Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
limonade siroop (ranja)
limonade siroop (ranja)
Daar drink ik dus liters van. Maar de afgelopen keren in Canada hebben we het nooit in de winkels kunnen vinden. Misschien kijken we niet goed.
Weet iemand een merk o.i.d. En hoe heet het in amerikaans/canadees.
Lemonade Syrup????
vrolijke groetjes,
Weet iemand een merk o.i.d. En hoe heet het in amerikaans/canadees.
Lemonade Syrup????
vrolijke groetjes,
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Heel herkenbaar!!
Wij zijn ook echte ranja-drinkers. Er gaan hier heel wat blikken doorheen!
Wij konden ook niets vinden in de amerikaanse supermarkten. Daarom kochten wij lemon zonder prik en deden daar water bij (half/half).
Dit voldeed voor ons prima!
Elly
Wij zijn ook echte ranja-drinkers. Er gaan hier heel wat blikken doorheen!
Wij konden ook niets vinden in de amerikaanse supermarkten. Daarom kochten wij lemon zonder prik en deden daar water bij (half/half).
Dit voldeed voor ons prima!
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
Ook ik mistte mijn limonadesiroop toen ik hier kwam wonen. Ik heb inmiddels 2 goede gevonden.
De eerste is limonadesiroop van Ikea. Lingeonberry aanmaaksiroop is het. Te koop in grote plastic kannen.
De tweede is limonadesiroop van het merk "Torani" en is de koop bij Worldmarket.
De website laat niet alle smaken zien. Ik heb altijd cherry aanmaak.
Wat ik ook wel doe is zo'n grote fles cranberry juice kopen (of cranberry apple) en daarmee een longdrinkglas voor 1/3 vol schenken. Dan aanlengen met drinkwater (ik gebruik water uit de koelkast). Dit is minder zoet dan de aanmaak en is eigenlijk best lekker.
Mochten anderen ook nog iets weten dan hoor ik het graag. Ik ben een echte aanmaakfan en die zakjes poeder zijn het voor mij toch net niet helemaal (zelfs niet de lemonade).
De eerste is limonadesiroop van Ikea. Lingeonberry aanmaaksiroop is het. Te koop in grote plastic kannen.
De tweede is limonadesiroop van het merk "Torani" en is de koop bij Worldmarket.
De website laat niet alle smaken zien. Ik heb altijd cherry aanmaak.
Wat ik ook wel doe is zo'n grote fles cranberry juice kopen (of cranberry apple) en daarmee een longdrinkglas voor 1/3 vol schenken. Dan aanlengen met drinkwater (ik gebruik water uit de koelkast). Dit is minder zoet dan de aanmaak en is eigenlijk best lekker.
Mochten anderen ook nog iets weten dan hoor ik het graag. Ik ben een echte aanmaakfan en die zakjes poeder zijn het voor mij toch net niet helemaal (zelfs niet de lemonade).
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Volgens mij zijn bij de Makro potten Kool-Aid te koop.Pe schreef:D'r gaan hier 's zomers ook liters Kool Aid door.
Krijg het van vrienden opgestuurd en mijn zoon is er verzot op.
Als je daar een pasje van hebt is dat misschien ook een idee. Diverse smaakjes heb ik gezien; kersen, lemonade, sinasappel.
Liliane
die zo eens gaat proberen een cake met frosting te bekleden
2004 Woodstock, Ontario en Scottsville, Virginia
2006 Crozet, Charlottesville, Virginia
2010 Woodstock, Ontario en Horn Lake, Mississippi
2006 Crozet, Charlottesville, Virginia
2010 Woodstock, Ontario en Horn Lake, Mississippi
Ik heb Kool Aid nooit gedronken, en weet, na ik het volgende had gelezen, nu ook dat ik het nooit zal doen:
Clean Your Dishwasher with Lemonade Kool-Aid
Aha! Use: Cleaning lime deposits and iron stains inside the dishwasher. Pour a packet of lemonade Kool-Aid (the only flavor that works) into the detergent cup and run the dishwasher while empty.
Reward: The citric acid in the mix wipes out stains, so you don't have to.
Clean Your Dishwasher with Lemonade Kool-Aid
Aha! Use: Cleaning lime deposits and iron stains inside the dishwasher. Pour a packet of lemonade Kool-Aid (the only flavor that works) into the detergent cup and run the dishwasher while empty.
Reward: The citric acid in the mix wipes out stains, so you don't have to.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Je kunt ook "bevroren concentraat" kopen van Minute Maid, Welch, enz. Je doet het in een karaf o.i.d. en voegt dan 4 of 5 delen water toe geloof ik. Sommige zijn best smakelijk, al drink ik meestal gewoon water.

Sinds 2004 in de USA
http://emigreren.nicodewal.com - Info en mijn ervaringen
http://www.nicodewal.com - Amerika fotografie
http://emigreren.nicodewal.com - Info en mijn ervaringen
http://www.nicodewal.com - Amerika fotografie
-
- Amerika-expert
de Lingonberry van IKEA is heerlijk. koop ik iedere keer als ik er naar toe ga. ik vind vnl ranja (siroop of stroop zoals we op zijn Surinaams zeggen) best lekker, ipv carbonated drinks. wordt je niet zo gassy van.
Torani en een heleboel andere merken in verschillende winkels te koop kan je hier heel goed voorgebruiken. dit zijn de siropen die gebruikt worden in de koffies en dus vaak in de koffieschappen staan, soms alleen een paar kleine flesjes, maar bij sommige plaatsen in grote literflessen en verschillende smaken. de fruitsmaken daarvan zijn waarschijnlijk prima te drinken als ranja. kaneelsiroop of toffeenut met water lijkt me niet echt lekker.
Torani en een heleboel andere merken in verschillende winkels te koop kan je hier heel goed voorgebruiken. dit zijn de siropen die gebruikt worden in de koffies en dus vaak in de koffieschappen staan, soms alleen een paar kleine flesjes, maar bij sommige plaatsen in grote literflessen en verschillende smaken. de fruitsmaken daarvan zijn waarschijnlijk prima te drinken als ranja. kaneelsiroop of toffeenut met water lijkt me niet echt lekker.
SEEING IS BELIEVING
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Een vriendin uit Engeland (ze is nederlandse) doet hier altijd haar inkopen als ze op familiebezoek is. Ze nemen dan liters siroop mee terug want haar kinderen zijn er dol op en in Engeland is het niet te koop. Ze staan bij de supermarkt altijd heel raar te kijken als ze met 10 of 20 flessen bij de kassa staat 

Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
- DixieChick
- Amerika-expert
Heb je crystal lite wel eens geprobeerd? Van die zakjes poeder die je dan aanlengt met water? Ik hou zelf helemaal niet van ranja, en de meeste aanmaak vind ik veel te zoet, maar deze lemonade vind ik echt lekker fris...
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Southern Tales
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
-
- Amerika-expert
is toch niet helemaal hetzelfde. Kool Aid, Crystal Light en al dat soort poederdrankjes vind ik best lekker. En ik heb heel hard gelachen toen ik een keer in de Safeway was en een oudere Afro-Amerikaanse man me aansprak met: are you looking for the ghetto juice too? of iets in die strekking. het is een geliefde drank onder de zwarte bevolking.DixieChick schreef:Heb je crystal lite wel eens geprobeerd? Van die zakjes poeder die je dan aanlengt met water? Ik hou zelf helemaal niet van ranja, en de meeste aanmaak vind ik veel te zoet, maar deze lemonade vind ik echt lekker fris...
Maar het is toch niethetzelfde als een Hero of AH Cassis of de Linera Siropen die ik de laatste jaren drink. Als ik in NL ben drink ik vaak siroop mee met de kinderen. En als ik straks in Suriname ben ga ik ook heerlijk veel drinken. Lekker in die hitte.
SEEING IS BELIEVING