Jaren geleden ondertussen dat ik hier nog eens actief was. Maar eindelijk is het weer zover, we kunnen weer eens gaan roadtrippen.

Ik ben op eerdere reizen in de meeste parken geweest, maar mijn reispartner is nog nooit eerder in de States geweest. Er is ook twijfel of we Yosemite niet zouden cancellen en voor een stukje kust zouden gaan tot in Monterey en dan doorsteken naar Sequoia/Kings Canyon. Geeft ons misschien wat meer ruimte en minder kms vreten.
Monument Valley zouden we graag allebei doen, maar mogelijk is dat te ver uit de richting.
Keuzes, keuzes....
Ons rondje zit dus nog helemaal niet goed, maar dit is een eerste aanzet en een beetje advies zou welkom zijn.
Dag 1: vrijdag 20/10: aankomst SF (avond) - logeren Buena Vista Inn (auto al meenemen of met taxi en na bezoek SF pas auto ophalen??)
Dag 2: zaterdag 21/10 : bezoek SF
Dag 3: zondag 22/10 : bezoek SF
Dag 4: maandag 23/10: Yosemite Valley (of overdreven rit: Google geeft 4.43 u reistijd aan)
Dag 5: dinsdag 24/10 Yosemite
Dag 6: woensdag 25/10 : Lee Vining (opnieuw lijkt me dit te ver qua afstand: reistijd 6.40 u)
Dag 7: donderdag 26/10 : Death Valley
Dag 8: vrijdag 27/10 : Death Valley (daar ergens logeren of richting LV: maar LV is zo duur tijdens wkds)
Dag 9: zaterdag 28/10 : ?
Dag 10: Zondag 29/10 : LV
Dag 11: Maandag 30/10 : LV
Dag 12: Dinsdag 31/ 10 : Grand Canyon (logeren bij Bright Angel Lodge)
Dag 13: Woensdag 1/11 : Grand Canyon + Route 66
Dag 14: Donderdag 2/11: (?) Monument Valley
Dag 15: Vrijdag 3/11:
Dag 16: Zaterdag 4/11:
Dag 17: Zondag 5/11: overdag LV - vertrek 's avonds Las Vegas
Ik loop een beetje vast, alle reacties zijn welkom, ik kijk er alvast naar uit! Bedankt.