De klant als coach...
Dit stond in de mail die ik kreeg dus is wel duidelijkRuthdeLange schreef: ↑23 nov 2022, 06:40
Weer je dat zeker? Heb je al contact opgenomen met Tix? Ik heb in verleden ook via brokers geboekt maar bij wijzigingen van de vlucht (door de vliegmaatschappij zelf, ging ook de broker direct aan de slag voor alternatieven toen ik aangaf dat ik de voorgestelde vluchten niet acceptabel vond. Werd door cheaptickets iig direct ad telefoon geregeld. En zonder kosten want de reden lag niet bij mij.
Waauw .... Steepje voor....Elizabeth Henry schreef: ↑29 nov 2022, 10:09. Missende XP werden bij mij na contact direct bijgeschreven.
Bij mij ging het om een vlucht die om de één of andere reden niet meer zichtbaar was bij KLM. Omdat KLM in die tijd moeilijk te bereiken was heb ik direct FB benaderd, en dat ging goed.Maar in dit geval gaat het niet over missende XP ś maar over de berekeningswijze.
Met de app van Delta kwam ik niet heel veel verder, maar na het doorklikken op de website stond het er duidelijk bij dat een ingecheckte koffer is inbegrepen. Uiteindelijk geboekt via KLM met Delta. KLM geeft het overigens duidelijk weer bij de verschillende tarieven.