We zijn er klaar voor.

Dat schreef ik vanochtend.
De app is in de laatste maanden erg verbeterd en het is nog steeds work in progress. Je kunt overigens van te voren voordat je een trip aanmaakt de namen wijzigen via settings en profile ik weet niet of je dat op deze manier had gedaanCoyote Buttes schreef: ↑23 nov 2021, 20:29t mijn vaccinatiebewijs geweigerd (bekende issue met 1 of alle voornamen).
En als ik vervolgens een nieuwe trip aanmaak met alle voornamen zegt de app vrolijk dat de voornaam ongeldig is.
Ja, dat is inderdaad erg handig. Toen ik de QR-code ging scannen en dacht die nog even mooi in beeld te brengen had de app die al gescand en goedgekeurd.Resi_70 schreef: ↑24 nov 2021, 23:28Toen voor de mijn wederhelft aan de slag en dacht, ik zal eens het scannen van de QR code met de app proberen en dat werkt dus ook . Ik dacht dat je een pdf moest uploaden maar zoals eerder geschreven scan je 2de QR code van je vaccinatie bewijs en dit werkt gewoon voor Verifly app. bij Beide vluchten goed gekeurd.
@girliecathygirliecathy schreef: ↑26 nov 2021, 11:14Ik heb ook problemen met de VeriFly app door 3 voornamen.
Heb mijn gegevens in de app gewijzigd en de 3 namen vermeld, maar doordat mijn ticket maar op 1 naam staat helpt dat ook niet.
Volgens Aer Lingus kan ik gewoon naar de balie met mijn papieren en daar inchecken. Het is dus niet verplicht om deze app te gebruiken.
In de mail die ik vandaag ontving van BA staat dat je alleen voor de final leg de VeriFLY app hoeft in te vullen:Resi_70 schreef: ↑23 nov 2021, 00:14@Coyote
Misschien dat daarom de vlucht ams -lhr niet toegevoegd hoeft te worden. Dan heb je ook de PLF niet nodig. Want bij BA weten ze vast wel dat dit niet hoeft.
Misschien dat je er op de terugweg er niet om heen komt wel om het plf in te moeten invullen. Ik ben benieuwd.![]()
(Afgelopen vrijdag kreeg ik een mail van BA over mijn vlucht LHR - SFO, en vandaag een mail over de vlucht AMS - LHR, lekker verwarrend, waarom moet dat apart?3. The app will prompt you to confirm your flight details and ask you to upload proof of a negative COVID-19 test, a vaccine certificate and any other required documents. (If you have a connecting flight, please only add flight details for the final leg of your journey. If you’re connecting through the UK, you’ll still need to complete a passenger locator form separately).
Echt raar dat je het plf moet invullen ondanks je je de eerste vlucht niet in de verifly app hoeft te zetten. Dit zegt mij dat BA niet op de hoogte is van de wijziging van 16 november.Coyote schreef: ↑28 nov 2021, 21:113. The app will prompt you to confirm your flight details and ask you to upload proof of a negative COVID-19 test, a vaccine certificate and any other required documents. (If you have a connecting flight, please only add flight details for the final leg of your journey. If you’re connecting through the UK, you’ll still need to complete a passenger locator form separately).
Ik heb overal in de Verfly app de QR codes gescand en helemaal niets geüpload. Bij de Covid-19 test voor LHR- LAS heb ik dus QR code van de Covid-19 test gescand en niet die van het reis certificaat. Die werd direct goed gekeurd. Er stond werd hier in de Verifly app dan ook om een negatieve covid-19 test gevraagd.Coyote schreef: ↑01 dec 2021, 06:08@Resi_70 Gek dat je reiscertificaat niet hoefde te uploaden. Je bedoelt voor de leg LHR - Amerika? Dat moest ik wel. Zelfs nog specifieke info opgeven en na een uur kreeg ik akkoord. Voor de leg AMS - LHR klopt het dat je geen reiscertificaat hoeft te uploaden. Wij blijven in transit en hoeven dan niet getest te zijn, wel voor Amerika uiteraard.
Roland