Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tot 3 meter sneeuw in Californië

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Tot 3 meter sneeuw in Californië

Bericht door Old Faithful »

Ik zit op het ogenblik te verlangen naar sneeuw in Ehrwald en dus kijk ik regelmatig op het wintersportforum ( waar ik ook wel eens een bekende van dit forum tegenkom. :wink: ) en daar zag ik dit bericht: https://www.wintersport.nl/nieuws/07/03 ... californie
(Martin &) Marianne heeft al enkele keren geschreven dat er dit jaar al veel sneeuw is gevallen in het westen. Ik denk dat ze het berekenen van de verwachte openingsdatum van de Tioga Road nog wel even uit kan stellen.

En dan te bedenken dat er voor Nederland al een waarschuwing komt als er enkele centimeters sneeuw valt. :mrgreen:
Groet,

Old Faithful
BonnyR
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Tot 3 meter sneeuw in Californië

Bericht door BonnyR »

Ik zie ook plaatjes op FB voorbij komen dat mensen door compleet gegraven tunnels lopen. En natuurlijk de foto's van open deuren met alleen maar sneeuw , je kan geen kant op.
Indrukwekkende plaatjes, maar is me net allemaal te veel van het goede. 😄
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Elendan
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Tot 3 meter sneeuw in Californië

Bericht door Elendan »

Zelf ben ik ontzettend blij dat ik in oktober voor de derde keer :oops: mijn camperhuur heb veranderd anders hadden we nu in de sneeuw in California gezeten. De plaatjes zijn mooi, maar je zal er maar staan met je camper.
reisverslagen: 2025 rondje Denver, 2024 rondje Salt Lake City, 2023 Chicago-Las Vegas, 2022 rondje Phoenix, 2019 Noord Californië + Oregon, 2017 rondje Las Vegas, 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer