Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hulp bij hotels, meivakantie 2023.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Fleur v G
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Hulp bij hotels, meivakantie 2023.

Bericht door Fleur v G »

Wij hebben The Huntley hotel geboekt. Zagen pas geleden ineens een hele goede mobile only deal op booking.com met gratis annuleren.

Denken er alleen nu wel aan om die te cancellen en om een airbnb/vrbo te nemen, om ook eens een eigen keukentje (en eens thuis te kunnen eten) en een tuin te hebben. We zijn 4 of 5 nachten in Santa Monica, dus willen daar ook even bijkomen van de reis en niet teveel te hoeven.
Wij maken inderdaad ook een rondreis alleen zijn onze kids een stuk jonger (3 en 6).
Saskia45
Amerikafan

Bericht door Saskia45 »

Wij hebben met pubers in 2017 MGM Grand gezeten, vonden het veruit het leukste zwembad.
Nu met 2 studenten in Mirage; ligt veel gunstiger op de strip. Zwembaden zijn bij beide hotels als ik me goed herinner niet heel diep - je kunt overal staan.
Dus voor lopen / kijken hotels zou ik Mirage nemen vanwege ligging, als het zwembad belangrijker is, MGM Grand.
Overigens kun je met je kamerpas als je je parkeerkaart erop laat zetten bij MGM in alle hotels parkeren. Dus als je toch Luxor doet, kun je tegen de avond je auto bij Mirage of Bellagio zetten en daar gaan wandelen.
Je loopt veel in Vegas, binnen en buiten de hotels.
Luxor en Mandalay vonden wij afgelopen vakantie de minst leuke hotels om binnen te bezoeken. Hier vonden de kinderen (en wij) NewYork -
foodcourt, Venetian - gondels, Bellagio - fonteinen, Forum Shops het leukst.

In Zion zijn we afgelopen vakantie langs Desert Pearl Inn gelopen; aardig zwembad en met een shuttlebusstop vlakbij.

In LA hebben we in 2018 in Comfort Inn Santa Monica gezeten; busstop voor de deur naar de pier, en zelfs met de fietsen die we een dag gehuurd hebben kon je er zo naar toe fietsen. Zit een klein zwembad bij, maar bij de pier heb je ook zee/strand. [edit: hmm, dat is in die tijd te koud waarschijnlijk]
Laatst gewijzigd door Saskia45 op 19 aug 2022, 17:27, 3 keer totaal gewijzigd.
2000 Zuidwest
2017 New York en Zuidwest
2018 Californië en Oregon
2022 Las Vegas - Yellowstone - Utah
2023 West-Canada
Saskia45
Amerikafan

Bericht door Saskia45 »

Miek1982 schreef:
17 aug 2022, 14:02
O enne, tips voor iets geks, bijzonder, unieks, voor bepaalde locaties?
We zijn als gezin wel in voor actie/unieke uitjes/belevenissen. (We willen de helikoptervlucht over grand Canyon doen iig.)
Antelope Canyon bij Page; fietsen huren in Santa Monica en naar Venice Beach/canals fietsen; Alcatraz in San Francisco; voorstelling in Las Vegas (bijv. Cirque du Soleil of Shin Lim), queens garden trail in Bryce Canyon. Niet zelf gedaan in Vegas: schietbaan, attracties als Strat, rollercoaster NewYork hotel
Laatst gewijzigd door Saskia45 op 19 aug 2022, 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.
2000 Zuidwest
2017 New York en Zuidwest
2018 Californië en Oregon
2022 Las Vegas - Yellowstone - Utah
2023 West-Canada
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

roelb schreef:
17 aug 2022, 15:12
Je houdt vast aan vliegen op LA, maar je wilt perse naar Sequioa NP. Dat mag, maar realiseer je wel dat dit onhandig is. Je kunt in dit seizoen niet over de bergen heen, de meest noordelijke route is via Kernville, maar de snelste route is gewoon onderlangs via de CA-58 (verbinding tussen I5/CA99 en de I15/I40.
Miek1982 schreef:
17 aug 2022, 16:03
Ik begrijp je uitleg over de route van giant forest naar las vegas niet. We kunnen niet door het NP, we moeten onderlangs. Dat wist ik. Of bedoel je nu dat, dat ook dat niet kan?(via bakersfield, ik ken die snelweg nummers niet)
Ik begrijp ook niet zo goed waarom vliegen op LA niet handig is. Ik ben het wel met Roel eens dat je de route het beste om kunt draaien; dus Sequoia op het laatst. Of je nu vanuit Sequoia naar SF rijdt of naar LA maakt niets uit.
En Miek: pak er eens GoogleMaps bij voor de wegnummers. Je rijdt inderdaad tussen Las Vegas en Sequoia onderlangs; dat is de normale route. De passen komen pas in beeld als je naar Yosemite zou gaan.

Mocht je naar Yosemite willen dan is eindigen in SF wel zo handig.

In plaats van Sequoia zou je kunnen overwegen om door Death Valley te rijden; dat is in die periode nog redelijk te doen qua temperatuur.

Marianne
Désirée
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Désirée »

En hoe is het luxor bevallen?
Désirée

2009 New York
2011 Zuidwesten
2016 Yellowstone, utah, south dakota, colorado, wyoming
2018 West- Canada
2024 Las Vegas (Death Valley NP, red rock SP, grand canyon NP)
2025 Las Vegas( Valley of Fire, Hooverdam, Ice age fossil SP)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer