Heb je er wel wat kunnen doen? Wel leuk om even een terugkoppeling te krijgen!
Marianne
Wij zouden van 27 t/m 30 juni in Yosemite zijn. Omdat ook de GPR afgesloten lijkt te zijn, hebben wij besloten te annuleren. Dat was wel even slikken hoor, toen ik op de cancel knop drukteMartin & Marianne schreef: ↑26 apr 2023, 09:41Het is misschien niet gek om een alternatief te hebben hoewel eind juni nog ver weg is. Lake Tahoe is dan een mooie optie, maar ik weet niet hoe het daar zal zijn, er is daar ook veel sneeuw gevallen. Of ook Lee Vining laten vallen en onderlangs via Sequoia gaan? Ik zou meerdere opties uitwerken en annuleerbaar boeken.
Vanuit Lake Tahoe kun je nog iets naar het zuiden; de 49 is een moie route. En misschien nog Calaveras Big Trees SP meenemen? Zie daarvoor ons 2013-verslag. En voor de route van Lake Tahoe naar Yosemite ons 2006-verslag.
Marianne
Martin & Marianne schreef: ↑26 apr 2023, 09:43Heb je er wel wat kunnen doen? Wel leuk om even een terugkoppeling te krijgen!
Marianne
Dank voor het delen van de huidige situatie. Vanaf 16 mei zitten wij 2 nachten in Bryce. Een paar nachten later in Yosemite (vanaf 24 mei). Voor Yosemite hadden we al wel een plan B gemaakt, namelijk Highway 1. Maar ook de heftige sneeuw in Bryce had ik niet verwacht, oeps. Misschien toch eens kijken of we daar ook al een Plan B kunnen maken… Toevallig ook in Zion geweest? Hoe is de situatie daar?Resetovic schreef: ↑26 apr 2023, 13:45Martin & Marianne schreef: ↑26 apr 2023, 09:43
Marianne
Had hier ook al gereageerd(viewtopic.php?p=1308425#p1308425)
Mariposa Grove is er geen shuttle en de paden waren ook niet te bewandelen vanwege de hoeveelheid sneeuw.
Enige wat ik heb kunnen doen is beetje rondhangen in de vallei en de Yosemite Falls trial, dit was dan alleen mogelijk in mijn geval tot oog hoogte met de upper waterval, want hierna lag er nog best wat sneeuw.
Zie hier wat random foto, qua mb's waren veel foto's te groot dus heb in veel foto's moeten snijden om het te verkleinen. Omgevallen boom in Mariposa Grove is echt groot en ligt enkele meters naast de Fallen Monarch en deze lag er vorig jaar niet of mijn geheugen werkt niet mee![]()
PS. Bryce was helemaal een drama overigens, daar was letterlijk vrijwel helemaal niks te doen vanwege de hoeveelheid sneeuw wat er nog lag overal.
Dank voor je suggesties Marianne, top! Ik ga je verslag even lezenMartin & Marianne schreef: ↑26 apr 2023, 09:41“Vanuit Lake Tahoe kun je nog iets naar het zuiden; de 49 is een moie route. En misschien nog Calaveras Big Trees SP meenemen? Zie daarvoor ons 2013-verslag. En voor de route van Lake Tahoe naar Yosemite ons 2006-verslag.”
Marianne
zoe zie je maar hoe het kan kerenResetovic schreef: ↑26 apr 2023, 23:36Grand Canyon was echt het koudste van allemaal de hele dag door. Winterjas aan, sneeuw, wind en mist, hoekje om even de zon die zich liet zien. Volgende ochtend had het zo gevroren dat alles wat nog vloeibare was in de auto een dikke brok ijs was geworden en geen wolk meer te zien en het was dik 15+ graden.