Meeste dat ik in de MGM-keten comp kan krijgen zijn kamers met een rate tot $300-350 (zonder resort fee). Excalibur lukt misschien net…
Nou... Ik heb er aan zitten denken om mijn vriend kaarten te geven voor z'n verjaardag (je wordt maar 1 keer 50Timothy555 schreef: ↑19 sep 2022, 23:10De ‘meeste’ hotelkamers zijn nog niet eens zo ver vooruit te boeken…
Ik verwacht wel een Excalibur of Luxor te kunnen scoren comp of aan een heel lage prijs. In die ‘lagere’ resorts kan ik New Years Eve ook comp krijgen.
Bellagio, Aria, Cosmo, Caesars, Wynn… alle goede hotels die ik normaal ook comp heb zal wel njet worden![]()
Mijn werkgever heeft inmiddels een aantal arrangementen gekocht. Simpelweg omdat we een behoorlijk aantal klanten hebben die werkzaam zijn in deze branche. En we dit bij elke GP doen. Nou is een GP, zeker in het topsegment, nooit echt goedkoop, vond ik de prijzen in Miami al tegen het belachelijke aan. Maar dit is in mijn optiek echt de overtreffende trap. Hierna is de Super Bowl een koopje. En zijn de Stanley Cup, NBA finals en de World Series een lachertje.Timothy555 schreef: ↑21 sep 2022, 23:51omdat ze ze willen verkopen als heel dure pakketten of omdat hun hosts ze aan de echte whales willen geven.
Was er al bang voor. Nou moet ik zeggen dat ik die staanplaatsen nog niet eens vind tegenvallen. Al vraag ik me af wat dan het zicht zal zijn. Maar daarna loopt het vrij rap in de papieren en uit de klauwen...
Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je eet en drinkt gedurende die 3 dagenAlmere vak V schreef: ↑03 nov 2022, 17:21Maar daarna loopt het vrij rap in de papieren en uit de klauwen...