspoort controle met de machines 5 minuten en dat was het. De reguliere incheck balie was een chaos en de rij voor security bijna 2 uur.
Inmiddels in LAS en rondje Strip gedaan en de hamburgers van Gordon Ramsey geproefd… tip: ik zou volgende keer gewoon 2 uur van tegoren Meet & Assist doen ! Of je moet heel veel koffie willen drinken en gaan shoppen. OnZe dame deed gewoon alle afzetlinten opzij zodat we overal direct vooraan stonden: bagage afgifte ( KLM in ons geval), de security en bij de paspoorten. Het langst duurde nog de bagage afgifte omdat er een grote tas niet helemaal in ging…. Kortom, wij waren de eersten op dit forum die voor de zekerheid dus 3 uur deden, maar is nergens voor nodig… trouwens: op LAS 15 hokjes douane open en binnen 5 minuten stonden we aan de bagageband !
Vandaag om 6.30u op Schiphol, om 7u aan de koffie bij de gate...
Vliegen wel premium, dus grootste rijen kunnen skippen. Flinke rij buiten bij vertrek 1, vertrek 2 liep ook al goed vol.
Vliegen wel premium, dus grootste rijen kunnen skippen. Flinke rij buiten bij vertrek 1, vertrek 2 liep ook al goed vol.
Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints, Kill Nothing but Time.
2024 Alaska & Yukon, 2023 NorthEast & Canada, 2022 NorthWest, 2021 NYCitytrip, 2018 Coast to Coast, 2016 California, Arizona, Utah, Nevada, 2015 Florida
2024 Alaska & Yukon, 2023 NorthEast & Canada, 2022 NorthWest, 2021 NYCitytrip, 2018 Coast to Coast, 2016 California, Arizona, Utah, Nevada, 2015 Florida
Dit was niet de geautomatiseerde bevestiging maar een e-mail die ik een dag later kreeg. In die mail vroegen ze me om passagiersdetails, vluchtnummer, vliegklasse etc te bevestigen. Die e-mail komt vanaf info@schipholmeetandassist.com en die heeft ook een signature van een medewerker.kwarktaart schreef: ↑05 jun 2022, 22:20Was dat een andere bevestiging dan die je gekregen hebt direct na het boeken (áls je direct na het boeken ook een orderbevestiging hebt ontvangen)?
1995 + 2008 West, 2010 + 2011 Florida, 2012 West, 2013 FL, 2014 NY / FL, 2015 TX / FL, 2016 TX - LA - MS / FL, 2017 Vegas / FL / FL, 2018 FL / FL, 2019 CA/OR/NV, 2022 FL/2022 FL/CA/NV, 2023 West / Deep south, 2024 FL/FL, 2025 west
Veel handwerk daar bij Meet & Assist, niet echt meer van deze tijd. Ik zou ze eigenlijk eens moeten benaderen of ze behoefte aan een mooi geautomatiseerd systeem. Beschikbaarheid wil je toch gewoon direct online zichtbaar hebben? Dan weten potentiele klanten ook direct waar ze aan toe zijn. En de medewerker die nu de planning met de hand doet kan dan ook mooi ingezet worden als host.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Inderdaad. Bij een kleine garage hebben ze het reserveren beter geautomatiseerd 

1986 FL - 1992 NY - 2000 FL - 2005 Stormchase OKC - 2006 FL - 2008/2009/2010 Stormchase CO - 2011/2012/2013/2014/2015 Stormchase OKC - 2016 Nat.Parks SW - 2017 Stormchase OKC - 2018 Nat.Parks Mid - 2019 Stormchase OKC - 2022 FL - 2023 Stormchase OKC
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Na betaling van 165 Euro inderdaad vrij snel een mail terug.thefreeze schreef: ↑06 jun 2022, 12:02Dit was niet de geautomatiseerde bevestiging maar een e-mail die ik een dag later kreeg. In die mail vroegen ze me om passagiersdetails, vluchtnummer, vliegklasse etc te bevestigen. Die e-mail komt vanaf info@schipholmeetandassist.com en die heeft ook een signature van een medewerker.
Bij mij geen signature maar wel de vraag om deze gegevens. Inmiddels een week geleden en heb alweer gevraagd of mijn boeking nu echt door gaat. Het is voor 14 juli maar als ik lees hoe druk het met reserveringen is houd ik mijn hart vast. Iemand ervaring met hoe lang dat duurt voor ze weer eens contact opnemen met hopelijk positief nieuws?
1986 FL - 1992 NY - 2000 FL - 2005 Stormchase OKC - 2006 FL - 2008/2009/2010 Stormchase CO - 2011/2012/2013/2014/2015 Stormchase OKC - 2016 Nat.Parks SW - 2017 Stormchase OKC - 2018 Nat.Parks Mid - 2019 Stormchase OKC - 2022 FL - 2023 Stormchase OKC
Onze ervaring:
30 mei: AMS-JFK 9:55 met Delta: 5:20 aanwezig. Alleen handbagage maar iedereen moest voor papierwerk controle langs klm incheckbalie. Dat gold voor iedereen volgens de incheckmedewerker. Ondanks delta flyready vinkjes. Helpt natuurlijk niet mee om de rijen korter te krijgen op schiphol. Wachttijd inchecken 80 minuten. Daarna werden we naar vertrekhal 1 ipv 2 gedirigeerd ivm te lange rijen in hal 2. Dat ging vlot: in 20 min door security. Op JFK totaal geen rij. In 10 minuten door border control. Vlucht vertrok slechts 5 min te laat.
3 juni JFK-AMS KLM 21:10: Ook weer verplicht langs incheckbalie ivm niet online kunnen inchecken. Wachttijd 10 min. Daarna minder dan 20 min voor de paspoort control. Vertrokken en landden precies op tijd. Incl een extra rondje boven de noordzee ivm maar een landingsbaan beschikbaar op die inmiddels beruchte zaterdag 4 juni. Zeer lange rijen voor niet schengen paspoortcontrole maar in 10 min door de schengen rij.
30 mei: AMS-JFK 9:55 met Delta: 5:20 aanwezig. Alleen handbagage maar iedereen moest voor papierwerk controle langs klm incheckbalie. Dat gold voor iedereen volgens de incheckmedewerker. Ondanks delta flyready vinkjes. Helpt natuurlijk niet mee om de rijen korter te krijgen op schiphol. Wachttijd inchecken 80 minuten. Daarna werden we naar vertrekhal 1 ipv 2 gedirigeerd ivm te lange rijen in hal 2. Dat ging vlot: in 20 min door security. Op JFK totaal geen rij. In 10 minuten door border control. Vlucht vertrok slechts 5 min te laat.
3 juni JFK-AMS KLM 21:10: Ook weer verplicht langs incheckbalie ivm niet online kunnen inchecken. Wachttijd 10 min. Daarna minder dan 20 min voor de paspoort control. Vertrokken en landden precies op tijd. Incl een extra rondje boven de noordzee ivm maar een landingsbaan beschikbaar op die inmiddels beruchte zaterdag 4 juni. Zeer lange rijen voor niet schengen paspoortcontrole maar in 10 min door de schengen rij.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Vorige week de meet & assist geboekt voor 10 september. Tot gisteren echter alleen een mail gekregen dat er binnen 48 een bevestiging zou worden gestuurd maar niets ontvangen. Dus zelf even gemaild. Blijkbaar daar dus inderdaad ook erg druk momenteel. Kreeg vervolgens snel een reactie: "Alle boekingen via de website zijn bevestigd". Waarop ik vroeg: "Wordt er dan nog contact opgenomen over de plek waar we op 10 september afspreken?". Waar vervolgens onderstaande reactie weer op kwam: "U krijgt van ons een mail een paar dagen voor de service met een host naam en meeting tijd/point.".
Duidelijk. Zal zelf even enkele dagen voor 10 september in de gaten houden of er contact wordt opgenomen... Better safe then sorry
Duidelijk. Zal zelf even enkele dagen voor 10 september in de gaten houden of er contact wordt opgenomen... Better safe then sorry

NY | 2014 (+ Canada) – 2017 – 2019
West Amerika | 2015 – 2016 – 2017 – 2018 – 2022
Florida | 2019 - 2024
Parks: Sequoia, Yosemite, Joshua Tree, Yellowstone, Grand Teton, Zion, Bryce, Death Valley, Everglades, Kings Canyon
West Amerika | 2015 – 2016 – 2017 – 2018 – 2022
Florida | 2019 - 2024
Parks: Sequoia, Yosemite, Joshua Tree, Yellowstone, Grand Teton, Zion, Bryce, Death Valley, Everglades, Kings Canyon
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik heb gisteren geboekt voor augustus. Kreeg gelijk 2 mails: 1 met invoice en 1 met:
Thank you for your purchase.
Your order number is M&A - #…
Details are listed below.
Ik zal het ook maar even agenderen dan.
Thank you for your purchase.
Your order number is M&A - #…
Details are listed below.
Ik zal het ook maar even agenderen dan.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves