Je slaapt er alleen maar hè? Dus heel luxe hoeft het niet te zijn. wij vinden een Motel6 ook prima; niet groot, maar wel schoon en netjes.
Je bent wel uit de route zeg je, maar ik zou een aantal zaken toch anders doen. Schrijf het in elk geval eens in de van/naar vorm op, want zoals je het nu hebt staan zie je niet dat je ook nog reisdagen hebt.
Dus in plaats van:
Dag 1: San Fransisco (al eens geweest dus we doen alleen de highlights)
Dag 2: San Fransisco
Dag 3: Yosemite
Dag 4: Yosemite
Dag 5: Reisdag Fresno - Las Vegas
Dag 6: Las Vegas
Is het zo duidelijker:
Dag 1: San Francisco (is dit de dag van aankomst? Dan doe je dus niet veel meer)
Dag 2: San Francisco
Dag 3: SF - Yosemite
Dag 4: Yosemite
Dag 5: Yosemite - Reisdag Fresno - Las Vegas (of rij je op dag 4 al naar Fresno? Dan heb je geen tijd voor Yosemite)
Dag 6: Las Vegas
Waarom maar 1 nacht Zion en twee nachten bryce? En jammer van die twee nachten Palm Springs, waarom zou je bij moeten komen? Dan doe je iets niet goed tijdens je reis.
Voor Yosemite zou je naar iets in het park kunnen kijken, maar ik vermoed dat bijvoorbeeld een tent in Curry Village niets voor jullie is. Maar wellicht een cabin of Stoneman Room in Curry Village? Of kijk naar Wawona. zie voor accommodatie in het park www.travelyosemite.com.
Hoe rij je naar Las Vegas, niet via Death Valley? Ik zou proberen om dat mee te nemen. Rij bijvoorbeeld van Yosemite naar Lone Pine, en dan via Death Valley naar Las Vegas. In Lone Pine is de Dow Villa Hotel betaalbaar *9100 dollar voor 2 doubles) of kijk naa het motel (148 dollar voor 2 queens).
Voor de Grand Canyon kun je naar de Bright Angel Lodge kijken, je hebt dan waarschijnlijk 3 kamers nodig, maar die zijn aardig betaalbaar en je zit op een prachtige locatie. Zie voor reserveringen www.grandcanyonlodges.com. Of kijk naar de Yavapai Lodge, via www.visitgrandcanyon.com.
Marianne