Ik heb op chrome en op edge geprobeerd...ingelogd en niet ingelogd....cookies verwijderd....verschillende landen sites van National ....niks helpt.

Als ik national.de intyp , gaat hij naar nationalcar.de (chrome) en dan klik ik links op reservierung. dan kom je op een andere pagina om te zoeken en krijg ik de fout niet.
Volgens mij niet, ik in ieder geval niet.
Nee maakt niet veel uit, tenzij je heel veel eerder komt. Ik heb trouwens wel de national reserveringen allemaal geanuleerd, gezien de aansprakelijkheidsverzekering bij National blijkbaar maar op 30.000 zit. Wilde dat risico niet nemen, tenzij je zelf een goede verzekering hebt met je eigen credit card. Maar heb uiteindelijk bij Hertz nu een 7 zitter de luxe voor 1000 euro terwijl die bij National op 1400 zat.
Ahh,harryh schreef: ↑06 feb 2023, 16:32@bvbal79 het is $300k ipv $30k
@SuzieQ die $300k is te weinig voor aansprakelijkheid in de US, uitleg hier viewtopic.php?p=1303284#p1303284
Zeg het maar.... Voor materiële schade zal het altijd wel genoeg zijn, of je moet net de pech hebben je rental in een gloednieuwe Ferrari oid te rammen.
Ik vraag me af of wanneer je iemand invalide rijdt het nog uitmaakt of de dekking 300000 of 1000000 is. De schade loopt dan al snel in de miljoenen….Berry schreef: ↑28 apr 2023, 15:41Zeg het maar.... Voor materiële schade zal het altijd wel genoeg zijn, of je moet net de pech hebben je rental in een gloednieuwe Ferrari oid te rammen.
Medische kosten van een evt. slachtoffer kunnen waarschijnlijk ook nog wel gedekt worden door die 300k. Als je echter een ongeluk veroorzaakt waarbij je iemand arbeidsongeschikt maakt, dan voel ik me niet senang met 300k. Al helemaal als dit toevallig iemand is met een hoog inkomen (hogere schadevergoeding door verlies van toekomstige verdiensten).