Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Dank je wel.
De link doet het nu in ieder geval na aanpassing, maar het erin plakken met het knipprogramma dan geeft hij hem niet weer?
Hopelijk lukt het zo wel met de link.
De link doet het nu in ieder geval na aanpassing, maar het erin plakken met het knipprogramma dan geeft hij hem niet weer?
Hopelijk lukt het zo wel met de link.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat ik zei: schermprint maken van het plaatje met je knipprogramma en dan in je bericht plakken. Je moet even geduld hebben voor het geladen is.
Marianne
Marianne
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Zoveel duurder lijkt Alamo toch niet? Incl. 3 'drivers' kom je op 2.364,65 EUR
Ik krijg sinds dit weekend op avis.de goede tarieven voor in mei met de kortingscode N744100.
Heb nu een midsize SUV ophalen in Dallas en inleveren in LA voor €930 voor 2 weken.
Heb nu een midsize SUV ophalen in Dallas en inleveren in LA voor €930 voor 2 weken.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Die is voor een British Airways Executive Club met Blue status. Dit is de laagste status die je direct krijgt bij het aanmaken van een BA account.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 40
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Kies je dan Fahrzeuggruppe F?
Ik krijg daar op dit moment ook een mooi tarief: € 1017 voor 3 weken + 2 dagen (Denver, juni-juli). Dat is geen gekke prijs voor dit moment. Heb op dit moment een reservering lopen bij Hertz waar ik minimaal € 300 meer betaal voor een Small SUV (met PC optie).
Misschien toch ook maar even vastleggen,

Bedankt voor de tip!

Roland
Avis.be en avis.nl (laatste via preferred code invullen) hebben vanaf b.v. Lax en Las ook mooie tarieven met N744100.
Slc daarentegen dan weer niet.
@Coyote Als je F boekt met president kun je een upgrade vragen.
Slc daarentegen dan weer niet.
@Coyote Als je F boekt met president kun je een upgrade vragen.
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
@woutervg Zie je dit niet staan? Staat onderin:
Roland
Roland
In de bevestigingsmail staat die F er niet meer in, denk tijdens het boeken wel.
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
En...de mooie prijzen zijn alweer weg.
Kon zojuist mijn boeking niet in 1x afmaken en toen ik opnieuw probeerde waren de prijzen ineens ruim EUR 180 hoger. Dan laat ik het even aan mij voorbij gaan. Wellicht komt het nog een keer terug.
Roland

Kon zojuist mijn boeking niet in 1x afmaken en toen ik opnieuw probeerde waren de prijzen ineens ruim EUR 180 hoger. Dan laat ik het even aan mij voorbij gaan. Wellicht komt het nog een keer terug.
Roland
volgens mij zijn ze er nog hoor. Wel opnieuw de code ingeven deze valt weg als je iets wijzigt of opnieuw doet
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Inderdaad, nu waren de prijzen weer terug (en ja, ik had de code N744100 wel opnieuw ingevoerd
)
Wel EUR 2 duurder dan gistermiddag maar dat mag geen naam hebben. Al met al toch ruim EUR 300 goedkoper dan via Hertz. Voor een gratis upgrade kom ik niet in aanmerking bij Avis omdat ik > 14 dagen huur. De boeking als volgt gedaan: Eerst auto uitzoeken en gekozen voor 'betaal later'. Bij één van de laatste schermen (waar de tijd begint te lopen) ingelogd. Gegevens werden automatisch ingevuld en vervolgens bevestigd. De boeking was daarna direct in de Avis App zichtbaar. Ook op Avis.com is de reservering direct zichtbaar.
Ik houd beide reserveringen (bij Hertz en Avis) vooralsnog aan. Ter zijner tijd zie ik wel bij wie ik de auto ophaal (vorig jaar op precies dezelfde wijze gedaan, de auto die ik toen bij Avis had gereserveerd niet eens geannuleerd maar direct naar Hertz gegaan).
Roland

Wel EUR 2 duurder dan gistermiddag maar dat mag geen naam hebben. Al met al toch ruim EUR 300 goedkoper dan via Hertz. Voor een gratis upgrade kom ik niet in aanmerking bij Avis omdat ik > 14 dagen huur. De boeking als volgt gedaan: Eerst auto uitzoeken en gekozen voor 'betaal later'. Bij één van de laatste schermen (waar de tijd begint te lopen) ingelogd. Gegevens werden automatisch ingevuld en vervolgens bevestigd. De boeking was daarna direct in de Avis App zichtbaar. Ook op Avis.com is de reservering direct zichtbaar.
Ik houd beide reserveringen (bij Hertz en Avis) vooralsnog aan. Ter zijner tijd zie ik wel bij wie ik de auto ophaal (vorig jaar op precies dezelfde wijze gedaan, de auto die ik toen bij Avis had gereserveerd niet eens geannuleerd maar direct naar Hertz gegaan).
Roland
Volgens mij komt die paar euro afwijking door de wisselkoers. Het bedrag staat in €, maar uiteindelijk betaal je in $ en achter de schermen staat je huur ook in $.
Vorig jaar wel degelijk een upgrade gekregen bij avis voor 3 1/2 week. En m.i. waren er vele anderen die dat ook kregen.
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ik ook (na lang aandringen) een Mazda CX5 gehuurd en uiteindelijk een Chevrolet Traverse LT meegekregen.
- Astatic
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Inmiddels is mijn Full Size SUV huur voor 16 juli t/m 3 augustus op MCO weer met iets meer dan 200,- gedaald via ustravel link. We komen weer dichterbij de prijzen van vorig jaar! 

2011: Zuid-West Amerika
2012: Orlando
2014: ATL Denver Omaha
2015: Orlando Tampa Ft.Meyers Keys Ft.Lau Miami
2017: Malibu Vegas Los Angeles
2018: NYC Omaha Philly
2022: Orlando
2023: NYC Orlando
2024: Miami Orlando
2025: Zuid-West Amerika
2012: Orlando
2014: ATL Denver Omaha
2015: Orlando Tampa Ft.Meyers Keys Ft.Lau Miami
2017: Malibu Vegas Los Angeles
2018: NYC Omaha Philly
2022: Orlando
2023: NYC Orlando
2024: Miami Orlando
2025: Zuid-West Amerika
Zojuist in uscarehire 7 Seat premium suv geboekt voor $1709 voor 3 weken vanaf 8 augustus op Las Vegas AirPort. Deze was allen in de app zichtbaar. Iemand hier ervaring mee? Deze was € 500 goedkoper dan onze vorige boeking bij US car Hire. Deze is bij thrifty geboekt en de vorige bij Alamo. Dit is voor het eerst dat wij in de app een goedkopere zien dan op de site. We zien geen verschil in verzekeringen et cetera iemand dit eerder gehad? Wel een super mooie prijs! Deze moesten we wel direct afrekenen en gratis te annuleren. Waarbij we helemaal alleen € 60 moesten betalen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 13156 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties