Was de Zion Park Motel geen optie? Daar zou ik toch nog eens naar kijken.
La Verkin is misschien niet heel ver rijden, maar het betekent wel dat je eerst in Springdale moet parkeren (of je moet het geluk hebben om een parkeerplaats in het park te vinden, maar als die er niet is, moet je weer terug het dorp in). Parkeren in Springdale kost iets van 20 dollar meen ik, dus daar moet je ook rekening mee houden.
Het voordeel van Springdale is ook dat je niet afhankelijk bent van de auto; je zou er dan eens voor kunnen kiezen om het gezelschap op te splitsen. Bij de meeste hotels stopt de shuttlebus voor de deur.
Wil je niet in Springdale zitten dan is Hurricane ook een optie, die paar minuten rijden maakt dan ook niet meer uit.
Aan de andere tikt het wel aan; je hebt twee nachten Springdale? dan is dat op de volle dag al 2 keer een half uur, en op de dag van aankomst en vertrek ook weer een half uur.
Wat Yosemite betreft: ik begrijp niet hoe je zo duur uitkomt voor Wawona. Dat is voor 2 kamers (het is wel zo handig om de prijs per kamer per nacht te vermelden). Is een eigen badkamer ene must?
Roning schreef: ↑24 sep 2022, 09:21
Mag dat dan? Met meer mensen in een kamer slapen dan de normale bezetting?
Het lijkt me geen probleem, maar je moet zelf kijken of je je daar prettig bij voelt.
Marianne