Dit keer staat het wel in de algemene voorwaarden van hun actie, dus dat zou goed moeten gaan.
Ik heb ooit helemaal aan het begin van mijn American Express lidmaatschap ook problemen gehad met FB-miles die mijn niet zijn toegekomen. Na meermaals contact met de klantenservice heb ik (mis)bruik gemaakt van mijn juridische achtergrond en een duidelijke brief gestuurd. Ze wisten niet hoe snel ze contact op moesten nemen en alsnog de FB-miles plus een tegemoetkoming moesten overmaken.dejong89 schreef: ↑20 feb 2023, 15:39Ik heb nog steeds strijd met ze maar ik geef niet op. Ze moeten niet adverteren met 60k, vervolgens roepen dat het niet waar is en mijn claim afwijzen. Ik heb echt een screenshot, met datum, waar 60.000 staat. Ik kreeg vorige week zelfs een aanbod voor een welkomstbonus met 80.000 punten. Geldig tot 15-11-2022. Ze hebben hun ICT niet op orde en dat is niet mijn probleem.
Ja maar, jullie adverteren ergens mee. Sterker nog, momenteel loopt er ook zo'n actie plus jullie systemen zijn gewoon niet op orde want ik krijg nog steeds aanbiedingen van 80.000 punten met een looptijd tot november 2022. De kans is heel groot dat ik op het tijdstip van de aanvraag de oude bonus zag maar dat is niet mijn probleem. Jullie adverteren er mee!" Ik werk hier al jaren en ik weet hoe het werkt. U kunt wel vragen om iemand anders te spreken maar ik ken de dames op de backoffice en dat heeft geen zin"
Ik begin er moedeloos van te worden!Dat kan zo zijn maar we blijven bij ons standpunt. U kunt zich melden bij het kifid. Heeft u verder nog vragen ?
Dat mag nooit @dejong89 !!
Ben benieuwd @dejong89 hoe jouw communicatie met Robert-Jan Meijers verloopt