Ik lees op de laatste 5 blz hier, dat je qua verzekeringen moet letten op de CDW/LDW verzekering en de EP (SLP is te laag).
Misschien moet die EP (extended liability protection) worden toegevoegd aan het eerste bericht van dit topic. Want in dat eerste bericht staat dat nu niet, maar wordt verwezen naar de SLI/LI verzekering.
Ik ben bezig met het matchen van mijn accounts bij de autohuurbedrijven (zie andere topic), maar wilde me vast orienteren op de autohuurprijzen.
Wij hebben 4 weken autohuur nodig van eind juli tot eind augustus (van LA naar LA).
Ik heb aan de hand van dit forum 3 websites gecheckt:
UScarhire: daar kom ik voor een intermediate uit op 2176 dollar en voor een midsize SUV op 2215
Gebruik ik de kortingscode "388", dan kom ik op 1898 dollar, dus dat scheelt al 300 dollar

UStravel.nl: de prijzen daar zijn op dit moment lager. Een fullsize VW Jetta voor 4 weken kost daar 1638 euro en een midsize SUV 1600.
Als laatst heb ik Hertz.nl bekeken. Zonder korting kwam ik op 2150 euro en 2196 euro voor een medium elite sedan en een midsize SUV
Ook daar heb ik met kortingscode geprobeerd (510000 in bovenste vak invullen). Dat was veruit het voordeligst. Een large sedan was 1360 euro en een smal SUV 1441 euro.
Geen idee of dit goede prijzen zijn, want ik heb nog geen vergelijkingsmateriaal (en nog geen matchingstatus).
Als jullie nog andere goede website/tips hebben, hoor ik het graag.