Het scheelde enkele tientjes in CAD. Zou best wel eens dat uurtje extra kunnen zijn
@harryh Die extra bestuurder als je spouse or domestic partner bent geldt ook voor Canada. Want het staat in de voorwaarden in mijn online omgeving. Maar waarom er dan onderaan weer exclusief staat is mij een raadsel.
Ik heb eerst gold rewards aangemaakt en toen geboekt.
Onze tickets en hotels zijn geboekt voor van de zomer.
Nu nog de autohuur
Wij zijn met 2 volwassenen en 2 tieners. We hebben geen koffers, maar roltassen mee (3 stuks) en een rugzak voor iedereen.
Is een small SUV dan groot genoeg voor de bagage? Ik heb een mooie aanbieding gezien voor een small SUV bij Hertz, vandaar mijn vraag.
Daar staat bij dat een small SUV voor 5 personen is en er 4 koffers in passen. Maar ik vraag het liever ook nog even aan jullie, als ervaringsdeskundigen.
En mag je als je President's Circle houder bent ook in plaats van een small SUV een grotere meenemen (als die beschikbaar zijn)?
@SaskiaC
Normaal zijn Amerikaanse auto's een slag groter dat wat we in NL/EU zijn gewend.
Maar mijn ervaring is dat de Mini SUV daar een uitzondering op is: Ik had ooit een kleine SUV (small-SUV, mini-SUV) gehuurd en kreeg bij Dollar een Chevrolet Trax mee. Die is even klein als de Nederlandse Opel Mokka. Een erg kleine auto met een 1.4L motor die onvoldoende kracht aan de airco kon leveren om het in Zuid-Californie acceptabel te houden (binnen 10 minuten drupte het zweet van mijn onderarmen...).
De kofferbak is ook klein en vooral erg ondiep: mijn duffelbag (70cm) moest er overdwars in en vulde bijna de hele ruimte. Op die manier gaan er dus geen 3 roltassen in passen.
Natuurlijk kan je het treffen en een iets grotere mini-SUV meekrijgen, maar ik zou het risico niet nemen. Ga voor 4 personen voor minimaal een Standard SUV. (ik heb toen die auto de volgende dag omgeruild vanwege de gebrekkige airco; bleek een bekend probleem te zijn).
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Weet iemand of het duur is om aan de balie een 2e bestuurder toe te voegen?
Heb nu alleen mezelf, maar mijn vriendin wil 1 dag niet mee naar het pretpark en gaan winkelen in Orlando.
Van mij mag ze, maar ze wil dan ook graag de auto, geboekt bij Avis voor 7 dagen.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
Als je huurt bij Avis mag je vriendin zonder extra kosten in de auto rijden, je moet haar dan ook niet opgeven als extra bestuurder, ze moet wel aan de leeftijdsvoorwaarden voldoen. Bij Avis is de spouse (levenspartner) een “automatic additional driver”.
Als je huurt bij Avis mag je vriendin zonder extra kosten in de auto rijden, je moet haar dan ook niet opgeven als extra bestuurder, ze moet wel aan de leeftijdsvoorwaarden voldoen. Bij Avis is de spouse (levenspartner) een “automatic additional driver”.
Waar kan ik dit vinden Harry? kan het zo snel niet in de huurovereenkomst vinden namelijk.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
Ieder ander die @harrie s tekst gelooft zonder naar precies psalm en versnummer te vragen : let vooral op de laatste zin van zijn schrijfsel !!
Een automated additional driver geef je niet op als additional driver !!
Dan zien we hier weer van die klachten als : "Waarom moest ik een extra bestuurder betalen ?
Als je je niet aan Harrie s teksten houd kan dat laatste zomaar gebeuren.
Edit; die vraag van NWolf wordt als bijna eerste beantwoord in Avis 'Q&A " ...
Korte samenvatting over waar wel / niet (los van lidmaatschap loyaltyprogramma ) betalen voor extra chauffeur zie hier :
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Hallo allemaal.
Wij hebben tickets voor 11 mei met aankomst Orlando rond 1730 en willen 25 mei vertrekken of van Orlando of van Tampa.
We zijn op zoek naar een convertible Mustang.
Ik zie de code 510000 voorbij komen van hertz die is best aantrekkelijk (1.137).
Maar ben toch benieuwd of iemand nog een andere goede tip heeft.
onze dank is groot
2017 Florida Passe a Grill & New York
2016 Florida Tampa bay Area & New York
2015 St Pete Beach Treasure Island Orlando en New York eind april 2014 Florida en dan New York april 2013 San Francisco , Las Vegas New York 2012 New York !!
oww dat scheelt heel veel. komen hier nog kosten voor de Toll Pass bij of zit die bij Alamo er automatisch bij ?
2017 Florida Passe a Grill & New York
2016 Florida Tampa bay Area & New York
2015 St Pete Beach Treasure Island Orlando en New York eind april 2014 Florida en dan New York april 2013 San Francisco , Las Vegas New York 2012 New York !!
Ik moet een auto huren voor 3 weken eind juli tot midden augustus in LAX. Ik heb een amex fb blue platinum kaart en een president's circle status bij Hertz. Met de cdp code van de amex kaart heb ik tot nu toe de beste prijs, hoewel rond de 2000 euro wel fors is. Ik heb nog verschillende promotie codes geprobeerd, maar krijg steeds een foutmelding dat deze verwijderd wordt. Zijn er nog promotional codes actief die te combineren zijn met de cdp code van amex fb platinum? Als ik het goed heb, moet ik wel deze cdp gebruiken om gebruik te maken van de voordelen van de amex kaart.
Als ik een suv wil hebben, kan ik dan in principe een klasse daar onder huren zodat ik kan upgraden naar een suv vanwege mijn pc status bij Hertz?
Ik moet een auto huren voor 3 weken eind juli tot midden augustus in LAX. Ik heb een amex fb blue platinum kaart en een president's circle status bij Hertz. Met de cdp code van de amex kaart heb ik tot nu toe de beste prijs, hoewel rond de 2000 euro wel fors is. Ik heb nog verschillende promotie codes geprobeerd, maar krijg steeds een foutmelding dat deze verwijderd wordt. Zijn er nog promotional codes actief die te combineren zijn met de cdp code van amex fb platinum? Als ik het goed heb, moet ik wel deze cdp gebruiken om gebruik te maken van de voordelen van de amex kaart.
Als ik een suv wil hebben, kan ik dan in principe een klasse daar onder huren zodat ik kan upgraden naar een suv vanwege mijn pc status bij Hertz?
Welke voordelen doel je op? de CDP code is gewoon puur voor de korting. Alle andere voordelen om een auto te huren vallen onder boeking onder die credit card. Ik heb daarom op de US versie van Hertz geboekt, want daar gaat de extra kosten voor verzekering eraf, terwijl op de andere sites het er standaard bij zit.
Upgraden bij Hertz op basis van je PC status geld niet voor SUV's
Ik dacht dat de cdp gekoppeld was aan de gratis verzekeringen van de amex kaart. Ik zie ook dat de fb platinum kaart ook een klasse upgrade biedt. Dus dat geldt niet voor suv's?
Als ik het goed heb, moet ik wel deze cdp gebruiken om gebruik te maken van de voordelen van de amex kaart.
Even bij de les blijven....
Amex Platinum CDP geeft jou tot 20% klorting op de basis huurprijs
Een willekeurige autohuur geeft jou met AMEX Platinum CDP minimaal 1 klasse upgrade.
Amex Platinum geeft jou Gold Membership Fivestar status ; dus bij huur van een mid-size car vrije keuze tm het fivestar vak.
Als je een MPV of SUV wilt huren moet je die ook expliciet boeken !
Stuur mij een PB !
Met mijn amex fb platinum kaart heb ik een pc status bij hertz gekregen.
Wat wil je nog meer @drernie ...
Oh ja l die 5 extra procent ....ze zijn er wel...
Stuur mij een PB !
Hallo allemaal.
Wij hebben tickets voor 11 mei met aankomst Orlando rond 1730 en willen 25 mei vertrekken of van Orlando of van Tampa.
We zijn op zoek naar een convertible Mustang.
Ik zie de code 510000 voorbij komen van hertz die is best aantrekkelijk (1.137).
Maar ben toch benieuwd of iemand nog een andere goede tip heeft.
onze dank is groot
check eens op avis.dk met de bekende code. Ik betaal voor 8 dagen Orlando maar 280,- voor de hele trip.
Ik zie nu bij Avis op de site het volgende staan bij President Circle:
Gegarandeerde upgrade bij luchthavens en treinstations. Bij locaties in het centrum op basis van beschikbaarheid. Niet geldig voor bestelwagens, luxe, Select Series- en Prestige-wagens en huren langer dan 14 dagen.
Dus dat wilt zeggen dat je eigenlijk geen voordeel hebt als je de hoogste status hebt bij Avis en langer dan 14 dagen gaat huren?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.