Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
@htccone de 51k code heeft 1 groot nadeel. Hij lijkt vooralsnog te werken voor reserveringen in 2022. Per 01.01.2023 zijn de tarieven fors hoger, ook met deze code.
Je bent nog behoorlijk vroeg. Zou het gewoon rustig afwachten. Veel tarieven zijn nog niet vrijgegeven voor 2023.
Je bent nog behoorlijk vroeg. Zou het gewoon rustig afwachten. Veel tarieven zijn nog niet vrijgegeven voor 2023.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
- Astatic
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Korte update…
Hertz MCO B-side was niet heel verkeerd, maar ook niet geweldig. Ik kwam zondagavond rond 20:30 aan, er stonden redelijk wat auto’s in de PC aisles, maar niks interessants voor 6 personen. (Was te verwachten) Ben even naar binnen gelopen om toch te proberen om die leuke Expedetion in reserved mee te krijgen, dat lukte niet, ze boden wel een Explorer aan, maar of ik dan doodleuk $200,- meer wilde betalen. Ik zei tot ziens ik ga naar de buren onder jullie en ben weggereden met een Suburban van Alamo uit m’n backup boeking
Hertz MCO B-side was niet heel verkeerd, maar ook niet geweldig. Ik kwam zondagavond rond 20:30 aan, er stonden redelijk wat auto’s in de PC aisles, maar niks interessants voor 6 personen. (Was te verwachten) Ben even naar binnen gelopen om toch te proberen om die leuke Expedetion in reserved mee te krijgen, dat lukte niet, ze boden wel een Explorer aan, maar of ik dan doodleuk $200,- meer wilde betalen. Ik zei tot ziens ik ga naar de buren onder jullie en ben weggereden met een Suburban van Alamo uit m’n backup boeking
2011: Zuid-West Amerika
2012: Orlando
2014: ATL Denver Omaha
2015: Orlando Tampa Ft.Meyers Keys Ft.Lau Miami
2017: Malibu Vegas Los Angeles
2018: NYC Omaha Philly
2022: Orlando
2023: NYC Orlando
2024: Miami Orlando
2025: Zuid-West Amerika
-
- Amerika-ontdekker
Betaal je dan geen annuleringskosten?
- Astatic
- Amerikafan
Heb niks gezien, heb ook ter plekke de boeking afgemeld
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
No show & Pay later= geen no show fee ( in de V.S )
@Astatic Doet het erg netjes en annuleert zijn reservering ter plaatse. Doe je dit niet dan vervalt je reservering automatisch na 24u.
@Astatic Doet het erg netjes en annuleert zijn reservering ter plaatse. Doe je dit niet dan vervalt je reservering automatisch na 24u.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Dan heb je in die zin volgens mij mazzel, omdat Alamo meen ik wel $50 in rekening brengt als je binnen 24 uur voor aanvang huur annuleert of niet op komt dagen. Kan me ook wel weer voorstellen dat je die 50 dollar er wel voor over hebt om je kansen te spreiden.Astatic schreef: ↑15 aug 2022, 11:09Korte update…
Ik ben erg benieuwd naar wat Hertz in de aanbieding heeft eind september op Atlanta. Heb een F-klasse auto geboekt, wat ook zeker zou volstaan, maar hoop met PC nog wat leuks op te kunnen pikken daar
Ehm, geen enkele van de grote autoverhuurders rekent kosten als je een reservering niet gebruikt, behalve als je zo stom bent om vooraf te betalen.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Hoe het met Alamo zit als je je gereserveerde auto niet komt ophalen hangt denk ik af van waar je geboekt hebt? Volgens mij boekt vrijwel iedereen die een auto bij Alamo huurt via een broker en niet zoals bij Avis, Hertz of National, rechtstreeks.
Maar dit zal vast wel in de huurvoorwaarden staan.
Roland
Maar dit zal vast wel in de huurvoorwaarden staan.
Roland
Net als bij tickets geldt ook bij auto's: gewoon direct bij de verhuurder reserveren. Bij een auto kies je, als je flexibiliteit wilt, altijd voor een postpaid tarief.
En zelfs als je denkt dat je die flexibiliteit niet nodig hebt kan dat toch gebeuren. Een vlucht vertraagd, connectie gemist of persoonlijke omstandigheden kunnen er altijd voor zorgen dat plannen wijzigen.
Alamo kun je met prima tarieven boeken via de bekende routes. De bekende Britse reisgids geeft nog steeds mooie tarieven bij Alamo.
En zelfs als je denkt dat je die flexibiliteit niet nodig hebt kan dat toch gebeuren. Een vlucht vertraagd, connectie gemist of persoonlijke omstandigheden kunnen er altijd voor zorgen dat plannen wijzigen.
Alamo kun je met prima tarieven boeken via de bekende routes. De bekende Britse reisgids geeft nog steeds mooie tarieven bij Alamo.
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
@roelb Welke bekende routes (naast die van de Britse reisgids) bedoel je dan? Ik ken geen andere die rechtstreeks zijn, wel via een broker.
Roland
Roland
Willekeurige alamo website? Alamo.com, alamo.de, alamo.se, alamo.pt, alamo.co.uk, etc..
.com herkent netjes dat je vanuit Europa reserveert en biedt je de rates aan met CDW/EP.
Op veel van de Europese sites krijg je vaak standaard een prepaid rate, maar op het laatste scherm kun je altijd kiezen voor een pay-later rate.
.com herkent netjes dat je vanuit Europa reserveert en biedt je de rates aan met CDW/EP.
Op veel van de Europese sites krijg je vaak standaard een prepaid rate, maar op het laatste scherm kun je altijd kiezen voor een pay-later rate.
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tja, maar die hebben voor mij nog nooit een mooie deal opgeleverd.
Overigens werkt de alamo.co.uk/brits nu niet. Na het invullen van de gegevens, blijft het scherm leeg. Bij de anderen kan ik niet eens een ophaallocatie selecteren. Lijkt niet helemaal goed te gaan op die sites. De .com-site werkt wel maar ook geen concurrerende prijzen.
Roland
Overigens werkt de alamo.co.uk/brits nu niet. Na het invullen van de gegevens, blijft het scherm leeg. Bij de anderen kan ik niet eens een ophaallocatie selecteren. Lijkt niet helemaal goed te gaan op die sites. De .com-site werkt wel maar ook geen concurrerende prijzen.
Roland
- Astatic
- Amerikafan
Ik had de voorwaarden gecheckt toen ik via UStravelNL boekte en bij Alamo werd het ook bevestigd, ik kon tot op de laatste minuut kosteloos afzeggen. Ik had sowieso er voor gezorgd dat ik m’n ophaaltijd ruim had ingepland om mijzelf dubbel in te dekken.Wouterkaas schreef: ↑16 aug 2022, 09:51
Dan heb je in die zin volgens mij mazzel, omdat Alamo meen ik wel $50 in rekening brengt als je binnen 24 uur voor aanvang huur annuleert of niet op komt dagen. Kan me ook wel weer voorstellen dat je die 50 dollar er wel voor over hebt om je kansen te spreiden.
Ik ben erg benieuwd naar wat Hertz in de aanbieding heeft eind september op Atlanta. Heb een F-klasse auto geboekt, wat ook zeker zou volstaan, maar hoop met PC nog wat leuks op te kunnen pikken daar
Betreft aanbod auto’s zal in september wel ok zijn gok ik. De vakanties zijn dan voorbij en het aanbod aan auto’s is steeds meer aan het groeien. En als er niks is, altijd vragen aan een greeter!
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bij mij werkt het ook weer. Via de optie /brits kom ik ongeveer GBP 100 goedkoper uit dan via alamo.co.uk, zowel pay now als pay later.Gast schreef: ↑16 aug 2022, 23:47He Roland, bij mij om 23.45 getest komt er wel een lijst. Wel verlaat je de brits site zo lijkt het althans.
Helaas nog steeds flink duurder dan via Hertz.com, waar ik nu een reservering heb lopen.

Roland
Het is soms de een, en soms de ander die goedkoper is. Ik probeer altijd zowel Hertz, Alamo als National. Als het elkaar niet veel ontloopt dan maak ik vaak bij National of Hertz een aisle boeking, en elders een backup boeking.
Afgelopen trip (3 verschillende huurauto's op 3 locaties) kwam ik bij Alamo 2 van de drie keer het gunstigste uit. En Hertz dus 1 keer.
Afgelopen trip (3 verschillende huurauto's op 3 locaties) kwam ik bij Alamo 2 van de drie keer het gunstigste uit. En Hertz dus 1 keer.
@roelb
Neem je Avis dan niet mee in je lijstje? In het "bekende" weekend heb ik vorig jaar bij Avis.dk een SUV gescoord voor 412 euro voor 23 dagen.
En via President's circle ook een upgrade. Je kunt weliswaar niet uitzoeken en dit was natuurlijk een uitzonderlijke prijs voor 2022. Maar Avis blijft echt in mijn checklist staan.
Neem je Avis dan niet mee in je lijstje? In het "bekende" weekend heb ik vorig jaar bij Avis.dk een SUV gescoord voor 412 euro voor 23 dagen.
En via President's circle ook een upgrade. Je kunt weliswaar niet uitzoeken en dit was natuurlijk een uitzonderlijke prijs voor 2022. Maar Avis blijft echt in mijn checklist staan.
Nah, ik neem Avis eigenlijk nooit mee. En ik kreeg de "aanbieding" eerder dit jaar te laat mee, toen was de rate al weer weg.
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
@roelb Zou de verschillende Avis sites (.dk, .se, .be, .is) toch eens in de gaten houden met de Flying Blue en BA Blue Executive codes. Soms kom je best aardige prijzen tegen.
Zat deze week te kijken bij Avis voor een 12 persoons van (niet voor mijzelf) voor volgend jaar zomer in het hoogseizoen. Voor 3 weken kon die al gehuurd worden voor EUR 1.700. Het was alleen jammer dat de data voor de vliegtickets nog niet exact bekend waren en te boeken zijn, maar ik vond dat een mooie deal. Hopelijk blijft die nog even.
Roland
Zat deze week te kijken bij Avis voor een 12 persoons van (niet voor mijzelf) voor volgend jaar zomer in het hoogseizoen. Voor 3 weken kon die al gehuurd worden voor EUR 1.700. Het was alleen jammer dat de data voor de vliegtickets nog niet exact bekend waren en te boeken zijn, maar ik vond dat een mooie deal. Hopelijk blijft die nog even.
Roland
Zeker ook af en toe Avis bekijken. Heb bij Avis.IS voor € 1190,- 17 dagen midsize SUV vanaf Las Vegas met twee bestuurders in juni 2023. Tnt nog nergens beter gevonden.
Zuidwest '12, New Orleans - Nashville '12, Noordoost '13, Florida '13, Noordwest + Canada, '14, Florida '15, Texas '16, Florida ‘19
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2481 Weergaves
-
Laatste bericht door Robv85
-
- 24 Reacties