De Rewards punten van Hertz gebruik ik zelf wel al een paar jaar en ik kies bij Hertz eigenlijk ook altijd voor de eigen punten ipv een ander programma. Maar aangezien autohuur in de VS, in ieder geval pre-corona, vaak veel goedkoper is als in Europa boek ik voor de VS eigenlijk nooit met punten, maar gebruik ik ze hier waar ze naar mijn idee meer opleveren. Zeker toen zomer 2020 de huurprijzen in Europa ook sky-high waren.
Nu het in de VS na corona soms ook lastiger lijkt om een goed tarief te vinden, zouden boeken met punten misschien wel gunstig kunnen zijn. Of als je natuurlijk alleen maar in de VS huurt en nooit hier, dan kan je ze alleen maar daar besteden.
(Voor mijn post-corona boekingen in de VS, 2 dit jaar, 2 volgend jaar, zijn de prijzen redelijk en lijkt het me zonde om de punten te gebruiken.)

Als ik terug denk zat ik in februari 2008 al in een explorer, maar helaas, nooit tot fundamentalist bekeerd.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA