Sevianna schreef: ↑27 apr 2023, 08:39
Bedankt om je ervaring te delen, dus je kunt voor bepaalde attracties al van te voren online "inchecken" ? Hadden jullie ook tickets via de get your guide, omdat er 2e dag gratis bij zat? Wij zijn ook niet van plan om ze te gebruiken want kost natuurlijk hoop tijd en die hebben we niet in LA!
Mag ik vragen of jullie nog bijzondere dingen hebben gedaan met jullie dochter, altijd leuk om te horen wat anderen met kinderen doen.
Wij hadden tickets van attractionticketsdirect, ook met de 2de dag gratis. Al gekocht in 2021 omdat we eigenlijk vorig jaar zouden gaan. Maar die 2de dag dus niet nodig gehad.
In de app van Universal kun je live de wachttijden zijn. Je kunt dat dus ook een paar weken van te voren in de gaten houden, op de dag dat je zelf gaat. Zo wist ik wat de attracties met de langste wachttijden waren, en hebben we die dus sochtends vroeg gedaan. Inderdaad eerst naar lower lot voor Jurassic World en Mummy, daarna naar Harry Potter, de studio tour. Ondertussen konden we in de app een virtual line reservering maken voor Nintento World, daar mochten we om half 3 in (maar niemand die checkte of we wel een reservering hadden). Zodra park opent rent iedereen daar naartoe, waardoor de wachttijd voor Mario Kart direct oploopt naar 180minuten. Wij kozen dus bewust voor die wat later te doen, toen liep de wachttijd weer terug. Verder kun je in de app volgens mij alleen voor de Pets attractie een reservering maken.
Rond 17.00u hadden we alles gedaan wat we wilden (volgens mij alleen Transformers en Simpsons niet), en zijn we weg gegaan.
Wij hadden maar 1 dag in LA, omdat we daarna een paar gingen cruisen. Dat kan ik van harte aanbevelen, juist met kinderen! Maar dat past nu denk niet meer in je planning
Eind deze week zijn we weer een paar dagen in LA, mocht ik dan tips hebben dan laat ik het weten.