Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

tickets Universal Studio

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
seinfeld
Amerika-newbie

Bericht door seinfeld »

Iemand enig idee of het waard is om de Front of Line passen te kopen als je eind januari gaat? :lol:
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Da's ver buiten het hoofdseizoen. Ik gok niet dat je ze nodig zult hebben..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Geen ervaringen met FOL tickets, maar wel met de VIP tour. Die is wel behoorlijk duurder, maar wij vonden het helemaal geweldig. Lees erover in ons reisverslag van 2002, op 23 oktober. Je ziet meer van de studio's, en hebt de hele dag begeleiding van een gids in een kleine groep. Je ziet zo alles, en je hoeft nergens te wachten, bij de shows heb je preferred seating. Vooral de studio tour is bij de VIP tour zeer de moeite waard.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
mrloes
Amerikafan

Bericht door mrloes »

Heb even gekeken op de site van de AAA.

Als je de postcode intikt van (bv) Universal wordt de site van
de 'afdeling Californië' geopend en krijg je erg veel informatie
te zien. Er is oa een kortingscoupon voor Universal, deze geeft
$ 15 korting, aan de kassa, per persoon.

Binnenkort dus maar eens wat meer tijd steken in het uit-
pluizen van diverse staten/AAA-afdelingen.

Ik was wel bekend met de AAA maar vaak vergeet ik het pasje
te laten zien en dat terwijl ik toch echt een Nederlandse ben, hihi.
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Op de site http://www.aaa.com/universal kun je de fol passen online kopen met een korting van USD 10 p.p. Je moet dan wel een code van 6 nummers ingeven. Ik heb gewoon 111 111 ingegeven en het werkte.

Bianca
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Ik zit net heel de website af te zoeken maar zie geen bon voor $ 15,- korting en ook niet waar je online kaartjes kan kopen. Alleen in combi met een hotel ?
Wij gaan namelijk in maart naar Orlando en willen wellicht ook naar Universal studios.
BaconPopper
Amerikafan

Bericht door BaconPopper »

jerbia schreef:Op de site http://www.aaa.com/universal kun je de fol passen online kopen met een korting van USD 10 p.p. Je moet dan wel een code van 6 nummers ingeven. Ik heb gewoon 111 111 ingegeven en het werkte.

Bianca
Wordt er aan de kassa dan niet gecontroleerd of je weldegelijk AAA member bent??
Zo niet, dan is dit mooi meegenomen.

Even een andere vraag.
Ivm de Studio tour is er mij iets niet helemaal duidelijk.
Klopt het dat je deze ook met de FOL-pass kan doen?
Of is hetgeen je met de VIP-experience doet nog iets anders dan die studio tour?
jerbia
Amerika-expert

Bericht door jerbia »

BaconPopper schreef: Wordt er aan de kassa dan niet gecontroleerd of je weldegelijk AAA member bent??

Even een andere vraag.
Ivm de Studio tour is er mij iets niet helemaal duidelijk.
Klopt het dat je deze ook met de FOL-pass kan doen?
Of is hetgeen je met de VIP-experience doet nog iets anders dan die studio tour?
Ik weet niet of ze controleren of je AAA-member bent. Ik heb de kaarten allang in huis, dus ik denk het niet. Wij zijn overigens wel ANWB-lid, maar ons lidmaatschapsnummer werkte op de site niet, vandaar dat ik de code doorgaf die wel werkt.

De Studio Tour is een attractie, dus die kun je ook met de FOL passen doen. De VIP-Experience is geen attractie, maar zoals de naam al zegt, een VIP tour door het park voor personen die daarvoor kaarten hebben gekocht.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Yvoko
Amerikafan

Bericht door Yvoko »

Klopt het dat je die ticktets gewoon thuis uit kan printen?
jerbia
Amerika-expert

Bericht door jerbia »

Yvoko schreef:Klopt het dat je die ticktets gewoon thuis uit kan printen?
Ja, je kunt kiezen of je ze thuis wilt uitprinten of laten opsturen. Laten opsturen is overigens erg duur.
Groetjes Bianca

jta
Amerika-expert

Bericht door jta »

De Studio Tour is een attractie, dus die kun je ook met de FOL passen doen. De VIP-Experience is geen attractie, maar zoals de naam al zegt, een VIP tour door het park voor personen die daarvoor kaarten hebben gekocht.
studio tour : met een busje langs en door de opnamestudios. je mag niet uitstappen
vip tour : begint met drankje/koekjes, daarna wordt je door een gids begeleidt naar een aantal attracties ( ook weer speciale plaatsen) en doe je ook een Studio Tour met dit verschil : busje stopt waar de ,,gewone" busjes niet stoppen, je mag uitstappen om foto's te maken, je doet een paar wandelingetjes en je bezoekt het attributenmagazijn. Rond de middag krijg je wat tijd om te eten ( niet in de prijs inbegrepen).

jacques
Yvoko
Amerikafan

Bericht door Yvoko »

Uitprinten lijkt me beste optie, alleen hoe gaat dat dan straks bij de kassa? Moet ik dan mijn ANWB pas nog meenemen om te laten zien? Hoe checken ze dat mijn printje echt is?
jerbia
Amerika-expert

Bericht door jerbia »

Yvoko schreef:Uitprinten lijkt me beste optie, alleen hoe gaat dat dan straks bij de kassa? Moet ik dan mijn ANWB pas nog meenemen om te laten zien? Hoe checken ze dat mijn printje echt is?
Op de uitprint staat waarschijnlijk een barcode (zo gaat dat ook bij de Efteling bijv.). Ik zou altijd mijn ANWB-pas meenemen, voor de zekerheid.
Groetjes Bianca

Yvoko
Amerikafan

Bericht door Yvoko »

Ah oke, nou dan ga ik ze denk ik even kopen en uitprinten, scheelt toch wer 10 dollar pp ofzo.
Eefje
Amerika-ontdekker

Bericht door Eefje »

Wij gaan op dinsdag 26 mei naar universal studios en zijn aan het twijfelen of het de moeite is om front of line tickets aan te schaffen. We vragen ons af of het op een doordeweekse dinsdag druk gaat zijn zodat we met die FOL tickets effectief iets zijn...

Heeft er iemand ervaring op een doordeweekse dag in mei met de drukte?

Groetjes Eef
BaconPopper
Amerikafan

ik denk dat het sowieso geen weggegooid geld is.
Wij gaan normaalgezien op 6 juni en dat is ook in het midden van de week, maar wij gaan toch ook FOL-tickets nemen...

Als je deze via internet besteld, moet je dan ook achteraf nog een datum doorgeven zoals bij VIP-tickets?
Want ik dacht hier ergens te hebben gelezen dat de FOL-tickets ook maar per bepaald aantal per dag worden verkocht...
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Als je vroeg in het park bent, kun je ze ook nog terplekke kopen. Wij hadden ze vorig jaar (voor zaterdag 15 juli) online gekocht, maar groepsgenoten niet. Die waren een half uur na opening in het park en konden ze toen nog kopen. Een goed kwartier later zagen we dat ze uitverkocht waren. Er worden er dus inderdaad een beperkt aantal uitgegeven.

Of we de datum moesten invoeren weet ik eigenlijk niet meer... voor de express pasjes van Universal Orlando moet het wél, maar voor deze kan ik het me eigenlijk niet meer herinneren.

Ik zag dat ze 10 dollar duurder zijn geworden, wij betaalden vorig jaar $99,95
BaconPopper
Amerikafan

Marjol schreef:Of we de datum moesten invoeren weet ik eigenlijk niet meer... voor de express pasjes van Universal Orlando moet het wél, maar voor deze kan ik het me eigenlijk niet meer herinneren.
Als je ze online koopt, dan mag je altijd binnen blijkbaar.
Ik las net dit bij de online verkoop...
Limited daily supply. Buy online to avoid front-gate sell outs. Front of Line Passes purchased online will be valid on whatever day you visit in 2007 (even if the front gate has sold out).
Jostie
Amerika-ontdekker

Bericht door Jostie »

die pretpark was echt tof en had daar voordeel gekregen en kreeg een speciale pasje voor mij omdat ik een slechthorend ben, mocht al overal attracties snel binnen komen zonder wachtrij.. echt respect, voor sommige mensen vinden het niet leuk dat zij het nie mochten want ik kan er niks aan doen.. kan me voorstellen wat zouden mensen zeggen..
lijk me wel leuk om iedereen leren te kennen
brekson
Amerikafan

Bericht door brekson »

Ik heb hier ook een vraagje over :
Wij gaan op een zaterdag maar wel pas op 22 september.
Weet iemand of het dan nog tamelijk druk is in het park?

De FOL tickets interesseren ons wel, maar het mag wel een beetje schelen in comfort. Als het niet druk is zo laat op het seizoen en m'n met de gewone tickets ook nergens te lang moet wachten kan ik beter een combiticket met seaworld kopen voor dezelfde prijs ( het 2-park flex ticket ).
Seaworld doen we zowieso the day after op zondag.
Anderzijds wil ik wel in de beugel tasten als ik met de FOL tickets nergens hoef aan te schuiven ( daar wordt een mens toch alleen maar moe en moedeloos van )
groeten
Het is nooit te laat om anderen iets te vragen, ooit komt het moment dat ik anderen kan helpen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer