Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Short trip New York
Short trip New York
Eind september reis ik voor 2 dagen naar New York, woensdag voormiddag vertrek ik en zaterdagochtend ben ik terug in Brussel. Ik wil mijn passie voor vliegen en mijn passie voor New York combineren in 1 trip, ik ben ondertussen al 4 keer in New York geweest en de stad laat mij niet los. Mijn enige bekommernis is de grenscontrole in New York omdat het om een korte trip gaat en ze dit misschien verdacht gaan vinden. Heeft iemand hier ervaring mee? Op zich heb ik niks te verbergen en heb ik eveneens een retourticket dus zou op zich geen probleem mogen zijn.
Re: Short trip New York
In dat geval zie ik weinig problemen.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Geen probleem hoor, ik zou me geen zorgen maken
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Geen enkel probleem, er gaan dagelijks heel veel mensen voor korte trips die kant op. Wij vliegen ook weleens voor een dag of twee op en neer voor werk,niks aan de hand. Denk dat juist langere verblijven meer vragen oproepen.
Bedankt voor de reacties, nu ben ik al een pak geruster 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 2076 Weergaves
-
Laatste bericht door Maartje81