Vorig jaar mei voor het eerst in Amerika geweest, in 19 dagen had ik zo veel gedaan dat het eigenlijk als een droom voelde nadien en veel gewoon ben vergeten

Mijn gezelschap vorig jaar was mijn partner en ik ga nu met mijn broertje en een neef.
Voor hun wordt het 1e keer en ik zal hun gids zijn, wij zullen vooral buiten zijn en alleen slapen in hotels, dit laatste moest ik dus qua budget opletten.
Gelukkig had ik veel vastgezet via Booking en wat ik heb geboekt is nu of vol of veel duurder geworden, ik zit eigenlijk met de hotels in twijfel omdat reviews zoveel uiteen lopen en negatieve feedback lijkt alsof het eerder aan de gast ligt dan aan hotels, natuurlijk zijn bepaalde hotels ook echt niet perfect.
Ik zit nu eigenlijk alleen met San Francisco en Los Angeles te worstelen en hoop dat anderen mij tips kan geven welke hotels ik kan nemen dus puur om 's avonds te slapen en dat de hygiene van hotels in orde is, de kans dat dit minder is bij budget hotels is gewoon meer aanwezig dan mij duurdere hotels.
In Los Angeles is ligging belangrijk. Vlakbij Hollywood, Cryto.com Arena (voorheen Staples) en SoFi Stadion.
5 nachten in Los Angeles
Ramada by Wyndham Los Angeles/Wilshire Center-Koreatown voor 706 dollar via Booking
LA Crystal Hotel -Los Angeles-Long Beach Area voor 608 dollar via Booking (minst ideale boeking)
Travelodge by Wyndham in Lynwood voor 555 euro via Stayforlong
3 nachten in San Francisco
Civic Center Motor Inn in het centrum voor 266 dollar (exclusief parkeren 11 dollar per dag) via Booking
Greenwich Inn -Marina District voor 386 dollar via Booking.
Hoop dat anderen gezien de budget mij toch kan adviseren op basis van bovenstaande