Oke maar als je 2 prikken gehad heb, (Precies goed voor Amerika) maar je QR code verloopt omdat je geen booster hebt...
Mag je dan wel zonder geldige QR op Schiphol zijn, Het vliegtuig in en mag je zonder booster dan ook weer terug reizen naar Nederland?
Bedoel Amerika gaat akkoord met 2 prikken maar hier zitten we inmiddels op 3 prikken anders vervalt je status.
@Samanthaa download je QR codes en dan raak je ze ook niet kwijt. Als je gaat vliegen kun je het gedownloade vaccinatiebewijs gewoon uploaden en ook nog printen om achter de hand te hebben. Nooit wachten tot iets verdwijnt uit je app
reisverslagen: 2025 rondje Denver, 2024 rondje Salt Lake City, 2023 Chicago-Las Vegas, 2022 rondje Phoenix, 2019 Noord Californië + Oregon, 2017 rondje Las Vegas, 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
De VS kan helemaal niets met die nederlandse QR code, waar het om gaat is dat je bewijs hebt van welk vaccin je wanneer hebt gekregen. Gewoon een printje ofzo, maar in elk geval geen QR code.
@Samanthaahttps://coronacheck.nl/nl/print/ daar haal je alles op, niet alleen de QR maar vooral de gegevens van je vaccinaties. En inderdaad al heel vaak gezegd, het gaat om de CDC regels en niet de NL/Europese.
Ff een vraagje..wij vertrekken di naar amerika en mijn 2 zoons komen zaterdag naar ons toe. Mijn ene zoon heeft op 18/06 zijn 2e vaccinatie gehaald ( kon ook niet eerder want hij had in februari corona) zijn 1e vaccinatie was op 7/07/21 (dosis 1/1) maar nu staat er bij zijn dosis (bij dus de 2e vaccinatie) 2/1 Is dit nu wel goed om amerika binnen te komen?
@ingridusa dankjewel voor je antwoord pffff ik dacht het ook wel maar kreeg even een benauwd momentje van...het zal toch niet.... Ben alles aan het voorbereiden dus het viel me nu pas op.
@kwarktaart fijn om te horen, hoef ik me daar geen zorgen over te maken. Nu maar hopen dat alles en iedereen op plaats van bestemming komt. Heb er super veel zin in.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.