Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Goede vluchtdeal en Air Portugal?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Almere vak V
Amerika-expert

Re: Goede vluchtdeal en Air Portugal?

Bericht door Almere vak V »

PSVwally schreef:
28 feb 2023, 17:33
Topstad en met leuke sportverenigingen qua basketball (al valt dat dit jaar erg tegen), NFL, icehockey en honkball
Haha! Op sportgebied is er genoeg te beleven. Dat is dan ook de enige reden dat ik er kom en omdat dat mn werk is. Of omdat mijn vrouw of dochter(s) dat (heel) graag willen. Voor de rest heb ik helemaal niks met LA. Met piepende bandjes de stad uit. En zoals je zelf al aangeeft. Zelfs dat duurt me al te lang...

Maar terugkomend op de vraag. Overstappen op de heenweg kan je misschien wat marge inbouwen ivm de controles als je geen Global Entry hebt. Maar de vraag is dan hoeveel marge wil je nemen. Je gaat op vakantie en dan zit je misschien net in een andere modus. Maar om daar nou een "citytrip" van een paar uur in te bouwen. Mij niet gezien.
Op de terugweg zou ik zo snel als mogelijk richting huis willen. En is alles langer dan een uur me eigenlijk al te veel. Misschien als je even iets wilt eten of drinken of gebruik wilt maken van een toilet met een beetje bewegingsvrijheid. Maar anders is 3 uur echt de bloody limit.
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

Ik ben alleen maar verbaasd over deze "route" en ben het met alle reacties eens.
Ik moet er niet aan denken om zoveel tijd te verprutsen met op vliegvelden rond te hangen.
Ik denk dat jullie tijdens deze reis het minst last van de jetlag krijgen.........

Een 18 jarige dochter is écht nog wel te sturen.
Waarom niet New York combineren met Florida en het westen helemaal skippen?
Aan de oostkant zijn voldoende steden (duh) en genoeg (pretpark)vertier.

Maar goed............wie ben ik :D
Ik wens jullie in ieder geval een fantastische reis, wat het ook zou gaan worden.

Gr.
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Precies, als Serge en zijn dochter dit graag willen dan moeten ze dat gewoon doen. Het is weer wat anders.
biebyip
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door biebyip »

Sterker nog, bijna alles wat Serge aan de westkant wil doen kan aan de oostkant. Of kan ook niet aan de oostkant want een 18-jarige mag in Las Vegas ook niet drinken.

Kies dan voor New York, vlieg naar Florida en pretpark je daar helemaal suf. Ze zijn er allemaal en een studiotoer kun je ook bij universal doen. Desnoods boek je een cruise naar de Bahama’s vanaf Florida om even nog meer sfeer te proeven. Vlieg je daarna vanaf Miami of Orlando in een rechte lijn terug naar huis. Of je boekt een joekel van een villa met zwembad, wasmachine en een dikke auto, waardoor ze echt ‘het Amerika van tv kan naleven’ én die handbagage kan vergroten en verschonen.

Kind blij want veel shopping malls in Florida, insta-waardige parken, ruimte voor meer kleding en genoeg plekken om TikTok’s op te nemen. Pa blij want redelijke vluchten, meer keus in elk geval en iets meer Amerika gevoel.
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

PSVwally schreef:
28 feb 2023, 17:33
en koud eten.
Had je misschien een salade besteld? :wink:
Groet,

Old Faithful
Plaats reactie