Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Chantal27: rondje LA - LA met twee tieners.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
JimmyWendy1
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis Chantal27: rondje LA - LA met twee tieners.

Bericht door JimmyWendy1 »

Wij vonden de overnachtingen in de Bright Angel Lodge elke dollar waard. Je bent er 's ochtends vroeg en 's avonds laat als de drukte weg is. Daarnaast mooie uitzichten waar je écht op je gemak van kunt genieten, met 5 stappen sta je aan de rand van de Canyon. En ja, Tusayan zit 15 min verderop. Maar wij vonden het echt een meerwaarde om bij de lodge in GC zelf te slapen. We hadden toen wel geluk met zonsopkomst/zonsondergang die schitterend was. Breakfast to go erbij, bankje uitgezocht, heerlijk.
2018 - New York City
2019 - Zuidwest USA
2020 - Florida + cruise Caraïbisch gebied
2020 - Californië (september) Covid-19 annulering
Chantal27
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Chantal27 »

Nou, dat was net even het laatste zetje wat ik nodig had :-). Ik heb nu 2 kamers geboekt bij de Bright Angel lodge (2 naast elkaar) en we hebben wel een toilet maar geen douche. Dat gaat goedkomen!

Groeten Chantal
Tantelotje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Tantelotje »

Leuk! Wij waren er eind juni en vond het top.
Sfeervolle kamers, prima eten in het restaurant en inderdaad binnen 5 stappen aan de rim.
Er hingen bij ons wat buien tegen zonsondergang maar we werden zodoende getrakteerd op een prachtige dubbele regenboog!
Chantal27
Amerika-ontdekker

Bericht door Chantal27 »

Jaah, de ligging is inderdaad wel top van de Bright Angel Lodge.
Als we geluk hebben hebben we 1 cabin met daarin 2 kamers als ik het een beetje goed begrijp hoe het er daar uitziet.
Lijkt me ook praktisch om zelf met mijn man naar de zonsopgang te kijken en de kids kunnen kiezen of zij wel of niet daar hun bed voor uit willen komen :wink:

Zin in!
Chantal27
Amerika-ontdekker

Bericht door Chantal27 »

Het viel mij trouwens ook op dat de prijzen voor autohuur nu lager geworden zijn lijkt wel. Ik heb nu een boeking via Hertz met een of andere magische code waardoor het de helft goedkoper werd.
Nu kan ik echter ook een fullsize SUV huren via usareisen.de voor hetzelfde geld. Ben dus zwaar in dubio.
We hebben via Hertz een minivan, wat mij ook heerlijk lijkt qua ruimte voor de koffers e.d.

Ik denk dat ik Hertz maar laat staan en vertrouwen moet hebben in het feit dat deze code geen problemen gaat opleveren bij het ophalen/betalen.

Groeten Chantal
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ik heb nu een boeking via Hertz met een of andere magische code waardoor het de helft goedkoper werd.
Magische codes bestaan niet, er zijn codes die je vrij kunt gebruiken en er zijn codes die je niet kunt gebruiken, meestal omdat de verzekeringen dan via het bedrijf waar de code van is lopen. Wel goed opletten dus. :D
Chantal27
Amerika-ontdekker

Bericht door Chantal27 »

We zijn inmiddels in de USA. Auto ophalen bij Hertz leverde gelukkig geen problemen op. Behalve dan dat de vans uitverkocht waren…
Uiteindelijk wel gelukt. Overigens hadden we geboekt met een generieke code hoor, dus dat ging goed.
We gaan vandaag toch naar Yosemite, ik ben benieuwd hoe het daar is door de brand. Op de webcams ziet het er goed uit.
We houden ook een blog bij:
www.wegaanweer2022.blogspot.com

Groeten Chantal
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer