Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Traveller2be: Zuidwesten, Yellowstone en New York combitrip
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Reis Traveller2be: Zuidwesten, Yellowstone en New York combitrip
Hier is de knoop doorgehakt, wij gaan volgend jaar zomer naar Amerika! We gaan met vier personen waarvan alleen ik nog niet eerder in Amerika ben geweest. De anderen hebben al wel e.e.a. gezien op eerdere reizen. We hebben vier weken en het idee dat we nu hebben is dit:
Dag 1 Amsterdam - Salt Lake City
Dag 2 Salt Lake City
Dag 3 Salt Lake City - Yellowstone
Dag 4 Yellowstone
Dag 5 Yellowstone
Dag 6 Yellowstone
Dag 7 Yellowstone
Dag 8 Yellowstone - Grand Teton
Dag 9 Grand Teton
Dag 10 Grand Teton - Dinosaur N.M.
Dag 11 Dinosaur N.M. - Colorado N.M.
Dag 12 Colorado N.M. - Arches
Dag 13 Arches
Dag 14 Arches
Dag 15 Arches - Capitol Reef
Dag 16 Capitol Reef - Bryce
Dag 17 Bryce
Dag 18 Bryce - Page
Dag 19 Page - Grand Canyon
Dag 20 Grand Canyon
Dag 21 Grand Canyon - Las Vegas
Dag 22 Las Vegas
Dag 23 Las Vegas
Dag 24 Las Vegas - New York
Dag 25 New York
Dag 26 New York
Dag 27 New York - Amsterdam
Dag 28 thuiskomst
Vragen:
Waar raden jullie aan te overnachten bij Salt Lake City voor de weg naar Yellowstone?
Is 2 dagen Bryce te veel? We houden wel van wandelen.
Hoe is het wandelen bij de Grand Canyon? Is een stukje afdalen de moeite waard?
Verschillende campgrounds voor Arches of juist vanaf 1 plek beter? En welke dan?
Ik las ergens dat Valley of Fire te reserveren wordt, weet iemand daar meer over?
Dag 2 Salt Lake City
Dag 4 Yellowstone
Dag 5 Yellowstone
Dag 6 Yellowstone
Dag 7 Yellowstone
Dag 9 Grand Teton
Dag 12 Colorado N.M. - Arches
Dag 13 Arches
Dag 14 Arches
Dag 15 Arches - Capitol Reef
Dag 17 Bryce
Dag 18 Bryce - Page
Dag 20 Grand Canyon
Dag 22 Las Vegas
Dag 23 Las Vegas
Dag 25 New York
Dag 26 New York
Dag 28 thuiskomst
Vragen:
Waar raden jullie aan te overnachten bij Salt Lake City voor de weg naar Yellowstone?
Is 2 dagen Bryce te veel? We houden wel van wandelen.
Hoe is het wandelen bij de Grand Canyon? Is een stukje afdalen de moeite waard?
Verschillende campgrounds voor Arches of juist vanaf 1 plek beter? En welke dan?
Ik las ergens dat Valley of Fire te reserveren wordt, weet iemand daar meer over?
Re: Zuidwesten, Yellowstone en New York combitrip
Ik weet niet in hoeverre er tickets geboekt zijn maar New York zou ik op de heenreis doen.
-
- Amerika-ontdekker
We hebben nog geen tickets geboekt. Vanwaar op de heenreis? We hadden juist bedacht dat het vanwege de jetlag lekker was te beginnen met een lang stuk rijden naar Yellowstone namelijk. Dus ik ben wel benieuwd waarom je zo kiezen voor New York op de heenreis? Er ligt nog niets vast dus...
Omdat je heen het tijdverschil van drie uur mee hebt.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Ik zou NY ook doen op de terugreis zoals je voorstel. De vlucht Vegas - NY kan je als red eye doen dan verlies je geen tijd (enkel slaap
Jetlag is een voordeel als je roadtript.

Jetlag is een voordeel als je roadtript.
Ik zou ook eerder NY aan het begin doen, zodat je aan het eind wat kan relaxen in Vegas. Maar het inderdaad waar dat als je direct naar Salt Lake gaat dat je de volgende dag direct een stuk kan rijden omdat je toch vroeg wakker bent. Afhankelijk van vlucht kun je sowieso alsvast een uurtje na aankomst aar het noorden rijden.
Bryce: 1 nacht voldoende, in bijna 24 uur kan je zowel een wandeling langs de rim doen als een wat langere wandeling (Queens Garden / Peekaboo) naar beneden. Dan heb je voldoende indrukken opgedaan.
Grand Canyon: 3 x geweest. 1e keer langs de rim gewandeld en een half uurtje naar beneden geweest. 2e keer flink gedaald (ca 1,5 naar beneden, 2,5 uur terug), 3e x mijn reisgenoten naar beneden gestuurd voor een wandelen, heb zelf lekker op een bakje van het uitzicht genoten.
Zij waren na uurtje weer boven. Kortom, de meerwaarde van een flink stuk afdalen lag voor mij/ons meer in de fysieke inspanning/uitdaging, dan de meerwaarde van het uitzicht... 1 nacht GC is daarom denk ik wel voldoende.
Arches: ik neem aan dat je hier ''Moab'' bedoelt ? 1 dag Arches is voldoende, de andere tijd vul je in met Canyonlands en aktiviteiten in Moab neem ik aan... Dan dus 1 nacht Devils Garden en 2 nachten Moab (ik zou Sun Outdoor doen zodat je ook af en toe de auto (camper?) kan laten staan).
Zion ?: ik mis Zion in je reis ? Daar kom je langs vanuit Bryce naar Page en met 1 overnachting minder Bryce en 1 minder GC passen hier 2 nachten Zion in.
Campings: ik neem aan dat je zoveel mogelijk in de parken gaat overnachten/kamperen ?. De campings in Yellowstone zijn al boekbaar !
succes en plezier met voorbereiden...
Bryce: 1 nacht voldoende, in bijna 24 uur kan je zowel een wandeling langs de rim doen als een wat langere wandeling (Queens Garden / Peekaboo) naar beneden. Dan heb je voldoende indrukken opgedaan.
Grand Canyon: 3 x geweest. 1e keer langs de rim gewandeld en een half uurtje naar beneden geweest. 2e keer flink gedaald (ca 1,5 naar beneden, 2,5 uur terug), 3e x mijn reisgenoten naar beneden gestuurd voor een wandelen, heb zelf lekker op een bakje van het uitzicht genoten.

Arches: ik neem aan dat je hier ''Moab'' bedoelt ? 1 dag Arches is voldoende, de andere tijd vul je in met Canyonlands en aktiviteiten in Moab neem ik aan... Dan dus 1 nacht Devils Garden en 2 nachten Moab (ik zou Sun Outdoor doen zodat je ook af en toe de auto (camper?) kan laten staan).
Zion ?: ik mis Zion in je reis ? Daar kom je langs vanuit Bryce naar Page en met 1 overnachting minder Bryce en 1 minder GC passen hier 2 nachten Zion in.
Campings: ik neem aan dat je zoveel mogelijk in de parken gaat overnachten/kamperen ?. De campings in Yellowstone zijn al boekbaar !
succes en plezier met voorbereiden...
-
- Amerika-ontdekker
' 3e x mijn reisgenoten naar beneden gestuurd voor een wandelen, heb zelf lekker op een bakje van het uitzicht genoten.
' geweldig om te lezen dit! Het zegt ook meer dan genoeg over twee nachten aan de Grand Canyon. Ik ga de nacht elders gebruiken, maar waar? De medereizigers hebben allemaal Zion al gezien op een eerdere vakantie naar Vegas.
De tip voor Moab staat genoteerd! Idd staat Canyonlands en omgeving ook op de planning.
Ik had gezien dat Yellowstone al te boeken is, gelukkig is er nog plek genoeg op diverse campgrounds als we willen gaan. Ik wil het weekend gebruiken om de route te fine-tunen en te reserveren.
Iemand nog een must-see/tip voor de overige twee nachten? Is er nog iets tussen Grand Teton en Moab behalve DInosaur dat de moeite waard is?
Dag 2 Salt Lake City
Dag 4 Yellowstone
Dag 5 Yellowstone
Dag 6 Yellowstone
Dag 7 Yellowstone
Dag 9 Grand Teton
Dag 12 Colorado N.M. - Moab (Arches, Canyonlands en alles in de buurt)
Dag 13 Moab
Dag 14 Moab
Dag 15 Moab - Capitol Reef
Dag 17 ?
Dag 18 Bryce - Page
Dag 20 ?
Dag 22 Las Vegas
Dag 23 Las Vegas
Dag 25 New York
Dag 26 New York
Dag 28 thuiskomst

De tip voor Moab staat genoteerd! Idd staat Canyonlands en omgeving ook op de planning.
Ik had gezien dat Yellowstone al te boeken is, gelukkig is er nog plek genoeg op diverse campgrounds als we willen gaan. Ik wil het weekend gebruiken om de route te fine-tunen en te reserveren.
Iemand nog een must-see/tip voor de overige twee nachten? Is er nog iets tussen Grand Teton en Moab behalve DInosaur dat de moeite waard is?
Dag 2 Salt Lake City
Dag 4 Yellowstone
Dag 5 Yellowstone
Dag 6 Yellowstone
Dag 7 Yellowstone
Dag 9 Grand Teton
Dag 12 Colorado N.M. - Moab (Arches, Canyonlands en alles in de buurt)
Dag 13 Moab
Dag 14 Moab
Dag 15 Moab - Capitol Reef
Dag 17 ?
Dag 18 Bryce - Page
Dag 20 ?
Dag 22 Las Vegas
Dag 23 Las Vegas
Dag 25 New York
Dag 26 New York
Dag 28 thuiskomst
Ok !
Maar dan mag jij Zion dus niet bezoeken ?
Zou dat toch heroverwegen, wellicht dan 1 nacht…
Extra nacht: wellicht Capitol Reef (Fruita campground). Geeft je niet alleen wat meer tijd voor Capitol Reef, maar veel belangrijker: dan heb je daarna de hele dag voor de UT12 van Capitol Reef naar bryce. Schitterende weg, volop viewpoints en wat wandelingen onderweg…. !
Maar dan mag jij Zion dus niet bezoeken ?

Extra nacht: wellicht Capitol Reef (Fruita campground). Geeft je niet alleen wat meer tijd voor Capitol Reef, maar veel belangrijker: dan heb je daarna de hele dag voor de UT12 van Capitol Reef naar bryce. Schitterende weg, volop viewpoints en wat wandelingen onderweg…. !
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
NY zou ik in zo een combinatie altijd eerst aandoen. Dat komt met het tijdsverschil nu eenmaal beter uit.
Los van dit alles stel ik me steeds weer de vraag waarom men NY aan een zuidwesten reis wil aanhangen. Gebruik gewoon alles in het zuidwesten, daar is genoeg. 3 daagjes NY is immers maar bitter weinig.
Los van dit alles stel ik me steeds weer de vraag waarom men NY aan een zuidwesten reis wil aanhangen. Gebruik gewoon alles in het zuidwesten, daar is genoeg. 3 daagjes NY is immers maar bitter weinig.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
-
- Amerika-ontdekker
Zion ga ik hier nog eens in de groep gooien, het is inderdaad ook wel erg dichtbij Bryce dus wellicht een mooie toevoeging aan de reis. Als ik de plaatjes zie, weet ik het wel
@ Marco: mijn schoonzusje gaat eind van het jaar voor haar werk een jaar naar NY, vandaar dat we een paar dagen NY er aan vast plakken. Dit kan dus zowel ervoor als erna. Ik ben de voors- en tegens tegen elkaar aan het afzetten. Zal ook afhankelijk zijn van de kosten van een ticket.

@ Marco: mijn schoonzusje gaat eind van het jaar voor haar werk een jaar naar NY, vandaar dat we een paar dagen NY er aan vast plakken. Dit kan dus zowel ervoor als erna. Ik ben de voors- en tegens tegen elkaar aan het afzetten. Zal ook afhankelijk zijn van de kosten van een ticket.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Jammer om Zion niet te doen! Een extra nacht Capitol Reef is ook mooi. Wanneer gaan jullie precies, midden in de zomer?
Ik zou zeker een stuk afdalen in de Grand Canyon. Bij de South Kaibab Trail zijn de uitzichten erg wisselend, beter dan bij de Bright Angel Trail. Kijk eens in ons 2013-verslag voor onze ervaring.
En inderdaad NY in het begin, dan heb je twee keer het voordeel van het tijdverschil.
Valley of Fire ligt nu niet op de route. En willen jullie Monument Valley niet zien?
Gaan jullie met een camper?
Marianne
Ik zou zeker een stuk afdalen in de Grand Canyon. Bij de South Kaibab Trail zijn de uitzichten erg wisselend, beter dan bij de Bright Angel Trail. Kijk eens in ons 2013-verslag voor onze ervaring.
En inderdaad NY in het begin, dan heb je twee keer het voordeel van het tijdverschil.
Valley of Fire ligt nu niet op de route. En willen jullie Monument Valley niet zien?
Gaan jullie met een camper?
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
We gaan middenin de zomervakantie met een camper.
In Capitol Reef is een hoop toch niet toegankelijk met een camper of heb ik het mis?
Ik ga de South Kaibab Trail even bestuderen en kijken wat we doen. Als we ook willen afdalen kan ik de extra nacht Grand Canyon wel gebruiken. Dan hou ik maar 1 nacht over voor Zion en geen voor Capitol Reef. Monument Valley is eigenlijk helemaal niet ter sprake gekomen tijdens onze brainstormsessie Amerika
In Capitol Reef is een hoop toch niet toegankelijk met een camper of heb ik het mis?
Ik ga de South Kaibab Trail even bestuderen en kijken wat we doen. Als we ook willen afdalen kan ik de extra nacht Grand Canyon wel gebruiken. Dan hou ik maar 1 nacht over voor Zion en geen voor Capitol Reef. Monument Valley is eigenlijk helemaal niet ter sprake gekomen tijdens onze brainstormsessie Amerika

- josea
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Één nacht is wel genoeg voor de Grand Canyon, ook als je een stuk(je) wilt afdalen. Je komt uit Page, dus niet zo ver rijden. En je hebt daarna twee volle dagen Las Vegas, dus kunt daar ook best einde middag aankomen.
Dat geeft je dan een hele middag en de volgende hele ochtend voor Grand Canyon, dat moet genoeg zijn.
Ik zou zeker een nacht Capitol Reef toevoegen. Dan kun je op de dag van Moab naar Capitol Reef de Little Wilde Horse Canyon en Goblin Valley bezoeken. Dan een hele dag Capitol Reef en de volgende dag genoeg tijd voor de Highway 12 en in de middag voor Bryce uitzichtpunten. De volgende ochtend een wandeling naar beneden in Bryce en door naar Zion. Bij voorkeur twee nachten, maar als dat niet past, dan minstens eentje.
Je zou kunnen overwegen om twee nachten Moab te doen. Een dag gebruiken voor Arches en op de dag dat je naar Capitol Reef vertrekt Canyonlands bezoeken in de ochtend en Little Wild Horse Canyon in de middag. Niet ideaal, maar dan kun je toch Zion inpassen en voldoende tijd voor Capitol Reef hebben.
Of je laat Colorado National Monument vallen. Dat lijkt me een “kleinere speler” tussen de grote parken die je nu hebt staan en niet echt een prioriteit. Geeft je weer een nacht die je ergens anders kunt inpassen, bijvoorbeeld toch drie nachten Moab.
Dat geeft je dan een hele middag en de volgende hele ochtend voor Grand Canyon, dat moet genoeg zijn.
Ik zou zeker een nacht Capitol Reef toevoegen. Dan kun je op de dag van Moab naar Capitol Reef de Little Wilde Horse Canyon en Goblin Valley bezoeken. Dan een hele dag Capitol Reef en de volgende dag genoeg tijd voor de Highway 12 en in de middag voor Bryce uitzichtpunten. De volgende ochtend een wandeling naar beneden in Bryce en door naar Zion. Bij voorkeur twee nachten, maar als dat niet past, dan minstens eentje.
Je zou kunnen overwegen om twee nachten Moab te doen. Een dag gebruiken voor Arches en op de dag dat je naar Capitol Reef vertrekt Canyonlands bezoeken in de ochtend en Little Wild Horse Canyon in de middag. Niet ideaal, maar dan kun je toch Zion inpassen en voldoende tijd voor Capitol Reef hebben.
Of je laat Colorado National Monument vallen. Dat lijkt me een “kleinere speler” tussen de grote parken die je nu hebt staan en niet echt een prioriteit. Geeft je weer een nacht die je ergens anders kunt inpassen, bijvoorbeeld toch drie nachten Moab.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik zou hier NY laten vallen en met die dagen de rest van je reis perfectioneren. Vergis je niet; na drieënhalve week ben je moe aan het worden (wellicht fysiek maar ook van de warmte en de indrukken) en het tempo ligt nog hoger in NY. Ik ben afgelopen april een ruime week in de stad geweest en dat was geweldig maar toch pittig. Dus als er qua tijd, gezelschap en financiën mogelijkheden zijn om dit een andere keer apart te doen zou ik het wel weten.
Verder zou ik je aanraden om verslagen en vragen/antwoorden hier te lezen waaruit je veel kan halen. Gebruik de zoekfunctie om over bepaalde onderdelen meer info te vinden.
Verder zou ik je aanraden om verslagen en vragen/antwoorden hier te lezen waaruit je veel kan halen. Gebruik de zoekfunctie om over bepaalde onderdelen meer info te vinden.
Oh, Colorado NM heb ik even over het hoofd gezien! Goede suggestie van Josea om die over te slaan. Valt bij al het andere wat je gaat zien inderdaad volledig in het niet. Dat is eigenlijk alleen maar leuk als je vanuit Denver richting Utah rijdt en dat je eerste ervaring met de rode stenen is….
Valley of Fire zou je tijdens de laatste dagen LV kunnen doen. Bijtijds weg naar VoF, dan naar Hooverdam en terug naar LV. Ben je eind van de middag weer in de stad… ik neem aan dat je voor laatste dagen LV de camper gaat inleveren, een auto gaat huren en zal verblijven in een hotel. Voordeliger dan camper + camping…
Valley of Fire zou je tijdens de laatste dagen LV kunnen doen. Bijtijds weg naar VoF, dan naar Hooverdam en terug naar LV. Ben je eind van de middag weer in de stad… ik neem aan dat je voor laatste dagen LV de camper gaat inleveren, een auto gaat huren en zal verblijven in een hotel. Voordeliger dan camper + camping…
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Tussen Grand Teton en Moab kan je Flaming Gorges aandoen. Ik zou niet de snelste weg naar Dinosaur pakken, maar de route ten westen van gorges (als je de kaart even zuid omlaag legt).
Dinosaur NM bestaat uit 2 delen. De Quarry: leuk om eens gezien te hebben, maar max een uur en je bent wel door de botten heen.
Het andere deel is een stuk weidser. En eigenlijk is het bovenste stuk het mooiste om te gaan wandelen. Maargoed, dat is dan wel ruim 100km heen en terug. Het is daar ook flink heuvelachtig.
Daarna het stuk richting Moab, pak vanaf qwerty de weg langs de rivier ipv de grote weg naar Moab
Dinosaur NM bestaat uit 2 delen. De Quarry: leuk om eens gezien te hebben, maar max een uur en je bent wel door de botten heen.
Het andere deel is een stuk weidser. En eigenlijk is het bovenste stuk het mooiste om te gaan wandelen. Maargoed, dat is dan wel ruim 100km heen en terug. Het is daar ook flink heuvelachtig.
Daarna het stuk richting Moab, pak vanaf qwerty de weg langs de rivier ipv de grote weg naar Moab
Re: Reis Traveller2be: Zuidwesten, Yellowstone en New York combitrip
In Salt lake City heb ik deze zomer overnacht in Park City rechtover het shopping center daar.
Leuk om daar al wat kledij te scoren en je hebt er ook een Walmart.
Vandaaruit via Jackson naar Yellowstone en terug.
Dinosaur vond ik een leuke tussenstop voor even maar zou daar niet te veel van verwachten of te veel tijd voor uittrekken maar dat is een persoonlijke keuze.
Met uitzondering van Bryce en New York heb ik in juli 2022 hetzelfde traject gedaan maar wel met Monument Valley er bij.
Tussen Jackson en Vernal vond Flaming Gorge/Red Canyon wel een tussenstop meer dan de moeite waard.
Jammer genoeg wat de Canyon Rim Trail afgesloten wegens werkzaamheden en heb ik enkel red Canyon Visitor Center bezocht.
Aangezien ik Dinosaur niet zo geweldig vond durf ik het volgende voorstellen :
Salt Lake -> Jackson -> Yellowstone -> Jackson -> Park City -> Bryce -> Moab -> Page -> GC -> Las Vegas.
Leuk om daar al wat kledij te scoren en je hebt er ook een Walmart.
Vandaaruit via Jackson naar Yellowstone en terug.
Dinosaur vond ik een leuke tussenstop voor even maar zou daar niet te veel van verwachten of te veel tijd voor uittrekken maar dat is een persoonlijke keuze.
Met uitzondering van Bryce en New York heb ik in juli 2022 hetzelfde traject gedaan maar wel met Monument Valley er bij.
Tussen Jackson en Vernal vond Flaming Gorge/Red Canyon wel een tussenstop meer dan de moeite waard.
Jammer genoeg wat de Canyon Rim Trail afgesloten wegens werkzaamheden en heb ik enkel red Canyon Visitor Center bezocht.
Aangezien ik Dinosaur niet zo geweldig vond durf ik het volgende voorstellen :
Salt Lake -> Jackson -> Yellowstone -> Jackson -> Park City -> Bryce -> Moab -> Page -> GC -> Las Vegas.
Deze zomer deze gedaan tot aan Ooh Aah point.Traveller2be schreef: ↑30 aug 2022, 20:54
Ik ga de South Kaibab Trail even bestuderen en kijken wat we doen. Als we ook willen afdalen kan ik de extra nacht Grand Canyon wel gebruiken.
Jammer dat ik niet verder kon gaan maar dit is heel mooi maar wel pittig.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij deden het bij zonskomst en liepen nog iets verder, tot aan Cedar Ridge. Als je voldoende tijd neemt voor de terugweg is het best te doen. Vroeg vertrekken heeft niet alleen het voordeel dat het nog niet heet is en dat je - met wat geluk - de zon op kunt zien komen, maar ook dat je daarna nog lekker veel tijd hebt.
Zie hier ons verslag.
Marianne
Zie hier ons verslag.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Nou wij hadden heel wat te bespreken vanavond met al jullie input. Thanks!
We hebben de route wat aangepast, Colorado N.M. en Dinosaur na jullie berichten toch laten vervallen en ZIon en Monument Valley toegevoegd. Is dit wat?
Dag 2 Salt Lake City
Dag 4 Yellowstone
Dag 5 Yellowstone
Dag 6 Yellowstone
Dag 7 Yellowstone - Grand Teton
Dag 8 Grand Teton
Dag 9 Grand Teton - Park City
Dag 10 Park City - Zion
Dag 11 Zion
Dag 12 Zion - Bryce
Dag 13 Bryce - Capitol Reef
Dag 14 Capitol Reef
Dag 15 Capitol Reef - Moab
Dag 16 Moab
Dag 17 Moab
Dag 18 Moab - Monument Valley
Dag 19 Monument Valley - Page
Dag 20 Page - Grand Canyon
Dag 22 Las Vegas
Dag 23 Las Vegas
Dag 25-26 New York (familiebezoek)
Dag 28 thuiskomst
Wellicht dat New York toch wel aan het begin van de reis komt i.v.m. mee te nemen drop en stroopwafels
Wat een dapper tijdstip om op te staan voor een wandeling Marianne! Tot Cedar Ridge is nog best een flink stuk in de zomermaanden denk ik... we gaan ter plekke kijken wat het wordt!
We hebben de route wat aangepast, Colorado N.M. en Dinosaur na jullie berichten toch laten vervallen en ZIon en Monument Valley toegevoegd. Is dit wat?
Dag 2 Salt Lake City
Dag 4 Yellowstone
Dag 5 Yellowstone
Dag 6 Yellowstone
Dag 7 Yellowstone - Grand Teton
Dag 8 Grand Teton
Dag 9 Grand Teton - Park City
Dag 10 Park City - Zion
Dag 11 Zion
Dag 12 Zion - Bryce
Dag 13 Bryce - Capitol Reef
Dag 14 Capitol Reef
Dag 15 Capitol Reef - Moab
Dag 16 Moab
Dag 17 Moab
Dag 18 Moab - Monument Valley
Dag 19 Monument Valley - Page
Dag 20 Page - Grand Canyon
Dag 22 Las Vegas
Dag 23 Las Vegas
Dag 25-26 New York (familiebezoek)
Dag 28 thuiskomst
Wellicht dat New York toch wel aan het begin van de reis komt i.v.m. mee te nemen drop en stroopwafels

Wat een dapper tijdstip om op te staan voor een wandeling Marianne! Tot Cedar Ridge is nog best een flink stuk in de zomermaanden denk ik... we gaan ter plekke kijken wat het wordt!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 66 Reacties
- 20084 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 3 Reacties