Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Delta Secure Flight Passenger Data middle name
Delta Secure Flight Passenger Data middle name
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag over de Secure Flight Passenger Data die je moet invullen bij Delta Airlines. We gaan 2 weken naar Florida om mijn 10 jaar niertransplantatie te vieren in november 2022.
Nu hebben we allebei ESTA goedkeuring gekregen, en tickets naar Florida geboekt. Op gegeven moment de SFPD data ingevuld en bij vakje "Middle Name"" stond erboven "Optional". Hier bij beide niets ingevuld. Achteraf las ik hier op internet dat die SFPD gegevens exact overeen moeten komen met je paspoort. Wij hebben allebei dus doopnamen/middle names.
Hier op het forum lees ik ook dat sommige die middle name ook niet invullen terwijl ze wel doopnaam/middle name hebben. Mn 55 jarige brein is nu wat onrustig, en ik hoop dat jullie me advies kunnen geven van hoe en wat.
Alvast bedankt!!
Ik heb een vraag over de Secure Flight Passenger Data die je moet invullen bij Delta Airlines. We gaan 2 weken naar Florida om mijn 10 jaar niertransplantatie te vieren in november 2022.
Nu hebben we allebei ESTA goedkeuring gekregen, en tickets naar Florida geboekt. Op gegeven moment de SFPD data ingevuld en bij vakje "Middle Name"" stond erboven "Optional". Hier bij beide niets ingevuld. Achteraf las ik hier op internet dat die SFPD gegevens exact overeen moeten komen met je paspoort. Wij hebben allebei dus doopnamen/middle names.
Hier op het forum lees ik ook dat sommige die middle name ook niet invullen terwijl ze wel doopnaam/middle name hebben. Mn 55 jarige brein is nu wat onrustig, en ik hoop dat jullie me advies kunnen geven van hoe en wat.
Alvast bedankt!!
Re: Delta Secure Flight Passenger Data middle name
Ik vul altijd alleen mijn voornaam in, niet mijn 2e en 3e doopnaam. Deze week met Delta gevlogen en geen problemen gehad, al had ik bij klm geboekt en daar de extra info ingevuld (sfpd zegt me niks, wel delta flyready).
Overigens waren alle herinneringsmails van delta over inchecken gericht aan manonmrs ipv manon
dus daar ging iets niet goed met de titel. Maar verder geen problemen mee gehad.
Overigens waren alle herinneringsmails van delta over inchecken gericht aan manonmrs ipv manon

2014 Washington DC - New York - Boston
2015 New York
2016 Florida
2017 Zuid Westen
2017 West-Canada
2018 Mid westen
2019 NYC
2015 New York
2016 Florida
2017 Zuid Westen
2017 West-Canada
2018 Mid westen
2019 NYC
Dankjewel monnie, die secure flight passenger data is net zoiets als APIS. Als je direct boekt bij Delta moet je dit invullen. Bij ticket hebben we alleen voornaam + achternaam ingevuld, zoals het hoort.
ESTA is de hele bunch van voornaam, doopnamen en achternaam. Weet ook niet of je bij online inchecken of bij de paal op schiphol die data kan aanvullen. Heeft Deltafly niet te maken de juiste covid documenten?
ESTA is de hele bunch van voornaam, doopnamen en achternaam. Weet ook niet of je bij online inchecken of bij de paal op schiphol die data kan aanvullen. Heeft Deltafly niet te maken de juiste covid documenten?
Flyready is idd de covid documentatie, dan kun je online inchecken. Al vroegen ze bij bagageafgifte nog om vaccinatiebewijs.
Ik heb nergens mijn doopnamen bij delta aangevuld. Bij esta heb ik idd ook alle voornamen ingevuld.
Ik heb nergens mijn doopnamen bij delta aangevuld. Bij esta heb ik idd ook alle voornamen ingevuld.
2014 Washington DC - New York - Boston
2015 New York
2016 Florida
2017 Zuid Westen
2017 West-Canada
2018 Mid westen
2019 NYC
2015 New York
2016 Florida
2017 Zuid Westen
2017 West-Canada
2018 Mid westen
2019 NYC
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Recent teruggevlogen met Delta en op ticket stond alleen 1 voornaam op.
Esta wel alle namen.
Esta wel alle namen.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Wij zitten nu te wachten op vertrek met Delta vanuit Florida. Ik had deze tickets geboekt met alle 3 voornamen van mijn vrouw, ging helemaal goed.
dank voor de reacties allemaal!
Op de ticket heb ik ook voornaam en achternaam als ik online kijk bij mn trip gegevens, maar waar het mij om gaat is als je je vlucht hebt uitgezocht, stoelen geregeld en betaald, dan moet je daarna dus soort van APIS invullen, en daar ben ik dus die doopnaam (middle name) vergeten. Wat ik nu dus ook probeer, geen mogelijkheid om dat nog aan te passen. Die gegevens worden digitaal verstuurd naar TSA.
Benieuwd of ik bij online inchecken, bij de kiosk paal of bij de incheck balie dit nog kan laten doen om zodoende save te zitten. Misschien maak ik me wel druk om niks.....
Op de ticket heb ik ook voornaam en achternaam als ik online kijk bij mn trip gegevens, maar waar het mij om gaat is als je je vlucht hebt uitgezocht, stoelen geregeld en betaald, dan moet je daarna dus soort van APIS invullen, en daar ben ik dus die doopnaam (middle name) vergeten. Wat ik nu dus ook probeer, geen mogelijkheid om dat nog aan te passen. Die gegevens worden digitaal verstuurd naar TSA.
Benieuwd of ik bij online inchecken, bij de kiosk paal of bij de incheck balie dit nog kan laten doen om zodoende save te zitten. Misschien maak ik me wel druk om niks.....
-
- Amerika-expert
Komt goed, dat checken ze wel bij de balie aan de hand van je paspoort.
UPDATE: Gisteravond via "Message Us" messenger op de Delta site is het helemaal opgelost. Eerst krijg je een BOT en je vraagt aan die BOT dat je representative wil spreken, binnen 10 seconden antwoord en kan je met iemand chatten. Vriendelijke mevrouw zag dat middle name miste bij APIS en heeft het aangepast, en we zijn good to go nu!
Bedankt allemaal voor de input!
Bedankt allemaal voor de input!
Was trouwens geen probleem geweest. Alle paspoorten van mensen die naar de us vliegen moeten aan de balie worden geswiped en dan worden de gegevens uit je paspoort automatisch overgenomen
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Worden dus de gegevens van de APIS nog gecontroleerd aan de balie? Ik vlieg dan wel met Lufthansa, maar bij invullen APIS zag ik een verkeerd geboortedatum staan van 1 van de reizigers. Dit heb ik wel aangepast, maar kan ik nu niet meer controleren (ik kan daar niet tegen als controle freak).
Ik vermoed zelf dat als je online of via de kiosk zelf incheckt en paspoortgegevens komen niet overeen, dat je dan naar de balie moet. Daar kan het allicht veranderd worden. Maar met alle respect denk niet dat elk paspoort geswiped wordt bij de balie zoals aapjea zegt. Dan heeft online check in/kiosk nul waarde als je daarna alsnog langs de balie moet. Weet niet of Lufthansa chat optie heeft waar je het kan laten checken.
Laatst gewijzigd door markro op 06 sep 2022, 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd; een direct bovenstaand bericht in z'n geheel quoten is niet nodig.
Reden: Quote verwijderd; een direct bovenstaand bericht in z'n geheel quoten is niet nodig.
Normaal worden de gegevens uit je paspoort over genomen en hoef je je daar geen zorgen over te maken dit van tevoren aan te passen.
-
- Amerika-expert
Bij Delta heeft online checkin sinds we weer mogen na de travelban geen enkel nut, wij moeten iedere keer langs de balie. Dat heeft niets met paspoort, swipen of api te maken, puur het checken van het vaccinatiebewijs. Zelfs na een groen vinkje voor het vaccinatiebewijs en paspoort in Delta Fly Ready.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht