Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door HennyCox »

Waar moest je voorkeuren aangeven? Op je browser? Op de website van National zelf? Op je account van National?

Ik heb op chrome en op edge geprobeerd...ingelogd en niet ingelogd....cookies verwijderd....verschillende landen sites van National ....niks helpt. :roll:
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

HennyCox schreef:
29 dec 2022, 11:04
Hebben meer mensen hier last van: wat ik ook ingeef en op welke site van national ook .com of .de , ingelogd of niet.....ik krijg telkens onderstaande foutmelding.
image.png
Heb je al een andere browser geprobeerd?
tomv82
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door tomv82 »

HennyCox schreef:
29 dec 2022, 11:35
Waar moest je voorkeuren aangeven? Op je browser? Op de website van National zelf? Op je account van National?

Ik heb op chrome en op edge geprobeerd...ingelogd en niet ingelogd....cookies verwijderd....verschillende landen sites van National ....niks helpt. :roll:
Als ik national.de intyp , gaat hij naar nationalcar.de (chrome) en dan klik ik links op reservierung. dan kom je op een andere pagina om te zoeken en krijg ik de fout niet.
Afbeelding
HennyCox
Amerikakenner

Bericht door HennyCox »

@Harry Ja, op Chrome / Edge en IE
tomv82
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door tomv82 »

iemand een oplossing gevonden dat je constant de fout krijgt dat er iets is misgelopen? en dus niets kunt zoeken?
Afbeelding
Resetovic
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Resetovic »

Een vraagje aan degenen met meer ervaring bij National.

Ik had al een een paar maanden een reservering lopen bij National.de en het bedrag was 1430 dollar en inmiddels is het gezakt naar 1277 dollar.
1e reservering heb ik nog niet geannuleerd en staat nog in mijn account, maar bij de 2e reservering staat nu counter(balie) en bij de 1e reserving executive selection(balie).

Iemand dus enig idee waarom dit zo is?

Edit: Net beide geannuleerd en een nieuwe geplaatst, helaas hier ook standaard counter meldin en nergens staat executive selection etc....

Edit2: Probleem gevonden, lag aan toevoegen van 2 extra bestuurders.
HennyCox
Amerikakenner

Bericht door HennyCox »

tomv82 schreef:
05 jan 2023, 14:49
iemand een oplossing gevonden
Volgens mij niet, ik in ieder geval niet.
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuzieQ »

Maakt het uit als je eerder dan je reservering komt?
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
bvbal79
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door bvbal79 »

SuzieQ schreef:
05 feb 2023, 16:33
Maakt het uit als je eerder dan je reservering komt?
Nee maakt niet veel uit, tenzij je heel veel eerder komt. Ik heb trouwens wel de national reserveringen allemaal geanuleerd, gezien de aansprakelijkheidsverzekering bij National blijkbaar maar op 30.000 zit. Wilde dat risico niet nemen, tenzij je zelf een goede verzekering hebt met je eigen credit card. Maar heb uiteindelijk bij Hertz nu een 7 zitter de luxe voor 1000 euro terwijl die bij National op 1400 zat.
SuzieQ
Amerika-expert

Bericht door SuzieQ »

Visa gold card maar ik heb geen idee of dat dekt.
Ik heb nog nooit gelezen dat de aansprakelijkheid bij national maar tot 30 000 is?
Suzie

2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

@bvbal79 het is $300k ipv $30k ;)
@SuzieQ die $300k is te weinig voor aansprakelijkheid in de US, uitleg hier viewtopic.php?p=1303284#p1303284
bvbal79
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door bvbal79 »

oeps, dat bedoelde ik idd
SuzieQ
Amerika-expert

Bericht door SuzieQ »

harryh schreef:
06 feb 2023, 16:32
@bvbal79 het is $300k ipv $30k ;)
@SuzieQ die $300k is te weinig voor aansprakelijkheid in de US, uitleg hier viewtopic.php?p=1303284#p1303284
Ahh,
Ja snap het.
Dankjewel
Suzie

2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
woutervg
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door woutervg »

Is dat ook echt te weinig?
Je ziet nu steeds meer dat het 300000 is, ook bij Alamo bijvoorbeeld.
Ik kan me wel situaties indenken waarin het te weinig kan zijn, maar dat zijn vaak ook situaties waarin 1 miljoen ook te weinig is.
TommyGun
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door TommyGun »

De verschillen zijn wel bizar zeg.

Luxury SUV

SEA
9 July AT 12:00
Return details
4 Aug AT 12:00

Als member:
$7,724.82 total cost

Als gast:
$2,360.40 total cost

Als member met account number 5005946:
$2,248.00 total cost
Berry
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Berry »

woutervg schreef:
06 feb 2023, 22:26
Ik kan me wel situaties indenken waarin het te weinig kan zijn, maar dat zijn vaak ook situaties waarin 1 miljoen ook te weinig is.
Zeg het maar.... Voor materiële schade zal het altijd wel genoeg zijn, of je moet net de pech hebben je rental in een gloednieuwe Ferrari oid te rammen.

Medische kosten van een evt. slachtoffer kunnen waarschijnlijk ook nog wel gedekt worden door die 300k. Als je echter een ongeluk veroorzaakt waarbij je iemand arbeidsongeschikt maakt, dan voel ik me niet senang met 300k. Al helemaal als dit toevallig iemand is met een hoog inkomen (hogere schadevergoeding door verlies van toekomstige verdiensten).
jwensammy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door jwensammy »

Heel wat keren bij National gehuurd, meestal via de app, soms met, andere keer zonder codes met het @Hinko tarief in 2013 als
Mooiste :mrgreen: altijd uitstekende ervaringen en een mooie standard SUV gevonden of gekregen op de emerald exclusive aisle.
In mei naar Florida en zie helaas idd dat de dekking van de verzekering maar 300.000 euro is.
Via de app gereserveerd voor 18 dagen, midsize voor 860 dollar, echter staat er alleen LDW en EP bij add-ons.
Zie in app geen opties om de verzekeringen aan te passen.
Via National.de geen betere tarieven, daar wel de mogelijkheid om SLI aan te klikken voor 13 dollar p/d.
Jammer dat National zich zo uit de markt prijst.

Inmiddels bezig met status matchen tbv PC bij Hertz, binnen 2 uur mailtje van hen dat status aangepast was naar 5 star.
Bij enterprise kun je pas een statusmatxh aanvragen 48 uur na het aanmaken van een account :cry:
Hopelijk lukt het me nog op tijd om alle statusmatch stappen te doorlopen.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

Helaas bekend verhaal, National is het laatste jaar niet meer interessant met te hoge prijzen en geen goede contractcodes meer, zonder de uitgebreide dekking idd. Ik huur sindsdien bij Hertz. Ook a.s. dinsdag in Florida.

@jwensammy misschien is dit een optie? https://partners.rentalcar.com/ustravel-nl/.
Je huurt bij Alamo, geen status nodig.Skip the counter werkt ook.
woutervg
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door woutervg »

Berry schreef:
28 apr 2023, 15:41
woutervg schreef:
06 feb 2023, 22:26
Zeg het maar.... Voor materiële schade zal het altijd wel genoeg zijn, of je moet net de pech hebben je rental in een gloednieuwe Ferrari oid te rammen.

Medische kosten van een evt. slachtoffer kunnen waarschijnlijk ook nog wel gedekt worden door die 300k. Als je echter een ongeluk veroorzaakt waarbij je iemand arbeidsongeschikt maakt, dan voel ik me niet senang met 300k. Al helemaal als dit toevallig iemand is met een hoog inkomen (hogere schadevergoeding door verlies van toekomstige verdiensten).
Ik vraag me af of wanneer je iemand invalide rijdt het nog uitmaakt of de dekking 300000 of 1000000 is. De schade loopt dan al snel in de miljoenen….
jwensammy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)t

Bericht door jwensammy »

@harryh bedankt voor je link, geeft nette prijzen van 673 euro voor een standaard Suv voor 18 dagen.
Geeft bij overzicht cdw en EP als verzekeringen. Is de EP hetzelfde als het meer bekende SLI?

In de app en op National.de als ingelogd wordt er bij het zoeken zonder contractcode ok LDW en EP vermeld als verzekeringen.
SLI kan ik als extra aanklikken als ik als gast zoek op National.de kan ik SLI als extra kiezen, maar geen EP. Lijkt erop dat National de termen door elkaar heen gebruikt? Kijk ik in de voorwaarden staat er bij EP 1 miljoen per incident……

For retail rentals only secured with Extended Protection within the cost of the rental (excluding any liability protection or insurance coverage provided under a commercial contract), the following shall apply:

Extended Protection (EP) (Where available): Owner provides Renter or any AAD with third party liability protection in an amount equal to the minimum financial responsibility limits applicable to the vehicle (the Primary Protection). EP also provides additional third party liability protection, through an excess liability policy, with limits of the difference between the Primary Protection and a combined single limit of $1 million per accident for bodily injury and/or property damage to others arising out of the use or operation of the Owner rental vehicle by Renter or an AAD, subject to the terms and conditions of the policy. EP includes UM/UIM coverage for bodily injury and property damage (only where required by law for property damage) in an amount equal to the minimum financial responsibility limits applicable to the Vehicle (the Primary Protection), and additional coverage, through an excess liability policy, with limits for the difference between the statutory minimum underlying limits and $100,000 per accident (for rentals commencing in New York, UM/UIM limits are $100,000 per person/$300,000 per accident;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer