Overigens, ik heb al in eerdere posts (april 2022) informatie gegeven, ook links, incl. de link die jij informatief vond

Bij Booking weet je het maar nooit. Ik had vorig jaar een acco geboekt voor de 24 uur van Le Mans juni 2023. Die verhuurder had in alle weekenden dezelfde prijs gehanteerd, dus niet tijdig in de gaten dat hij hier tig keer zoveel voor kon vragen. Ik kreeg daarna een mail met allerlei smoesjes en uiteindelijk gewoon een annulering... In hoeverre dit allemaal kan en mag heb ik niet meer nagekeken.Martin & Marianne schreef: ↑10 feb 2023, 09:10Wij hebben in Kerrville twee nachten geboekt, 62 dollar per nacht, ben benieuwd of dat zo blijft. Deze keer via booking.com. Kan dat dan nog gewijzigd worden?
Lijkt me heel gezellig!
De drie locaties die ze nu bekend hebben gemaakt zijn de miljoenensteden Indianapolis en Cleveland (allebei zo'n 2 miljoen inwoners) plus het 'kleine' Kerrville in Texas (25.000 inwoners). En laat die laatste plaats nou net de plaats zijn waar wij (en een aantal anderen op dit forum) al een half jaar geleden een motelkamer hebben geboekt. Of dit gevolgen zal hebben voor de drukte en belangrijker voor onze reservering en onze "vastgelegde" motelprijs ($66; het motel hebben we via Booking.com geboekt) weet ik niet.NASA’s live broadcast will include coverage from these locations. The broadcast will provide a front-row seat to the eclipse and will feature NASA experts across the country explaining the science behind the eclipse, how NASA studies it, and celebrating with the communities experiencing this event. NASA experts will be on-site at these locations to engage with the public and share the ways NASA studies the Sun and uses that information to understand its impact on Earth, throughout our solar system, and beyond.
Onze kamers zijn inmiddels door het hotel geannuleerd.Martin & Marianne schreef: ↑10 feb 2023, 18:11Lijkt me heel gezellig!Nu maar hopen dat het hotel niet annuleert.
Marianne
Gelukkig kon ik vorige week een aantal reserveringen maken via Wyndham.Hello this is Ap at Lonestar inn sorry to say the resevations for next year is not honer due to new owner ship and remodel. please call the Hotel to cancel reservations. 830-896-8200 Hotel number. Reservations NO CHARGES FREE CANCEL.