Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

All about Las Vegas (LV)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Tinus1955
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Tinus1955 »

30 minuten.....sjeees...het is geen fast food. ;)
Overigens past het Bachannal buffet mooi in het budget voor het jaarlijks Diamond celebration dinner-tegoed van $100 tegenwoordig. Met ook een mimosa erbij. Had het anders niet gedaan wrs, zeg ik eerlijk. :lol:
dennis112
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door dennis112 »

Timothy555 schreef:
09 mar 2023, 18:00

Tenzij het enorm druk is, wordt die regel niet echt nageleefd. Ze willen zich indekken tegen mensen die 9u blijven rondhangen en er 3 keer eten.

Denk dat zelf nog nooit langer dan 30 minuten in zo’n buffet binnen geweest ben. Snel rondje lopen om te zien wat er is, bordje volladen en naar binnen werken, en herhalen tot je onzinnig opgeblazen zit :D
Lol 30 minuten is wel heel snel om te eten bij een buffet. Pak jij gewoon je vork van tafel en loop je langs het buffet en eet zo uit de bakken ofzo? :D
Samanthaa
Amerikafan

Bericht door Samanthaa »

Wij zijn snelle eters maar 30 minuten voor een buffet lukt ons niet hoor :lol: .

Bacchanal Buffet voor en na corona geweest, Na corona vond ik hem toch iets minder..
Wat @Tinus1955 zegt, We hebben hem met ons dinner tegoed gedaan, Dan is het nog grappig maar persoonlijk eet ik voor dat geld liever in een "normaal" restaurant.
Overigens nooit iets gemerkt over de tijd dat je binnen mag zijn, Ik wist dit niet eens :blink:
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Samanthaa schreef:
09 mar 2023, 12:19
Hi all!

Vraagje..
Hebben jullie nog tips voor dag trips vanuit Vegas?

Wij gaan nu bijna 14 dagen naar Vegas, Maar vooral op zaterdag ontwijken we het liefste de strip, Afgelopen september konden we amper gokken zo druk was het.

We hebben een auto.
Hooverdam, DV, Zion, VOF, Red Rock Canyon, Primm, Laughlin ect hebben we allemaal al gedaan..

Ik dacht nu om sowieso een dag richting Rhyolite te gaan en een stukje van de extraterrestrials highway te doen, Iemand hier ervaring of ideeën over?
Nelson ghost town heb ik met een groot vraagteken op het lijstje, We zijn al bij Bodie en bij Calico geweest en daar waren we niet echt van onder de indruk :roll:.

Jullie misschien nog andere ideeën/tips?
Wordt wel lastig als je alles al hebt gedaan en van bijvoorbeeld Bodie niet onder de indruk was. Waarom dan naar Rhyolite?
In welke tijd van het jaar ben je er?
En als je iets hebt gedaan, heb je dan ook alles gedaan? Bijvoorbeeld het Kolob-deel van Zion? Misschien in combinatie met Snow Canyon doen? En Cathedral Gorge?
En heb je in Valley of Fire gewandeld?

Het zal op vele plaatsen natuurlijk wel druk zijn op zaterdag.
Misschien is een helikoptervlucht naar Grand Canyon west een idee?
Of met de auto naar de Sky Walk?

Marianne
Timothy555
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Timothy555 »

Tinus1955 schreef:
10 mar 2023, 11:40
Overigens past het Bachannal buffet mooi in het budget voor het jaarlijks Diamond celebration dinner-tegoed van $100 tegenwoordig. Met ook een mimosa erbij. Had het anders niet gedaan wrs, zeg ik eerlijk. :lol:
Ik ben een enorm snelle eter. Ben met voorsprong altijd als eerste aan tafel klaar. Dat helpt.

Ik heb eens naar mijn ‘timestamp’ van mijn foto’s gekeken. Ik neem enorm veel foto’s, ook van alles wat ik eet, voor een tripreport en omdat ik later zelf veel plezier heb/herinneringen ophaal via die foto’s.

19u20: foto van zicht aan m’n tafel, zat toen net neer.
19u27: eerste twee volle borden
19u39: tweede twee volle borden
19u51: assortiment desserten

De volgende foto is om 20u08 in Galleria Bar terwijl ik Video Poker aan het spelen ben in Caesars. Ik zal er dus hooguit 40 minuten geweest zijn.

Overigens was dit een solo-trip. Ik eet het liefst van al solo, snel eten en weer buiten en geen tijd verliezen aan praatjes met tafelgenoten. Ik doe die praatjes wel terwijl ik aan een machine zit met een drankje erbij :D

In april (planning is al opgemaakt) eet ik 3 keer bij Wicked Spoon (50% korting elke dag door m’n Gold status bij Cosmo), eet ik 1 keer Bacchanal en ga ik misschien 1 keer het Palms Buffet uitproberen. Als nieuwe speler krijg je na $2,000 coin-in op slots een gratis buffet momenteel.

Nog 37 dagen en ik ben weer 12 dagen in mijn favoriete stad :-)
RCRD
Amerikakenner

Bericht door RCRD »

Hier nog 24 dagen.
Met oudjaar waren we er ook nog maar dat is alweer ZOOO lang geleden. :mrgreen:

Dit keer gaan we langer dan ooit. The 12 days of VEGAS! :clap:
En rechtstreeks vliegen vanaf Frankfurt, erg benieuwd hoe die vlucht zal bevallen.
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

@Fleur v G Travel Ruby op YouTube heeft een video over Bachannal.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Timothy555
Amerika-expert

RCRD schreef:
10 mar 2023, 18:14
Hier nog 24 dagen.
Met oudjaar waren we er ook nog maar dat is alweer ZOOO lang geleden. :mrgreen:

Dit keer gaan we langer dan ooit. The 12 days of VEGAS! :clap:
En rechtstreeks vliegen vanaf Frankfurt, erg benieuwd hoe die vlucht zal bevallen.
Ik vlieg vanuit Brussel via Amsterdam, met KLM, met als toetje dat ik wel in business terugvlieg.

Welke hotels verblijf je? Doe je een tripreport? :-)

Ik was er laatst eind september vorig jaar. Lijkt een ander tijdperk intussen. Oktober 2023 begint ook vorm te krijgen, vluchten en 2 van de 4 hotels zijn ook geboekt (11 dagen dan, 1 dagje minder dan april).
Samanthaa
Amerikafan

Bericht door Samanthaa »

@Timothy555
Weleens bij Vetri cucina in de Palm gegeten?
Schijnt goed te zijn, Wij hebben hem op de lijst voor komende trip gezet.

Nog 57 dagen voor wij gaan maar gelukkig nu wel 12 dagen :? .
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door HennyCox »

Nog 65 dagen en dan gaan wij ook weer. We gaan zeker weer eten in een restaurant in The Linq...weet even de naam niet meer, maar is stukken goedkoper dan een pasta van $36 :lol: en het is er altijd heel druk, dus het zal zeker goed zijn :thumbup:
dennis112
Amerikafan

Bericht door dennis112 »

Timothy555 schreef:
10 mar 2023, 13:19
Tinus1955 schreef:
10 mar 2023, 11:40
Ik ben een enorm snelle eter. Ben met voorsprong altijd als eerste aan tafel klaar. Dat helpt.

Ik heb eens naar mijn ‘timestamp’ van mijn foto’s gekeken. Ik neem enorm veel foto’s, ook van alles wat ik eet, voor een tripreport en omdat ik later zelf veel plezier heb/herinneringen ophaal via die foto’s.

De volgende foto is om 20u08 in Galleria Bar terwijl ik Video Poker aan het spelen ben in Caesars. Ik zal er dus hooguit 40 minuten geweest zijn.

Overigens was dit een solo-trip. Ik eet het liefst van al solo, snel eten en weer buiten en geen tijd verliezen aan praatjes met tafelgenoten. Ik doe die praatjes wel terwijl ik aan een machine zit met een drankje erbij :D

In april (planning is al opgemaakt) eet ik 3 keer bij Wicked Spoon (50% korting elke dag door m’n Gold status bij Cosmo), eet ik 1 keer Bacchanal en ga ik misschien 1 keer het Palms Buffet uitproberen. Als nieuwe speler krijg je na $2,000 coin-in op slots een gratis buffet momenteel.

Ja als je bijna alleen maar buffets eet dan snap ik dat je je eigen niet elke dag helemaal vol propt en als je alleen zit kan ik de tijd wel begrijpen. Ook 2 borden tegelijk dan gaat het inderdaad snel. Zelf doe ik een buffet max 1 keer in een trip en doe ik gewoon rustig aan 1 bord per keer.

Nog 35 dagen dan ga ik weer :clap: Wel eerst weekje aan de oostkust en pas van 22 t/m 30 April in Vegas.
RCRD
Amerikakenner

Bericht door RCRD »

Timothy555 schreef:
Ik vlieg vanuit Brussel via Amsterdam, met KLM, met als toetje dat ik wel in business terugvlieg.
Zo, beter! :clap:
Die combi deden we ook al eens maar dan zonder de business class uiteraard. :mrgreen:
Timothy555 schreef:
Welke hotels verblijf je? Doe je een tripreport? :-)
De eerste 4 nachten slapen we in een Bellagio Fountain View room.
Daarna 3 nachten in de Horshoe.
En we eindigen met een midweek in de Vdara Corner Suite Fountain View. Handig met die wasmachine en droger.
We hebben dit hele jaar Mlife Gold en als we dat nog even Tiermatchen naar Caesars Diamond zal deze hele trip volledig comped zijn qua hotels. Vegas. :clap:
Helaas geen trip reports meer, te lui. :roll:
En jij?
Timothy555 schreef:
Ik was er laatst eind september vorig jaar. Lijkt een ander tijdperk intussen. Oktober 2023 begint ook vorm te krijgen, vluchten en 2 van de 4 hotels zijn ook geboekt (11 dagen dan, 1 dagje minder dan april).
Dan gaan we ook weer, 14 dagen. 26-09 tm 10-10.
Dan vliegen we via Düsseldorf en dan de rechtstreekse KLM vlucht vanaf Amsterdam.
Echter gaan we eerst een roadtrip doen dwars door Nevada naar Reno waar we schijnbaar ook comps hebben en via Death Valley terug naar Vegas.
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
Timothy555
Amerika-expert

Samanthaa schreef:
11 mar 2023, 00:21
@Timothy555
Weleens bij Vetri cucina in de Palm gegeten?
Schijnt goed te zijn, Wij hebben hem op de lijst voor komende trip gezet.

Neen, maar het staat wel op mijn (toegegeven, extreem lange) lijst nu :-) bedankt voor de tip!
Timothy555
Amerika-expert

dennis112 schreef:
11 mar 2023, 10:52
Timothy555 schreef:
10 mar 2023, 13:19

Ja als je bijna alleen maar buffets eet dan snap ik dat je je eigen niet elke dag helemaal vol propt en als je alleen zit kan ik de tijd wel begrijpen. Ook 2 borden tegelijk dan gaat het inderdaad snel. Zelf doe ik een buffet max 1 keer in een trip en doe ik gewoon rustig aan 1 bord per keer.

Nog 35 dagen dan ga ik weer :clap: Wel eerst weekje aan de oostkust en pas van 22 t/m 30 April in Vegas.
Meestal doe ik 1, max 2 buffets per trip.

Dit keer is het echter een beetje anders: door m’n dagelijkse 2 for 1 bij Cosmo (ik ben er de eerste 6 dagen met een vriend) is het een enorme goede ‘value’ optie: $18 + tax per persoon. Zelfs al eet je enkel wat eieren en spek met een paar koffies, dan is het naar Vegas-normen een goedkoop ontbijt. Ga me zeker niet elke dag volproppen.
Timothy555
Amerika-expert

@RCRD Ik maak steevast een verslag op Vegasmessageboard. Het is natuurlijk wel voornamelijk gericht op drank, eten en gokken, ik ga bijvoorbeeld geen roadtrips of wandelingen in de natuur doen.

Ik merk van mezelf dat ik later zelf enorm veel plezier aan die tripreports heb, lees ze nog vaak terug. In sommige van mijn eigen posts kan ik echt euforie merken, na een handpay bijvoorbeeld.

Mooie vooruitzichten qua hotels!
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Martin & Marianne schreef:
10 mar 2023, 13:04
In welke tijd van het jaar ben je er?
Samanthaa schreef:
11 mar 2023, 00:21
Indirect toch antwoord gekregen. :wink:
Mijn suggesties zijn in mei allemaal wel te doen. Had je er iets aan?

Marianne
bibitv
Amerikafan

Bericht door bibitv »

Nog een dik half jaar en we vertrekken na vele jaartjes weer eens terug naar Vegas. En we kijken er ontzettend naar uit!!
Prijzen zijn ...euh wel lichtjes gewijzigd de afgelopen jaren op de Strip.

Ik bekeek ook de geadviseerde off-strip hotels hier, maar deze adviezen dateren toch alweer van bijna 10 jaar geleden.

Kan er iemand wat recentere ervaringen delen?

Uiteraard is een strip hotel altijd leuker, maar ik was er nog toen er geen parkingprijzen, geen exuberante overnachtingsprijzen waren.
Post Covid is dit duidelijk een andere verhaal geworden.

alle tips welkom !!
Samanthaa
Amerikafan

Bericht door Samanthaa »

@Martin & Marianne
Hi Marianne,

Harstikke bedankt voor je ideeën maar dit sluit niet echt aan bij ons idee van dragen tripjes in deze vakantie..
We zijn nogsteeds geen wandelaars en we gaan niet echt naar Vegas om van de natuur te genieten maar vooral voor het Eten,Drinken en gokken.

Rhyolite willen we doen omdat we de "Last supper" nog niet gezien hebben & we dat kunnen combineren met een stukje van de extraterrestrials highway..

Nogmaals bedankt voor je tips maar dat zijn niet de dingen waar onze interesses deze reis liggen.
dennis112
Amerikafan

Bericht door dennis112 »

Als je vooral voor eten, drinken en gokken gaat dan hoef je niet echt buiten vegas te gaan. Zelf zitten wij beetje in hetzelfde schuitje als jullie, ook alles rond las vegas al gezien en ook geen wandelaars. Ben dus maar op zoek gegaan naar dingen in vegas zelf die we nog niet gedaan hebben. Hieronder een lijstje misschien heb je er wat aan:

Area 15
Mob Museum
Neon museum
Container park
Pinball hall of fame

Ook nog nooit echt gezwommen in een resort, deze keer zit ik in Mandalay Bay die een prachtig zwembad hebben dus zal ik dat ook wat meer gaan doen. Voor de rest zie ik het wel ik zal me daar wel vermaken ik ga meer voor het relaxen en lekker verwend worden daar met lekker eten en entertainment dus heb ook niet echt perse dingen buiten vegas nodig. Meestal als we op pad zijn buiten Vegas denk ik toch wanneer zijn we weer terug zodat ik een gokje kan wagen hehe :D
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Wij zijn geloof ik gelijk met jou bij MB. IK ga me nog ff inlezen over de zwembaden daar. Volgens mij zijn de stoelen bij de zwembaden niet bij elk bad gratis.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer