Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Overnachtingen rondreis zuidwest Amerika
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Re: Overnachtingen rondreis zuidwest Amerika
Voor zover ik het zie maakt mijn collega nu een 21- daagse rondreis doorheen het zuidwesten voor gem onder 100€ per nacht. Dit was de vraag van TS of dit mogelijk is. Ja dus. Niets weerhoudt hem van hetzelfde te proberen. Het gebruik van MyVEGAS is voor iedereen toegankelijk en als je het slim aanpakt kan je zo 4 nachten in Vegas slapen voor enkel resort fees.(en door slim te statusmatchen in het verleden vallen deze kosten voor mijn collega ook weg) En dit is een deel van de reis dus waarom zou je dit niet in de totaalprijs mogen opnemen…
Ik wil gerust zijn route en kosten per hotel posten. Het heeft mij enige moeite gekost om dit samen te stellen, maar ook weer niet zoveel…
Als ik nog domme opmerkingen krijg dat dit nergens op slaat, dan zal ik in het vervolg raadzaam zwijgen en zal ik alle tips die ik hier de voorbije jaren al gedeeld heb, niet meer publiek delen…
Ik wil gerust zijn route en kosten per hotel posten. Het heeft mij enige moeite gekost om dit samen te stellen, maar ook weer niet zoveel…
Als ik nog domme opmerkingen krijg dat dit nergens op slaat, dan zal ik in het vervolg raadzaam zwijgen en zal ik alle tips die ik hier de voorbije jaren al gedeeld heb, niet meer publiek delen…
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
O nee hoor. Dit is wel degelijk een tip waar topicstarter verder op kan onderzoeken. Ik had daar zelfs niet aan gedacht.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat lijkt me voor topicstarter en voor anderen erg nuttig, dus graag!
En niet zomaar wegblijven vanwege een discussie.
Je hebt gelijk natuurlijk dat het kan onder de 100 euro. Deden wij ook in 2019. Maar daar zaten 7 nachten bij op een camping. Van de 28.
Marianne
- Tantelotje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Precies wat @mtl ook al zei; dat zit niet als standaardoptie in m'n hoofd, maar het kan natuurlijk wel schelen.
Ik ben wel eens begonnen met spelen bij my vegas, maar dan vergeet ik het weer. Of is precies niet beschikbaar wat ik zou willen in de periode dat ik zou willen
Maar ook als je 'maar' 2 nachten in Las Vegas bent kan het hotelkosten besparen.
Ik weet niet hoe het tegenwoordig zit met sites als Hotwire en Pricewise. 'Vroeger' kon je daar nog wel eens een leuke deal uitslepen.
Het nadeel is natuurlijk dat je niet kosteloos kunt annuleren. En dat het wat uitzoekwerk vraagt om vooraf toch te weten waar je terecht komt.
Maar ook dat zou de prijs kunnen drukken.
Toch zou ik topicstarter nogmaals mee willen geven dat het misschien mogelijk is om hier en daar via bijvoorbeeld My Vegas, of via loyaliteistprogramma's van ketens of verzin het maar niet het volle pond te hoeven betalen. Maar dat in mijn ogen 50-100$ per dag voor 2 personen inclusief overnachtingen echt geen realistisch budget is. Ik denk dat we het daar allemaal wel over eens zijn.
Ik ben wel eens begonnen met spelen bij my vegas, maar dan vergeet ik het weer. Of is precies niet beschikbaar wat ik zou willen in de periode dat ik zou willen

Maar ook als je 'maar' 2 nachten in Las Vegas bent kan het hotelkosten besparen.
Ik weet niet hoe het tegenwoordig zit met sites als Hotwire en Pricewise. 'Vroeger' kon je daar nog wel eens een leuke deal uitslepen.
Het nadeel is natuurlijk dat je niet kosteloos kunt annuleren. En dat het wat uitzoekwerk vraagt om vooraf toch te weten waar je terecht komt.
Maar ook dat zou de prijs kunnen drukken.
Toch zou ik topicstarter nogmaals mee willen geven dat het misschien mogelijk is om hier en daar via bijvoorbeeld My Vegas, of via loyaliteistprogramma's van ketens of verzin het maar niet het volle pond te hoeven betalen. Maar dat in mijn ogen 50-100$ per dag voor 2 personen inclusief overnachtingen echt geen realistisch budget is. Ik denk dat we het daar allemaal wel over eens zijn.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Het is wel mogelijk als je die 4 nachten Las Vegas maar niet meerekent in het gemiddelde.georgesken schreef: ↑01 aug 2022, 14:30Ik wil dit toch tegenspreken (met enige nuance).
Ik heb voor mijn collega een reis in elkaar gestoken van 19/8 tot 9/9 (rondje la-SanFran) voor in totaal 1901€ voor 21 overnachtingen. Iets onder de 100€ per nacht gemiddeld dus.
De nuance is het feit dat er 4 gratis nachten in Vegas bijzitten via MyVEGAS (en geen resort fees omwille van status match naar mgm gold)
Het is dus wel mogelijk in deze tijden
Ik ben daar zelf het bewijs van. Tijdens mijn trip afgelopen juni was mijn gemiddelde overnachting: USD 78,52 (incl. tax).

Ik verbleef 22 nachten in Amerika maar sliep 3 nachten bij familie en 1 nacht had ik gratis via Wyndham Rewards. Mijn gemiddelde is dus gebaseerd op 18 nachten ipv 22 nachten. Ik zat echter niet in het 'dure Zuidwesten'.
De vraag van TS was echter de gemiddelde prijs incl. overnachting, eten en brandstof en dat lukt nu eigenlijk niet onder de EUR 100 per dag.
Roland
-
- Amerikakenner
Here goes:
LA 3 nachten cambria LAX 261€ (via Hotwire)
Laughlin 1 nacht aquarius resort 64€ (met best western kortingscode)
Grand Canyon 1 nacht Bright Angel lodge 105€
Monument Valley 1 nacht The VIEW Hotel 144€
Page 1 nacht Hyatt Place Lake Powell 117€ (met THANKYOU code op Hyatt.com)
Bryce Canyon 2 nachten Bryce Canyon Resort 190€
Zion 1 nacht Zion Park Motel Springdale 133€
Las Vegas 4 nachten Park MGM (2x 2gratis nachten via MyVEGAS en geen resort fees door match naar MGM Gold) 0€
Death Valley 1 nacht Stovepipe Wells Resort 147€
Willow Springs 1 nacht Willow Springs Resort 151€
Yosemite 2 nachten Curry Village (heated tent) 314€
San Francisco 3 nachten days inn Wyndham Lombard 275€ (Met wyndham kortingscode)
Totaal 1901€ voor 21 nachten
En overal op een premium locatie
LA 3 nachten cambria LAX 261€ (via Hotwire)
Laughlin 1 nacht aquarius resort 64€ (met best western kortingscode)
Grand Canyon 1 nacht Bright Angel lodge 105€
Monument Valley 1 nacht The VIEW Hotel 144€
Page 1 nacht Hyatt Place Lake Powell 117€ (met THANKYOU code op Hyatt.com)
Bryce Canyon 2 nachten Bryce Canyon Resort 190€
Zion 1 nacht Zion Park Motel Springdale 133€
Las Vegas 4 nachten Park MGM (2x 2gratis nachten via MyVEGAS en geen resort fees door match naar MGM Gold) 0€
Death Valley 1 nacht Stovepipe Wells Resort 147€
Willow Springs 1 nacht Willow Springs Resort 151€
Yosemite 2 nachten Curry Village (heated tent) 314€
San Francisco 3 nachten days inn Wyndham Lombard 275€ (Met wyndham kortingscode)
Totaal 1901€ voor 21 nachten
En overal op een premium locatie
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
-
- Amerikakenner
Idd , alles onder de 100€ is een utopie tegenwoordig
Voor wat het waard is: mijn vriendin en ik gaan rondtrekken voor 26 dagen. We hebben alles geregeld ongeveer 3 maanden voor vertrek, dus last minute.
En ik moet eerlijk zijn: onder de honderd euro heb ik nergens een overnachting gezien die enerzijds voldoende comfortabel/ hygiënisch is en anderzijds voldoende dicht bij de bezienswaardigheden. Het helpt ook niet dat de dollar niet meer zo gunstig staat.
Ik weet niet wat de exacte kosten zijn (ik durf niet te kijken) maar wij zitten echt wel heel ver boven de 100 euro per nacht gemiddeld. Denk eerder richting 300 als ik snel even tel. Nu gaat goedkoper zeker kunnen, maar van wat ik heb gezien tijdens het zoeken ga je toch wel eerder rond de 150 - 200 euro voor een goed verblijf per nacht. Ik zou dus eerder met zo een bedrag rekening houden als je gaat plannen.
Just my five cents... Succes en veel plezier!
En ik moet eerlijk zijn: onder de honderd euro heb ik nergens een overnachting gezien die enerzijds voldoende comfortabel/ hygiënisch is en anderzijds voldoende dicht bij de bezienswaardigheden. Het helpt ook niet dat de dollar niet meer zo gunstig staat.
Ik weet niet wat de exacte kosten zijn (ik durf niet te kijken) maar wij zitten echt wel heel ver boven de 100 euro per nacht gemiddeld. Denk eerder richting 300 als ik snel even tel. Nu gaat goedkoper zeker kunnen, maar van wat ik heb gezien tijdens het zoeken ga je toch wel eerder rond de 150 - 200 euro voor een goed verblijf per nacht. Ik zou dus eerder met zo een bedrag rekening houden als je gaat plannen.
Just my five cents... Succes en veel plezier!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, die dollar helpt ook niet mee! Dat maakt vergelijken nu ook wel lastig.
Tentkamperen lijkt mij de enige manier om de uitgaven wat binnen de perken te houden. Of echt veel concessies doen aan de locatie.
Marianne
Tentkamperen lijkt mij de enige manier om de uitgaven wat binnen de perken te houden. Of echt veel concessies doen aan de locatie.
Marianne
Wij reizen met 6 personen, en hebben dus vaak twee hotelkamers of een groter huis nodig. Mijn doel was om onder de 200 per nacht te blijven. Dat is net niet gelukt, mede doordat we in GC in het park slapen, en op een aantal plaatsen wat meer betalen voor een grotere accommodatie.
Ik ben wel in oktober al gaan boeken voor de reis die we nu maken, en heb regelmatig gecheckt of het nog voordeliger kon ergens.
Wat mij vooral tegenvalt zijn de kosten voor eten/drinken. Dat is zo ontzettend duur (geworden) hier. 4 dollar voor een brood, een doosje eieren of een fles melk is heel normaal! Houdt daar ook rekening mee in je budget!
Ik ben wel in oktober al gaan boeken voor de reis die we nu maken, en heb regelmatig gecheckt of het nog voordeliger kon ergens.
Wat mij vooral tegenvalt zijn de kosten voor eten/drinken. Dat is zo ontzettend duur (geworden) hier. 4 dollar voor een brood, een doosje eieren of een fles melk is heel normaal! Houdt daar ook rekening mee in je budget!
Volg mijn reis door het zuidwesten via Polarsteps: FamilieKonings
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
In April/mei, en als je je er comfortabel bij voelt, is het echt niet nodig alles vooraf te boeken. Wil je echt persé op een bepaalde locatie overnachten, absoluut vooraf boeken.
Maar ben je redelijk flexibel, kijk gewoon gedurende de dag op booking.com of hotels.com, bepaal je eindbestemming voor die dag aan de hand van de motels die je kan boeken, en je zal vaak voor redelijke bedragen kunnen overnachten.
Nogmals, dat moet je leuk vinden, durven, en willen, en ik snap dat veel mensen zich niet prettig voelen zonder boeking vooraf.
Maar ben je redelijk flexibel, kijk gewoon gedurende de dag op booking.com of hotels.com, bepaal je eindbestemming voor die dag aan de hand van de motels die je kan boeken, en je zal vaak voor redelijke bedragen kunnen overnachten.
Nogmals, dat moet je leuk vinden, durven, en willen, en ik snap dat veel mensen zich niet prettig voelen zonder boeking vooraf.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij zijn op dit moment in Amerika en zitten op 134 dollar gemiddeld per nacht voor 2 personen (20 nachten), inclusief 4 nachten Las Vegas.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Dat je met wat moeite via Myvegas iets bij elkaar kan spelen dat klopt. Al zijn er ook wel beperkingen op. Niet iedereen heeft daar aan de andere kant zin voor natuurlijk.georgesken schreef: ↑01 aug 2022, 15:36Echt waar vriend, dit is 1 van de meest idiote opmerkingen die ik hier ooit gelezen heb. Iedereen kan zonder probleem die gratis MyVEGAS nachten bij elkaar spelen. Ronduit belachelijk
Maar belangrijker: niet iedereen blijft 4 nachten in Vegas.
Het is op zich een tip om de kosten naar beneden te halen, maar ik blijf het idioot vinden om op die wijze te gaan beweren dat het perfect lukt om onder een gemiddelde van 100 euro per overnachting te blijven.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
-
- Amerikakenner
Geef nu toch gewoon uw ongelijk eens toe… laatst dat ik keek ligt Las Vegas nog steeds in het hart van het zuidwesten. Je kan makkelijk 4 dagen in Vegas blijven en van daaruit mooie uitstappen doen als je niet in de stad zelf wil blijven.
De vraag was of het mogelijk is om onder de 100€ te blijven en ja dat kan dus. Ik heb de overnachtingen gepost. Overal op premium locaties. Het kan dus makkelijk nog een 10-20% goedkoper als je daar ook op zou willen toegeven. (En nee, ik zou dat zelf nooit doen) Maar het is zeker mogelijk zoals ik al zei mits je daar moeite voor wil doen…
De vraag was of het mogelijk is om onder de 100€ te blijven en ja dat kan dus. Ik heb de overnachtingen gepost. Overal op premium locaties. Het kan dus makkelijk nog een 10-20% goedkoper als je daar ook op zou willen toegeven. (En nee, ik zou dat zelf nooit doen) Maar het is zeker mogelijk zoals ik al zei mits je daar moeite voor wil doen…
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Niet dat het ook maar iets bijdraagt, maar ik was niet de enige die vond dat je met de berekening wat kort door de bocht ging.
Ik zie niet in waar ik dan ongelijk zou hebben.
Zonder speciale deals, extra kortingen, toegevingen is het zo goed als onmogelijk om onder de 100 dollar te blijven. Laat staan meer in de richting van de 50. Dat kon je vroeger misschien nog halen met een Motel 6 o.d. maar zelfs die zijn vandaag de dag soms stukken duurder.
Je voorbeeld gaat inderdaad onder dat gemiddelde, maar de gemiddelde toerist zal nooit zo ver geraken om al die deals binnen te halen. Zeker niet als ze voor het eerst naar de VS gaan.
Ik ben zelf ook graag in Vegas, maar ik weet ook dat er best wat mensen dat maar niks vinden en er zelfs liefst aan voorbijrijden. De gemiddelde toerist blijft er denk ik hooguit 2 nachten en trekt van punt naar punt.
Ik heb zelf 8 boekingen voor september waar ik net onder de 100 ben kunnen blijven dankzij het toepassen van rewards. Zonder kom ik op 108 gemiddeld en dan zijn daar ook al toegevingen inzake locaties bij (Williams voor de GC, Motel 6 in Bishop welke overigens al op 88 euro komt en South SF ipv SF zelf) Ik kies wel meestal voor de mogelijkheid tot annulatie wat het vaak ook iets duurder maakt maar het lijkt me dat je in het zuidwesten dit toch best op bepaalde locaties doet en met de COVID die nog boven ons hoofd hangt is het risico op annulaties ook groter.
Zonder speciale deals, extra kortingen, toegevingen is het zo goed als onmogelijk om onder de 100 dollar te blijven. Laat staan meer in de richting van de 50. Dat kon je vroeger misschien nog halen met een Motel 6 o.d. maar zelfs die zijn vandaag de dag soms stukken duurder.
Je voorbeeld gaat inderdaad onder dat gemiddelde, maar de gemiddelde toerist zal nooit zo ver geraken om al die deals binnen te halen. Zeker niet als ze voor het eerst naar de VS gaan.
Ik ben zelf ook graag in Vegas, maar ik weet ook dat er best wat mensen dat maar niks vinden en er zelfs liefst aan voorbijrijden. De gemiddelde toerist blijft er denk ik hooguit 2 nachten en trekt van punt naar punt.
Ik heb zelf 8 boekingen voor september waar ik net onder de 100 ben kunnen blijven dankzij het toepassen van rewards. Zonder kom ik op 108 gemiddeld en dan zijn daar ook al toegevingen inzake locaties bij (Williams voor de GC, Motel 6 in Bishop welke overigens al op 88 euro komt en South SF ipv SF zelf) Ik kies wel meestal voor de mogelijkheid tot annulatie wat het vaak ook iets duurder maakt maar het lijkt me dat je in het zuidwesten dit toch best op bepaalde locaties doet en met de COVID die nog boven ons hoofd hangt is het risico op annulaties ook groter.
Laatst gewijzigd door Marcopstal op 03 aug 2022, 10:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Even een wellicht wat meer hoopgevend bericht.
Ik zit voor mijn reis in van 30-augustus tot 19 september (20 nachten) op 2200 euro totaal, geen kamperen. Dit is inclusief een do-ma in Las Vegas, zonder comps (1 nacht fremont ,3 nachten strip 600 euro). Als je hier minder lang, via myVegas of doordeweeks zou gaan kan dit makkelijk 200 schelen waarmee je op de 100 per nacht zit.
Een groot deel van mijn hotels zijn ook nog eens betalen in het hotel en hierbij ben ik uitgegaan van een 1 op 1 wisselkoers.
Ik denk zelf dat het Zuidwesten dus voor 100 euro per nacht moet kunnen, zeker in april-mei, mits je tijd wilt steken in het vergelijken van sites en ook na het boeken in de gaten houd of het niet goedkoper kan.
Ik ben het er wel mee eens dat als je New York wilt meepakken, minder dan 100 euro lastig (lees bijna onmogelijk) zal worden.
Ik zit voor mijn reis in van 30-augustus tot 19 september (20 nachten) op 2200 euro totaal, geen kamperen. Dit is inclusief een do-ma in Las Vegas, zonder comps (1 nacht fremont ,3 nachten strip 600 euro). Als je hier minder lang, via myVegas of doordeweeks zou gaan kan dit makkelijk 200 schelen waarmee je op de 100 per nacht zit.
Een groot deel van mijn hotels zijn ook nog eens betalen in het hotel en hierbij ben ik uitgegaan van een 1 op 1 wisselkoers.
Ik denk zelf dat het Zuidwesten dus voor 100 euro per nacht moet kunnen, zeker in april-mei, mits je tijd wilt steken in het vergelijken van sites en ook na het boeken in de gaten houd of het niet goedkoper kan.
Ik ben het er wel mee eens dat als je New York wilt meepakken, minder dan 100 euro lastig (lees bijna onmogelijk) zal worden.
09: NYC
13: Cross Country
15: Zuidwesten + NY
15: Music-cities
17: Westen
19: NY, New Orleans en Florida
22: Zuidwesten
24: Boston
Mijn blog en reisverslagen <2019http://kathregina.wordpress.com
=>2019https://www.polarsteps.com/KathleenRegina
Ik heb een rustige werkdag dus heb even snel een check gedaan voor een stukje van een standaard route
Van midden tot eind april
2 nachten SF €189, nabij Union square
1 nacht PCH (san Simeon) €120
2 nachten LA €205, nabij LACMA/Hollywood
2 nachten LV €203, Excalibur
1 nacht Williams €62
2 nachten Page €160
1 nacht Kanab €85
1 nacht Bryce €90 (Bryce Canyon resort)
1 nacht Springdale €158
1 nacht Hurricane €58
Vereisten voor de zoektocht: eigen badkamer, minimaal 3.5 gastenscore op basis van minimaal 100 beoordelingen.
Je doet in dit voorbeeld 2 concessies 1. je verblijft niet in de GC zelf maar op een uur hier vandaan.2. Bij Zion verblijf je maar 1 dag direct aan het park, echter de tweede nacht (hurricane) is maar 35 minuten rijden vanaf het park, dus je kan nog steeds de hele dag in Zion doorbrengen.
Met dit voorbeeldstukje kom ik uit op 95 per nacht en daar zitten geen kortingscodes o.i.d in verwerkt.
Met het gebruik van kortingscodes, slim boeken en tussentijd blijven kijken zou onder de 100 over de gehele vakantie dus mogelijk moeten zijn. Mits je bereid bent her en der een locatie concessie te maken.
Van midden tot eind april
2 nachten SF €189, nabij Union square
1 nacht PCH (san Simeon) €120
2 nachten LA €205, nabij LACMA/Hollywood
2 nachten LV €203, Excalibur
1 nacht Williams €62
2 nachten Page €160
1 nacht Kanab €85
1 nacht Bryce €90 (Bryce Canyon resort)
1 nacht Springdale €158
1 nacht Hurricane €58
Vereisten voor de zoektocht: eigen badkamer, minimaal 3.5 gastenscore op basis van minimaal 100 beoordelingen.
Je doet in dit voorbeeld 2 concessies 1. je verblijft niet in de GC zelf maar op een uur hier vandaan.2. Bij Zion verblijf je maar 1 dag direct aan het park, echter de tweede nacht (hurricane) is maar 35 minuten rijden vanaf het park, dus je kan nog steeds de hele dag in Zion doorbrengen.
Met dit voorbeeldstukje kom ik uit op 95 per nacht en daar zitten geen kortingscodes o.i.d in verwerkt.
Met het gebruik van kortingscodes, slim boeken en tussentijd blijven kijken zou onder de 100 over de gehele vakantie dus mogelijk moeten zijn. Mits je bereid bent her en der een locatie concessie te maken.
09: NYC
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Hier in the middle of nowhere in Ohio en Pennsylvania boek ik wel regelmatig een motel 6 voor 50 dollar (en dan een goede motel 6, niet eentje met krappe beoordelingen - ook tijdens de zomervakantie). Allemaal naar de middle of nowhere komen dus voor een volgende vakantie - veel goedkoper 

Deze discussie gaat in mijn ogen nergens over. In het openingsbericht werd gesproken over $50-100 totaal incl overnachting voor 2 personen. Zelfs als je voor alleen de overnachting net onder de $100 weet te blijven, dan gaat je dat nog steeds niet lukken. Die 2 personen moeten immers nog eten, er moet getankt worden, entrees, etc. Ik geloof best dat je met wat concessies en/of kortingen onder die $100 kunt blijven voor de hotels, maar dat was de stelling niet.
Lijkt me dus dat we het er allemaal over eens zijn dat die bewering absoluut niet klopte.
Lijkt me dus dat we het er allemaal over eens zijn dat die bewering absoluut niet klopte.
Terug in Texas!
-
- Amerikakenner
Ik zie nog steeds niet in waarom jij vind dat mijn voorbeeld niet klopt. Geen enkel hotel is geboekt op een manier die hier op het forum al niet is aangeraden. TS leest het forum veronderstel anders zou hij hier niet posten. Mijn collega betaalt 1901€ voor 21 nachten in het zuidwesten voor een klassiek rondje. Of je veel of weinig in bepaalde steden blijft beslis je zelf… als je wil besparen moet je ergens toegevingen doen. Mijn collega had mij gevraagd of ik hem voor rond de 2000€ Aan overnachtingen een reis kon samenstellen. Hier ben ik denk wel in geslaagd. (Ik heb hem en zijn vrouw wel MyVEGAS doen spelen en dit hebben ze dan ook gedurende 2 maanden gedaan, hierdoor kon ik ervoor zorgen dat ze steeds in of naast de national parks kunnen slapen).Marcopstal schreef: ↑03 aug 2022, 10:37Niet dat het ook maar iets bijdraagt, maar ik was niet de enige die vond dat je met de berekening wat kort door de bocht ging.
Je voorbeeld gaat inderdaad onder dat gemiddelde, maar de gemiddelde toerist zal nooit zo ver geraken om al die deals binnen te halen.Zeker niet als ze voor het eerst naar de VS gaan.
Het gebruik van kortingscodes en dergelijke vind jij blijkbaar not done , jouw goed recht natuurlijk…
Maar ok, in jouw ogen is deze reis niet representatief. Dan zijn we maar akkoord om niet akkoord te zijn.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1155 Weergaves
-
Laatste bericht door dejong89
-
- 14 Reacties