Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wachtrijen Schiphol / Privium
- bedeve
- Amerika-expert
Re: Wachtrijen Schiphol / Privium
Dank je wel @Frasi
Je kunt je reisgenoten wel weer een pleier doen met de lounge .
Een als onbetaalde gast , de andere 4 voor 50%...
Je kunt je reisgenoten wel weer een pleier doen met de lounge .
Een als onbetaalde gast , de andere 4 voor 50%...
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Inderdaad, vanochtend ging het niet als gast, en zelfs de security niet met Silver.
In een rustiger verleden ook wel als gast meegegaan, maar nu viel het me inderdaad op, dus dacht het maar even te melden hier. Je kan het allicht proberen, misschien is men op een minder druk moment minder streng, maar houd er wel rekening mee dat je naar de andere rij gestuurd kan worden. Ondertussen in Parijs, ik ben dat ene forumlid hier dat liever in Europa overstapt
En de tip van de douche in de lounge gebruiken die ik hier op het forum laatst las maar eens toegepast, geniaal idee, dank.
In een rustiger verleden ook wel als gast meegegaan, maar nu viel het me inderdaad op, dus dacht het maar even te melden hier. Je kan het allicht proberen, misschien is men op een minder druk moment minder streng, maar houd er wel rekening mee dat je naar de andere rij gestuurd kan worden. Ondertussen in Parijs, ik ben dat ene forumlid hier dat liever in Europa overstapt

Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
- bedeve
- Amerika-expert
Ik vind die overstap ook helemaal niet erg . Douche zonder wachtlijst @Pepito ? Waauew ..Welke terminal zit je.? Na de douche even aan de champagne ? Fijne reis.!
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Inderdaad, zonder wachtrij, zonder reservatie. 2E K, champagne komt zo aan boord wel weer. Dankjewel.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
- Bushmaster
- Amerika-expert
Bussinessclass AA klein uurtje van kofferdrop naar lounge 41 vandaag
- bedeve
- Amerika-expert

Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- Coyote Buttes
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Meet & Assist op Schiphol is vanaf nu t/m 14 augustus helemaal vol en niet meer te boeken.
Dat heb je als bijna iedereen hier dit boekt. 

@Pepito Werd je met Silver ook weggestuurd voor priority bagage-afgifte?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 57
Ik heb zojuist online ingecheckt voor onze vlucht morgen naar SFO. Vorige keer keeg ik geen boarding passes, maar nu wel. Ik heb de boarding passes dus reeds in bezit. Houdt dit in dat we niet langs de balie hoeven en alleen onze (twee) koffers hoeven af te droppen? Of moeten we ivm onze koffers toch de rij in?
We hebben overigens meet and assist geboekt dus mochten we langs de balie moeten dan zou het geen probleem moeten zijn, maarja alle stappen die overgeslagen kunnen worden is natuurlijk prettig.
We hebben overigens meet and assist geboekt dus mochten we langs de balie moeten dan zou het geen probleem moeten zijn, maarja alle stappen die overgeslagen kunnen worden is natuurlijk prettig.
- bedeve
- Amerika-expert
Weer een stap verder @kwarktaart
Ik reis nooit met bagage mdat je daar veel stappen en tijd mee uitspaart , maar er zijn toch van die doe het zelf bagagebakken op schiphol ?
Waarmee je zelf je bagage incheckt
Als je je laatste zin serieus bedoelt ,
Ik reis nooit met bagage mdat je daar veel stappen en tijd mee uitspaart , maar er zijn toch van die doe het zelf bagagebakken op schiphol ?
Waarmee je zelf je bagage incheckt
Als je je laatste zin serieus bedoelt ,
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- bedeve
- Amerika-expert
Weer een stap verder @kwarktaart
Verder nog veel voorpret
Verder nog veel voorpret
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerikakenner
Thanks @bedeve ik ga het zien morgen, die bagagebakken ken ik inderdaad maar er staat me iets van bij dat die met kerst en de meivakantie niet gebruikt werden, maar wie weet zit ik er naast.
Absoluut iets te zeggen voor alleen handbagage, maar drie weken reizen met drie kinderen erbij maakt dat we toch wel wat ruimte nodig hebben. Vooral ook om terplekke niet gehinderd te worden in shopmogelijkheden
Absoluut iets te zeggen voor alleen handbagage, maar drie weken reizen met drie kinderen erbij maakt dat we toch wel wat ruimte nodig hebben. Vooral ook om terplekke niet gehinderd te worden in shopmogelijkheden

Was hier ook wel benieuwd naar of dit op dit moment ook mogelijk is?kwarktaart schreef: ↑16 jul 2022, 11:00Ik heb zojuist online ingecheckt voor onze vlucht morgen naar SFO. Vorige keer keeg ik geen boarding passes, maar nu wel. Ik heb de boarding passes dus reeds in bezit. Houdt dit in dat we niet langs de balie hoeven en alleen onze (twee) koffers hoeven af te droppen? Of moeten we ivm onze koffers toch de rij in?
En wat heb je nodig om online in te checken?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ff een vraag van een heel ander kaliber maar kan iemand even naar mijn vraag in de topic " vervaldatum vaccinatie" kijken.
Er wordt daar niet gereageerd en op deze topic zitten toch veel mensen die overal wel kennis van hebben. Tanx

-
- Amerikakenner
@NYMets ik heb onze paspoorten geupload, attestation formulieren en onze vaccinatiebewijzen. Dat was voldoende om in te checken online bij de KLM.
@kwarktaart , geen zorgen maken om je bagage ! Je hebt Meet & Assist, dus je bagage droppen (zelfscan of bij de incheckbalie) gaat je hooguit 5-10 minuten schelen ! Iedereen die ik tot nu toe gesproken heb over Meet & Assist (inclusief onze eigen ervaring van begin juni uiteraard) gaat supersnel overal langs. Ik durf te wedden dat je straks het langst moet wachten voor de koffie bij de Starbucks na de douane
!!! En oja... vooral niet om je heen kijken als je overal langs loopt. Het is nogal genant om zomaar over alle rijen te skippen. hahahaha....

-
- Amerikakenner
Haha @paulr dat klinkt geweldig. Ik overweeg nog een zonnebril op te zetten
maar zal sowieso oogcontact met medereizigers vermijden morgen tijdens onze meet and assist service morgen 

@kwarktaart , ik weet niet hoe laat je vliegt, maar als ik iemand voorbij zie komen terwijl wij in de rij staan, die geen oogcontact maakt en begeleiding heeft, weet ik dat jij het bent!
.

-
- Amerikakenner
Zo is het @Bitje
Ik zal je niet zien, ik maak per slot van rekening geen oogcontact
Goeie reis ook morgen!
Ik zal je niet zien, ik maak per slot van rekening geen oogcontact

Goeie reis ook morgen!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen