Gisteren bij alamo.de met hierboven genoemde code een Chevy Tahoe voor mijn periode in LasVegas voor €868....nu ineens €998! Had ik maar geboekt gisteren
Edit: via Us travel nu net geboekt voor slechts €818
Nu nog even proberen om Skip the counter toe te passen.
Edit: ook dat vlekkeloos kunnen doen
Ik had dus, via Sunny Cars, eerst via Alamo een reservering en nu dus via Alamo (Fluid). Kan in voorwaarden oid helemaal geen verschil vinden. Dus was benieuwd of iemand dit weer… :-p
Ik heb hetzelfde nu ook staan in mijn gegevens bij sunnycars. Weet iemand toevallig het antwoord?
Zojuist het antwoord gekregen van Sunnycars. Is gewoon een verandering in de benaming en betekent verder niets!
@Trom Ik heb dat achteraf gedaan via de site van alamo.com. Daar ingelogd en mijn reserveringsnummer ingevoerd en zo gepiept en bevestiging met barcode in mijn mailbox.
Wij hebben zonet ook geboekt bij Alamo.de (met de code THPPS30), daar kon je ineens skip the counter gratis aan toevoegen.
He, dat was een goede tip! Zojuist ook geboekt, had een reserving staan via Driveusa voor $370 voor 8 dagen bij Dollar. Nu een betere klasse auto voor $310 en skip the counter! Thanks voor de tip
Edit: via Us travel nu net geboekt voor slechts €818
Voor hen die actief aan t zoeken zijn : USTravel maakt gebruik van dezelfde white label site als Alamo.de
Bij UStravel hoef je de THPPS30 code niet te gebruiken
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Ik overweeg voor het eerst een auto te huren gedurende de 11 dagen dat ik in oktober in Vegas ben. Ik heb gezien dat ik de voorbije 12 dagen toen ik in Vegas was weer €430 aan rideshare gespendeerd heb en een deel van die kosten (ik schat zo’n €200) had ik niet gehad als ik een eigen auto had (de rest van de ritten had ik sowieso moeten nemen omdat ik alcohol gedronken had).
We vliegen via JFK op LAS en komen rond 18u aan. Door mijn AMEX heb ik President Circle en met de CDP van de AMEX Platinum kom ik via Hertz.be een betaal later-tarief van $610 uit voor een klasse D wagen (medium 2/4 door).
Enkele vragen:
- omdat ik via de Belgische site reserveer, zit ik automatisch goed qua inbegrepen verzekeringen?
- mijn AMEX dekt persoonlijke gedeelte bij schade en heeft een zeer goede persoonlijke verzekering. Heb ik nog iets nodig?
- Ik las hier al vaak iets om nog iets toe te voegen zodat je meteen kan doorlopen en een auto kan kiezen. Wat is dit?
- Klasse D is voldoende om gelijk wat te kiezen uit de president circle lijn? Of moet ik duurder huren?
- vergeet ik nog iets?
Is wel te hopen dat ze dan klaar zijn met alle wegwerkzaamheden in Vegas en de bereikbaarheid van de hotels beter is.
Wij hebben de huurauto door deze chaos laten staan en een Uber genomen.
Yes, de ‘tweede ronde’ van resurfacing loopt af eind september. Had ik al opgezocht.
Trouwens nu met de enorme werken die er bezig zijn betrekkelijk weinig hinder gehad. Het stuk vermijden waar de werken zijn en niet op piektijden verplaatsen helpt natuurlijk.
Voor hen die actief aan t zoeken zijn : USTravel maakt gebruik van dezelfde white label site als Alamo.de
Bij UStravel hoef je de THPPS30 code niet te gebruiken
Bedankt voor het delen iedereen, heb net een boeking voor juli op LAS bij UStravel gemaakt. SFAR was paar tientjes duurder dan C klasse bij Hertz.
Ik ga eerst even bij Hertz kijken, als daar geen Explorer staat loop ik door naar Alamo
@harryh De site geeft aan dat de standaard overeenkomst geldt. Daarin lees ik over annuleren het volgende:
If a Pay Now reservation is canceled more than 24 hours before the pick up time, a $50 cancellation fee will be assessed. If a Pay Now reservation is canceled within 24 hours of the pick up or is not picked up at all, a $100 no-show fee will be assessed. Any optional insurance or CDW product selected at the time of reservation may be canceled at the counter at the time of rental without incurring a cancellation fee.
Je kunt naar onder scrollen op de pagina waar je je creditcard moet invoeren, daar staat Pay Later, even uitklappen. Daarna bij Alamo met skip the counter je cc etc toevoegen.
- omdat ik via de Belgische site reserveer, zit ik automatisch goed qua inbegrepen verzekeringen? Ja
- mijn AMEX dekt persoonlijke gedeelte bij schade en heeft een zeer goede persoonlijke verzekering. Heb ik nog iets nodig? Nee
- Ik las hier al vaak iets om nog iets toe te voegen zodat je meteen kan doorlopen en een auto kan kiezen. Wat is dit? PC status bij Hertz of Skip the Counter bij Alamo , lees je even in hoe je daartoe komt opviewtopic.php?f=30&t=78751
- Klasse D is voldoende om gelijk wat te kiezen uit de president circle lijn? Of moet ik duurder huren? Klasse C is al genoeg
- vergeet ik nog iets? Ja ophaal/inlevertijd en data vermelden, dan kunnen we mee helpen zoeken
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.