Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Overstap in Amerika

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Overstap in Amerika

Bericht door Pete.Z »

4 uur is meer dan genoeg, ik word pas nerveus bij een uur of minder…..
Corv
Amerikakenner

Bericht door Corv »

'Het lijkt me niet nodig om extra spanning te zaaien met de suggestie dat 4 uur krap is. Zo kwam het bericht hierboven in ieder geval op mij over.)'

Doe ik niet, ik meld alleen dat het wel eens tegen kan zitten met een overstap in de USA.
19 States so far...
xxxmh
Amerika-newbie

Bericht door xxxmh »

Bedankt allemaal!
Nog een vraagje, wat kan ik bedenken qua eten/snacks/drinken wat we krijgen? Nog nooit zo'n lange vlucht gemaakt haha
nycave
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door nycave »

Let er echt even op dat je niets meeneemt wat niet mag. Mijn jongste dochter had nog een appel in haar hand en omdat we in Costa rica waren geweest (in hun ogen een crimineel land) en uit Nederland kwamen werd onze koffer uiteindelijk 4 x gecontroleerd door steeds verschillende mensen met wachttijd totdat een ander duanier er aan kwam dat dit gewoon onzin was en dat we door mochten.
2009 Australië (3 mnd)
2012 Canada (west)
2015 rondreis Florida
2017 Australië (6 wkn)
2018 Costa Rica
2023 Seattle naar Salt Lake city
2024 Rondje Denver
Pascal
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Pascal »

xxxmh schreef:
18 feb 2023, 21:06
Nog een vraagje, wat kan ik bedenken qua eten/snacks/drinken wat we krijgen? Nog nooit zo'n lange vlucht gemaakt haha
Euh, inkoppertje… chicken or pasta toch :lol:

Transatlantisch kun je een plateautje verwachten met een pistolet, slaatje, keuze uit 2 hoofdgerechten en een dessert en soms een cracker met een stuk kaas. Alle frisdranken van cola en co, water en vruchtensappen, wijn en bier. Gevolgd door een koffie en thee ronde.
Dat krijg je na opstijgen tot 2 uur derna ongeveer.

Tijdens de vlucht komen ze wel eens met water rond.

Zo’n 2 uur tot 1,5 uur voor de landing krijg je nog een snack in het doorgaan, terug richting Europa is dat ontbijt. De snack kan een eenvoudig stuk pizza zijn of een soort croque of gewoon een belegd broodje. Daar zit soms al water bij of fruitsap maar ze komen ook nog eens met een dranktrolley rond maar dan niet meer met al de keuzes van bij de lunch.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

xxxmh schreef:
18 feb 2023, 21:06
Bedankt allemaal!
Dat moet je ook ergens bij je vluchtgegevens kunnen vinden dacht ik. Je kunt dan ook aangeven of je speciale dieetwensen hebt. Ik geef vaak aan dat ik vegetarisch wil eten, dan heb je vaak iets originelers dan de standaard keuze.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer