Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
strandlocatie los angeles
strandlocatie los angeles
Hallo,
Ik wil jullie nogmaals bedanken voor de vele reacties op mijn geplande reis naar zuidwest amerika die ik samen met mijn vriendin ga ondernemen. De route is vrijwel helemaal uitgezet (uren van lezen en in de rand mcnally puzzelen) en de hotels uitgekozen. Maar aan een ding ben ik nog niet uit. Wij willen een aantal dagen aan het strand (in de buurt van LA) doorbrengen. Ik had in eerste instantie santa monica uitgezocht, maar daar zijn de hotelprijzen skyhigh! Weten julie in de buurt van LA nog andere strandplaatsen met een mooi strand en wat leven in de avond.
Tips voor hotels aldaar zijn natuurlijk altijd van harte welkom
Ik kijk uit naar jullie reacties.
Groet Richard en Brechje
Ik wil jullie nogmaals bedanken voor de vele reacties op mijn geplande reis naar zuidwest amerika die ik samen met mijn vriendin ga ondernemen. De route is vrijwel helemaal uitgezet (uren van lezen en in de rand mcnally puzzelen) en de hotels uitgekozen. Maar aan een ding ben ik nog niet uit. Wij willen een aantal dagen aan het strand (in de buurt van LA) doorbrengen. Ik had in eerste instantie santa monica uitgezocht, maar daar zijn de hotelprijzen skyhigh! Weten julie in de buurt van LA nog andere strandplaatsen met een mooi strand en wat leven in de avond.
Tips voor hotels aldaar zijn natuurlijk altijd van harte welkom
Ik kijk uit naar jullie reacties.
Groet Richard en Brechje
Re: strandlocatie los angeles
Manhattan Beach 1 van de leukste en hipste stranden in LA en de hotels zijn ook nog betaalbaar.
Re: strandlocatie los angeles
In welke prijscategorie hadden jullie willen verblijven en in welke periode. Zit er een week-end in, want de prijzen verdubbelen ei zo na in Santa Monica.richard schreef: Ik had in eerste instantie santa monica uitgezocht, maar daar zijn de hotelprijzen skyhigh! Weten julie in de buurt van LA nog andere strandplaatsen met een mooi strand en wat leven in de avond.
Een leuk en goedkoper alternatief is Venice-beach: hip, leuk en heel veel volk. Een mooi strand en korte wandelafstand van Santa Monica.
Ok, nu een serieuze tip...
Afgelopen zomer hebben wij een aantal nachten overnacht in Ramada Inn, in West-Hollywood. Een hele goeie buurt (ook geliefd bij homo's, bleek achteraf
) en dicht bij Santa Monica, dus... strand. Stukje rijden en je bent bij de pier van Santa Monica. Supertjes.
http://www.ramada.com/Ramada/control/Bo ... +Hollywood
Afgelopen zomer hebben wij een aantal nachten overnacht in Ramada Inn, in West-Hollywood. Een hele goeie buurt (ook geliefd bij homo's, bleek achteraf

http://www.ramada.com/Ramada/control/Bo ... +Hollywood
"Ik ben een Nederlander in hart en nieren. Een lever heb ik nauwelijks meer."
-
- Amerikafan
- Contacteer:
als je een goed betaalbaar hotel wil: The Cadillac Hotel
Het hotel light aan de Ocean Walk, dus prachtig zicht als je vooraan slaapt, eetgelegenheid genoeg vlakbij, parking naast het hotel, lobby met internet acces met automaat, pooltafel, tv op de kamer, verwacht enkel niet TE veel luxe, ik bedoel , de kamers zijn proper en in orde, maar het is geen Hilton. Prijs zat vorig jaar voor 3 personen ongeveer rond de 100-115 USD/nacht dacht ik, parking inbegrepen, het is een kleine parking, maar als er geen plek is drop je je wagen in het doodlopend straatje voor het hotel en je geeft je sleutels af aan de receptie, zij parkeren je wagen dan voor je als er plaats is.
Naast de Cadillac is er een leuk café met bijna elke avond live muziek. Sluit om 12 uur!
Ramada op Santa Monica ben ik ook geweest, voordeel is dat je op wandelafstand van Sunset Boulevard bent, nadeel is dat het duurder is, +/- 20 min rijden naar Venice en dat je dan aan Venice nog eens voor een dagparking betaald... Laat maar weten als je nog info moet hebben
Het hotel light aan de Ocean Walk, dus prachtig zicht als je vooraan slaapt, eetgelegenheid genoeg vlakbij, parking naast het hotel, lobby met internet acces met automaat, pooltafel, tv op de kamer, verwacht enkel niet TE veel luxe, ik bedoel , de kamers zijn proper en in orde, maar het is geen Hilton. Prijs zat vorig jaar voor 3 personen ongeveer rond de 100-115 USD/nacht dacht ik, parking inbegrepen, het is een kleine parking, maar als er geen plek is drop je je wagen in het doodlopend straatje voor het hotel en je geeft je sleutels af aan de receptie, zij parkeren je wagen dan voor je als er plaats is.
Naast de Cadillac is er een leuk café met bijna elke avond live muziek. Sluit om 12 uur!
Ramada op Santa Monica ben ik ook geweest, voordeel is dat je op wandelafstand van Sunset Boulevard bent, nadeel is dat het duurder is, +/- 20 min rijden naar Venice en dat je dan aan Venice nog eens voor een dagparking betaald... Laat maar weten als je nog info moet hebben
Tss, ik neem aan dat men op dit forum niet zo naïef is dat zo'n tip opgevolgd wordt.Jan Visser schreef:Voorzichtig met dit soort lollige tips. Voor je het weet volgt iemand het advies op.Steven schreef:Pak een hotel in Compton. Stukje van 't strand af, maar ach, autorijden in LA is leuk.

Ik denk dat er niet zoveel mensen zijn die weten waar Compton is en welke reputatie het heeft. Voor de liefhebbers, Compton staat op #17 in de lijst van meest gevaarlijke steden in de VS en op #2 in dezelfde lijst voor steden onder 100.000 inwoners. Zo kende Compton in 2002 bijna 10x zoveel moorden per 100.000 inwoners als het gemiddelde in de VS. Het is dus niet bepaald een fijne plek om even spontaan een b&b te reserverenSteven schreef:Tss, ik neem aan dat men op dit forum niet zo naïef is dat zo'n tip opgevolgd wordt.

Schrikbarende cijfers inderdaadJan Visser schreef:Ik denk dat er niet zoveel mensen zijn die weten waar Compton is en welke reputatie het heeft. Voor de liefhebbers, Compton staat op #17 in de lijst van meest gevaarlijke steden in de VS en op #2 in dezelfde lijst voor steden onder 100.000 inwoners. Zo kende Compton in 2002 bijna 10x zoveel moorden per 100.000 inwoners als het gemiddelde in de VS. Het is dus niet bepaald een fijne plek om even spontaan een b&b te reserverenSteven schreef:Tss, ik neem aan dat men op dit forum niet zo naïef is dat zo'n tip opgevolgd wordt.

edit:
Ik heb 'm al: http://www.morganquitno.com/cit05pop.htm
-
- Amerikakenner
Persoonlijk vond ik het strand in LA maar weinig zaaks. Logeerde deze zomer in Santa Monica en vond het strand nou niet direct het meest gezellige. Venice Beach vond ik ook erg overroepen; alleen maar rommelwinkels en veel bedelaars op het strand + had nou niet direct een veiligheidsgevoel toen ik daar rond liep... Geef mij dan maar de stranden van Florida: véél gezelliger én mooier
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 3853 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 12 Reacties